To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-05
Ogłoszenie nr 500240016-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Gmina Lipno: Budowa remizy strażackiej w Lipnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604222-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lipno, Krajowy numer identyfikacyjny 41105076400000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
9,
64111
Lipno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 340 127, e-mail
m.wolnik@lipno.pl, faks
655 340 109.
Adres strony internetowej (url): www.lipno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy strażackiej w Lipnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP 271.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : "Budowa remizy strażackiej w Lipnie". 2. Zakres prac do wykonania : 1) Zakres prac przewidziany do realizacji w 2018 r. (etap I): a) roboty ziemne, b) wykonanie fundamentów, c) wykonanie ścian nośnych, d) wykonanie konstrukcji stropów i stopodachu, e) wykonanie konstrukcji schodów, f) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, g) wykonanie pokrycia stropodachu. 2) Zakres prac przewidzianych do realizacji w 2019 r. (etap II): a) rozbiórka placu składowiska opału, b) wykonanie ścian działowych, c) wykonanie robót wewnętrznych wykończeniowych, d) wykonanie podłoży i posadzek, e) wykonanie okładzin ścian i sufitów, f) wykonanie zabudowy giszetowej toalet, g) wykonanie elewacji budynku, h) roboty wykończeniowe różne, i) wykonanie przyłącza i instalacji wodociągowej, j) wykonanie przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej, k) wykonanie instalacji deszczowej, l) wykonanie instalacji i kotłowni c.o., m) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, n) wykonanie instalacji gniazd prądowych i oświetleniowej, o) wykonanie instalacji odgromowej, uziemienia i połączeń wyrównawczych, p) wykonanie nawierzchni wjazdu, miejsc postojowych i chodników, q) humusowanie i obsianie trawą terenu biologicznie czynnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45231300-8, 45332300-6, 45332200-5, 45331100-7, 45331210-1, 45311200-2, 45233123-7, 45233260-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1239902.22
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1596748.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lipno w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa leków do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Dostawa energii elektrycznej do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.