eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - USC.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238492-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Margonin: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - USC.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522394-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500085797-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Margonin, Krajowy numer identyfikacyjny 52940490957, ul. ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 846 068, e-mail sekretariat@margonin.pl, przetargi@margonin.pl, faks (067) 284 72 73.
Adres strony internetowej (url): www.bip.margonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - USC.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Margoninie położonego przy ul. Poznańskiej 8 w następującym zakresie: o ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 031 FASADA o I=0,031 w/m*K gr. 18 cm, o ocieplenie filarków międzyokiennych styropianem XPS o I=0,032 w/m*K gr. 5 cm, o demontaż istniejących schodów zewnętrznych oraz budowę nowych wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, o wymianę krat okiennych, o wymiana drabiny stalowej z koszem ochronnym, o wymiana opierzeń na nowe z blachy tytnowo - cynkowej gr. 0,7 mm, o wymiana parapetów zewnętrznych na nowe z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,7 mm, o montaż płyt granitowych na wejściowej elewacji, o malowanie elewacji budynku zgodnie z przyjętą kolorystyką Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, "produktów" ma wyłącznie charakter przykładowy. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na które składają się: projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - KLAUZULA SPOŁECZNA. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby w wieku powyżej 50 lat na podstawie umowy o pracę. 2) Zatrudnienie minimalnej liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób. 4) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej liczby wskazanych osób, zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45443000-4,

45321000-3,

45261200-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
79 dni od przekazania placu budowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana nieistotna, roboty dodatkowe obejmujące wykonanie ocieplenia dachu

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
uzasadnienie faktyczne: ze względu na znaczące utraty ciepła przez nieizolowany dach, konieczne jest wykonanie jego ocieplenia, które poprawi właściwości termiczne budynku USC. Uzasadnienie prawne: zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności i interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. Roboty stanowiące przedmiot aneksu nie wchodzą w zakres zamówienia podstawowego. Ocieplenie dachu przesądza o niezbędności wykonania tychże robót w kontekście realizacji całego zamówienia , w tym zamówienia podstawowego. Ewentualne zmiana wykonawcy pociągnęłaby za sobą nie tylko zwiększenie kosztów realizacji zamówienia,jak również istotną niedogodność w koordynowaniu prac obydwu wykonawców na terenie jednego placu budowy. Dotychczasowy wykonawca zapewnia ciągłość techniczną wykonywanych robót, co w konsekwencji nie generuje dodatkowych kosztów związanych z organizacją budowy przez innego wykonawce. Zmiana umowy jest pierwszą powodującą zmianę wynagrodzenia wykonawcy i nie przekroczy 50% wartości określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.