To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-04
Ogłoszenie nr 500238360-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598447-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500183939-N-2018, 500192418-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000,
ul. ul. Dobrego Pasterza
116,
31416
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 68 82 154, e-mail
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks
12 68 82 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/ST
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów umundurowania IV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ST.GT.271-12/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - Mundury - mundur tzw. polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 - spodnie długie do munduru tzw. polowego - 18 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Część 2 - Kurtki zimowe - kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 - kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice - kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5 - spodnie gabardyna - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 - spódnica gabardyna - 9 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 - spodnie tzw. tropik - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Część 4 - kurtka przeciwdeszczowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1 Część 5 - Koszule (damskie/męskie) - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Część 6 - Koszulki - koszulka typu polo - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2 - podkoszulek T-shirt - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8 Część 7 - Czapki - czapka Dokerka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka zimowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka letnia typu sportowego - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Część 8 - Obuwie całoroczne - buty całoroczne wysokie - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 9 - Obuwie niskie (letnie) - buty letnie do munduru polowego - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7 Część 10 - Obuwie - półbuty męskie - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 - kozaki zimowe - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 11 - Wyroby skórzane Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4 - pas główny skórzany w kolorze czarnym - 17 szt. - pasek wąski - 17 szt. Część 12 - Golf ciemnogranatowy - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 13 - Szalik zimowy ciemnogranatowy - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Część 14 - Rękawiczki skórzane - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Część 15 Skarpety - skarpety zimowe - 68 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 - skarpety letnie - 68 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Część 16 - Naszywki haftowane - emblemat Straż Miejska - 500 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 17- Krawat w kolorze czarnym - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0 Część 18 - Galanteria (dodatki do mundurów) - spinka do krawatu - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 19 - Polar - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 20 - Kamizelka taktyczna + pas główny - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35812000-9
Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4, 18211000-1, 18332000-5, 18333000-2, 18331000-8, 18443320-5, 18815100-6, 18800000-7, 18815000-5, 18425000-4, 18235000-5, 18422000-3, 18424000-7, 18317000-4, 18420000-9, 18423000-0, 18235000-5, 35812100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Mundury |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9138.21
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10116.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurtki zimowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5749.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6377.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurtki, spodnie, spódnice |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12613.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13943.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kurtka przeciwdeszczowa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2349.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2341.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Koszule |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w określonej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Koszulki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2930.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2697.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Czapki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Obuwie całoroczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4699.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Butstar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2906.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Obuwie letnie (niskie) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2902.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2990.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Obuwie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Wyroby skórzane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1382.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Orso Nero Producent Galanterii Skórzanej Krzysztof Niedźwiedź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1317.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Golfy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1271.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1463.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Szaliki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Rękawiczki skórzane |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie, ponieważ w niniejszej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Skarpety |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
386.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
334.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Naszywki haftowane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hako Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2460.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Krawaty |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 unieważniono postępowania, ponieważ w niniejszej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Dodatki do munduru |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
304.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
334.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Polary |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1520.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega Master Mirosłąw Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1651.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Kamizelak taktyczna i pas główny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy pzp unieważniono postepowanie, ponieważ w niniejszej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Sukcesywna dostawa odzieży medycznej oraz obuwia do użytku szpitalnego.
- Dostawy rękawic
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowych i akcesoriów do sprzątania - Postępowanie ponowne
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie na rok 2026
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawic dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie 2: Dostawa rękawic.
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





