eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa elementów umundurowania IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238360-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania IV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598447-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500183939-N-2018, 500192418-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Straż Miejska Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza 116, 31416 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/ST

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów umundurowania IV

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ST.GT.271-12/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - Mundury - mundur tzw. polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 - spodnie długie do munduru tzw. polowego - 18 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Część 2 - Kurtki zimowe - kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 - kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice - kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5 - spodnie gabardyna - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 - spódnica gabardyna - 9 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 - spodnie tzw. tropik - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Część 4 - kurtka przeciwdeszczowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1 Część 5 - Koszule (damskie/męskie) - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Część 6 - Koszulki - koszulka typu polo - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2 - podkoszulek T-shirt - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8 Część 7 - Czapki - czapka Dokerka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka zimowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka letnia typu sportowego - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Część 8 - Obuwie całoroczne - buty całoroczne wysokie - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 9 - Obuwie niskie (letnie) - buty letnie do munduru polowego - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7 Część 10 - Obuwie - półbuty męskie - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 - kozaki zimowe - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 11 - Wyroby skórzane Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4 - pas główny skórzany w kolorze czarnym - 17 szt. - pasek wąski - 17 szt. Część 12 - Golf ciemnogranatowy - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 13 - Szalik zimowy ciemnogranatowy - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Część 14 - Rękawiczki skórzane - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Część 15 Skarpety - skarpety zimowe - 68 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 - skarpety letnie - 68 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Część 16 - Naszywki haftowane - emblemat Straż Miejska - 500 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 17- Krawat w kolorze czarnym - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0 Część 18 - Galanteria (dodatki do mundurów) - spinka do krawatu - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 19 - Polar - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 20 - Kamizelka taktyczna + pas główny - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35812000-9


Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4, 18211000-1, 18332000-5, 18333000-2, 18331000-8, 18443320-5, 18815100-6, 18800000-7, 18815000-5, 18425000-4, 18235000-5, 18422000-3, 18424000-7, 18317000-4, 18420000-9, 18423000-0, 18235000-5, 35812100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Mundury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9138.21
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10116.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10116.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10116.14
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurtki zimowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5749.59
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6377.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6377.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6377.55
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurtki, spodnie, spódnice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12613.82
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13943.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13943.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13943.28
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurtka przeciwdeszczowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2349.59
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2341.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2341.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2341.92
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Koszule

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w określonej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Koszulki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2930.08
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2697.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2697.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2864.67
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Czapki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Obuwie całoroczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4699.19
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Butstar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 21, 83-210 Zblewo
Kod pocztowy: 83-210
Miejscowość: Zblewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2906.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2153.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2906.49
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Obuwie letnie (niskie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2902.44
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2990.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2070.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2990.13
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Obuwie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Wyroby skórzane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1382.11
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Orso Nero Producent Galanterii Skórzanej Krzysztof Niedźwiedź
Email wykonawcy: biuro@orsonero.pl
Adres pocztowy: 34-721 Raba Wyżna 256D
Kod pocztowy: 34-721
Miejscowość: Raba Wyżna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1317.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1317.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1463.70
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Golfy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1271.54
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1463.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1463.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1463.70
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Szaliki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Rękawiczki skórzane

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Skarpety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 386.99
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 334.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 334.56
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Naszywki haftowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2439.02
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hako Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: hako1@hako.com.pl
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Krawaty

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 unieważniono postępowania, ponieważ w niniejszej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Dodatki do munduru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304.07
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 334.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 334.56
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Polary

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1520.33
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosłąw Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1651.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1651.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1651.89
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Kamizelak taktyczna i pas główny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy pzp unieważniono postepowanie, ponieważ w niniejszej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.