Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-08
Ogłoszenie nr 500240943-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.
Puck:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 629521-N-2018
Data: 28/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19195656900000,
ul. pl. Wolności
28,
84100
Puck, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 673 22 29, e-mail
mzpuck@poczta.onet.pl, faks
0-58 673 22 29.
Adres strony internetowej (url): http://muzeumpuck.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
mogą być dokonane w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku wystąpienia konieczności
wykonania niezbędnych zmian dokumentacji projektowej, zmiany technologii lub sposobu wykonania
zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót
lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów
projektowych, przy czym zamiany będą dotyczyły zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza
określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 2) wskutek zmian obowiązujących przepisów
techniczno- budowlanych, norm, innych przepisów prawa, mających wpływ na warunki umowy; zmiany
będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do
nowych regulacji prawnych, 3) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej,
które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie: a)
wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego
skutków, b) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte
w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu robót lub wykonanie
dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzenia, 4) w razie zlecenia przez
zamawiającego wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na
wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w zakresie terminu realizacji zamówienia podstawowego,
o czas wykonywania robót dodatkowych i zamiennych 5) wskutek konieczności dokonania zmian w
dokumentacji projektowej, jeżeli jest to wynikiem uzgodnień z właściwymi organami administracji lub
gestorami sieci, wymaganych przepisami prawa, 6) w przypadku zgłoszenia przez wykonawcę
wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, w szczególności wynikającej z niezbędnej
zmiany technologii wykonania robót stwierdzonej przez inspektora nadzoru, nadzór autorski, organ
administracji, ze zmiany projektu budowlanego, przy czym zmiana może dotyczyć zakresu robót w
stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 7) w zakresie
zmiany terminu realizacji zamówienia, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego - opóźnienia
zamawiającego w przekazaniu terenu robót, lub w zakresie dokonywania odbiorów, zawieszenia robót
przez zamawiającego, o czas opóźnienia lub zawieszenia, 8) w zakresie zmiany terminu realizacji
zamówienia, z powodu przedłużających się uzgodnień z organami administracji, gestorami sieci, i innych
procedur administracyjnych, mających wpływ na termin realizacji umowy, z przyczyn nie leżących po
stronie wykonawcy, przy czym termin może ulec wydłużeniu o czas uzyskiwania uzgodnień, 9) w
przypadku zaistnienia obowiązku wykonania dodatkowych badań, opracowań lub uzgodnień, zmiana
może dotyczyć zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia
zawarte w SIWZ, oraz wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wykonywania dodatkowych
badań, opracowań lub uzyskiwania uzgodnień, 10) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie
robót, za które nie odpowiada wykonawca, w tym - odkryć archeologicznych, innych nieznanych
przeszkód w terenie; zmiana może dotyczyć wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny
na usunięcie tych przeszkód, sposobu realizacji zamówienia, zakresu robót w stopniu nie wykraczającym
poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 11) w przypadku, gdy jeżeli zmiany pozwolą
osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
lub jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych i niedostępnych w momencie
zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie
przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 12) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu lub
technologii prac zaleci lub nakaże Konserwator Zabytków, zgodnie z wydaną decyzją Wynagrodzenie ma
charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy: 1)
Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie robót zamiennych, skutkujących zmianą kosztów robót,
zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem konieczności, wynagrodzenie wykonawcy zostanie
zwiększone lub zmniejszone o wartość robót zamiennych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez
wykonawcę i zaakceptowanym przez inspektora nadzoru, 2) Wykonawca nie wykona robót w
jakiejkolwiek części lub nie dostarczy materiałów i urządzeń niezależnie od przyczyny, wynagrodzenie
wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót niewykonanych/niedostarczonych materiałów, 3)
zostanie ograniczony zakres rzeczowy przedmiotu Umowy (roboty zaniechane), wynagrodzenie
wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót zaniechanych, wskazaną w kosztorysie
przygotowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez inspektora nadzoru, 4) nastąpi zmiana
obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Strona wnioskująca o zmianę umowy,
przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą być dokonane w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania niezbędnych zmian dokumentacji projektowej, zmiany technologii lub sposobu wykonania zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych, przy czym zamiany będą dotyczyły zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,
2) wskutek zmian obowiązujących przepisów techniczno- budowlanych, norm, innych przepisów prawa, mających wpływ na warunki umowy; zmiany będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji prawnych,
3) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie:
a) wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego skutków,
b) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu robót lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzenia,
4) w razie zlecenia przez zamawiającego wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w zakresie terminu realizacji zamówienia podstawowego, o czas wykonywania robót dodatkowych i zamiennych
5) wskutek konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli jest to wynikiem uzgodnień z właściwymi organami administracji lub gestorami sieci, wymaganych przepisami prawa,
6) w przypadku zgłoszenia przez wykonawcę wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, w szczególności wynikającej z niezbędnej zmiany technologii wykonania robót stwierdzonej przez inspektora nadzoru, nadzór autorski, organ administracji, ze zmiany projektu budowlanego, przy czym zmiana może dotyczyć zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,
7) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego - opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu robót, lub w zakresie dokonywania odbiorów, zawieszenia robót przez zamawiającego, o czas opóźnienia lub zawieszenia,
8) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z powodu przedłużających się uzgodnień z organami administracji, gestorami sieci, i innych procedur administracyjnych, mających wpływ na termin realizacji umowy, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, przy czym termin może ulec wydłużeniu o czas uzyskiwania uzgodnień,
9) w przypadku zaistnienia obowiązku wykonania dodatkowych badań, opracowań lub uzgodnień, zmiana może dotyczyć zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, oraz wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wykonywania dodatkowych badań, opracowań lub uzyskiwania uzgodnień,
10) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, w tym np. - odkryć archeologicznych, innych nieznanych przeszkód w terenie; ograniczeń dostępu do terenu budowy, zmiana może dotyczyć wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usunięcie tych przeszkód, sposobu realizacji zamówienia, zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,
11) w przypadku, gdy jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, lub jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych i niedostępnych w momencie zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,
12) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu lub technologii prac zaleci lub nakaże Konserwator Zabytków, zgodnie z wydaną decyzją,
13) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, lub znacznie utrudniających prowadzenie robót z przyczyn technicznych, technologicznych, przy czym termin może ulec wydłużeniu o czas trwania takich warunków i ewentualnie czas usuwania ich następstw.
2. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy:
1) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie robót zamiennych, skutkujących zmianą kosztów robót, zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem konieczności, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone lub zmniejszone o wartość robót zamiennych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez inspektora nadzoru,
2) Wykonawca nie wykona robót w jakiejkolwiek części lub nie dostarczy materiałów i urządzeń niezależnie od przyczyny, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót niewykonanych/niedostarczonych materiałów,
3) zostanie ograniczony zakres rzeczowy przedmiotu Umowy (roboty zaniechane), wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót zaniechanych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez inspektora nadzoru,
4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi od czerwca 2025 r. do grudnia 2025 r.
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Darzlubie, Brudzewo, Celbowo, Werblinia, Swarzewo i Mieroszyno w podziale na 2 części
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do zabiegów artroskopowych
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.