eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól"Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli - REMONT KORYTARZA I SANITARIATÓW W ZSP NR 4 SEGMENT A W NOWEJ SOLI"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238301-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Powiat Nowosolski: "Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli - REMONT KORYTARZA I SANITARIATÓW W ZSP NR 4 SEGMENT A W NOWEJ SOLI"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614095-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500214829-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosolski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077758800000, ul. ul. Moniuszki , 67100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 586 800, e-mail przetargi@powiat-nowosolski.pl, faks 684 586 831.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-nowosolski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli - REMONT KORYTARZA I SANITARIATÓW W ZSP NR 4 SEGMENT A W NOWEJ SOLI"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IF.272.09.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. CPV: 45000000-7 roboty budowlane; 45400000 - 1 roboty wykończeniowe;45453000 - 7 roboty remontowe i renowacyjne; 45310000 - 3 roboty instalacyjne elektryczne 2. Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza oraz sanitariatów segment A w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr4 w Nowej Soli przy ul. Wojska Polskiego 106. 3. Remont pomieszczeń sanitarnych: 1) Pomieszczenia są obecnie użytkowane jako sanitariaty i nie planuje się zmiany sposobu ich użytkowania. Do sanitariatów doprowadzone są instalacje : wody użytkowej oraz elektryczna i centralnego ogrzewania 4. Renowacja i odnowienie płytek lastrykowych polegająca na : a) niwelacji uskoków i nierówności ; b) uzupełnieniu ubytków w kamieniu i spoinach; c) szlifowaniu posadzki do uzyskania lustrzanego połysku; d) impregnacji posadzki; e) przeszkoleniu użytkownika w temacie pielęgnacji i zabezpieczenia posadzki. 5. Uzupełnieniem do opis przedmiotu zamówienia jest załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą : 1) Dokumentacja rysunkowa, poglądowa; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) ; 3) przedmiar robót ; 4) wzór umowy - załącznik nr 9 ; Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej załączniki opublikowane będą na stronie internetowej Zamawiającego. Załączony przez Zamawiającego przedmiar ma charakter informacyjny i pomocniczy do kalkulacji kosztów. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania lub ich błędna ilość nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, STWiOR i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku, gdy zamawiający nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje konieczne do wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, przygotowania oferty i podpisania umowy. 3.2 Standard jakościowe: 1) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : certyfikaty zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, deklaracje zgodności z Polską (Europejską) Aprobatą Techniczną, aprobaty techniczne, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją . 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót . 3) Wykonawca powinien nawiązać elementami "wspólnymi" do materiałów i kolorystyki już zastosowanej np. do wbudowanej stolarki drzwiowej. 3.3. Warunki realizacji robót budowlanych: 1) Wykonawca zobowiązuje się w taki sposób realizować niniejsze zamówienie, aby ani użytkownik obiektu, ani żadna osoba trzecia nie doznali szkody pozostającej w związku z wykonywaniem robót. 2) Od miesiąca września roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia, konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Roboty powodujące wzmożony hałas np. renowacja płytek lastykowych powinny być prowadzone w godzinach popołudniowych lub nocnych - po uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu. 3) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę. 4) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 5) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45453000-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 507785.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane "BUD - BIG" Krzysztof Pultyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 17
Kod pocztowy: 67-100
Miejscowość: Przyborów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.