eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół"Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł dla Gminy Kikół na pokrycie deficytu budżetowego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie nr 500240110-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.

Gmina Kikół: "Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł dla Gminy Kikół na pokrycie deficytu budżetowego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614125-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kikół, Krajowy numer identyfikacyjny 91086654800000, ul. Plac Kościuszki 7, 87620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 289 46 70, e-mail m.karas@kikol.pl, faks 54 289 46 70.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kikol.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł dla Gminy Kikół na pokrycie deficytu budżetowego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.PN.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł dla Gminy Kikół na pokrycie deficytu budżetowego". 2. W walucie polskiej na okres kredytowania wynoszący 15 lat. 3. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony, na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez bank najpóźniej na 2 dni robocze przed datą spłaty odsetek. W przypadku, gdy dzień spłaty jest dniem ustawowo wolnym od pracy wówczas spłata odsetek przesuwa się na następny dzień roboczy po tym terminie. 4. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M (z marżą dla wykonawcy). Marża banku wiążąca w całym okresie kredytowania. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych. Dla celów ofertowych, w celu obliczenia odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 3M opublikowaną w dniu 07.09.2018 r. w serwisie internetowym wyborcza.biz(http://wyborcza.biz/Waluty/0,111977,9257479,, Statystyki,WIBID_WIBOR.html?disableRedirects=true). 5. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: w terminie maksymalnym 2 dni roboczych od dnia wystąpienia Zamawiające z wnioskiem o uruchomienie środków finansowych (orientacyjna data zawarcia umowy planowana jest do 02.10.2018 r. przy czym określenie dokładnego terminu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od zamawiającego, a związanych z procedurą postępowania przetargowego przewidzianego przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych). 6. Ustala się następujące terminy spłaty kredytu: Data Kwota kredytu 30.12.2018 - 10 000,00 zł., 30.12.2019 - 10 000,00 zł., 30.12.2020 - 10 000,00 zł., 30.12.2021 - 70 000,00 zł., 30.12.2022 - 70 000,00 zł., 30.12.2023 - 50 000,00 zł., 30.12.2024 - 25 000,00 zł., 30.12.2025 - 25 000,00 zł, 30.12.2026- 100 000,00 zł, 30.12.2027- 250 000,00 zl., 30.12.2028- 250 000,00 zł., 30.12.2029- 250 000,00 zł., 30.12.2030- 250 000,00 zł., 30.12.2031- 250 000,00 zł., 30.12.2032- 280 000,00 zł., 7. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 600000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KUJAWSKI BANK SPÓLDZIELCZY W ALEKSANDROWIE KUJAWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 3
Kod pocztowy: 87-700
Miejscowość: Aleksandrów -Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 440776.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 440776.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 480846.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.