eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanówZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500237858-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Dom Opieki Dziennej w Maziarni, Gmina Bojanów " jest realizowany w ramach Osi VIII Integracja społeczna, Działania 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593506-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 83130154000000, ul. ul. Parkowa 5, 37433 Bojanów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 870 87 38, e-mail gopsbojanow@gmail.com, faks 15 870 83 26.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bojanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOPS.262.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI, GMINA BOJANÓW, w szczególności: a) Zakup i dostawę sprzętu gospodarstwa domowego d) Zakup i dostawę sprzętu AGD c) Zakup i dostawę sprzętu do rehabilitacji d) Zakup i dostawę sprzętu elektronicznego e) Zakup, dostawę i montaż mebli 2.2. Zamówienie będzie realizowane w pięciu częściach: Część I Zakup i dostawa sprzętu gospodarstwa domowego Przedmiot zamówienia obejmuje: obrusy, zastawę, sztućce, zestaw garnków/misek, drobne wyposażenie kuchenne np. Serwetniki, dzbanki, cukierniczki, komplet do przypraw, wyposażenie pomieszczenia gospodarczego - mopy szczotki, wiadra, kosze na śmieci Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego Część II Zakup i dostawa sprzętu AGD Przedmiot zamówienia obejmuje: Lodówkę, czajnik elektryczny, kuchenka mikrofalowa, kuchenka indukcyjna ( płyta +piekarnik), pralka, Żelazko, deska do prasowania, grill ogrodowy, maszyna do szycia, robot kuchenny ekspres do kawy. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego Część III Zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji Przedmiot zamówienia obejmuje: rowerek do ćwiczeń, karimaty, kijki nordic walking, hantle do ćwiczeń, fotele do masażu, bieżnia, atlas do ćwiczeń, piłki do ćwiczeń, tablica do ćwiczeń manualnych, stepper Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy Część IV Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego Przedmiot zamówienia obejmuje: telewizor, odtwarzacz cd, projektor ekran, gry planszowe, szachy, laptop z oprogramowaniem, urządzenie wielofunkcyjne, aparat fotograficzny, aparat telefoniczny Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV 30213100-6 - Komputery przenośne Kod CPV 32322000-6 - Urządzenia multimedialne Kod CPV 38652100-1 - Projektory Część V Zakup, dostawa i montaż mebli W skład wyposażenia wchodzą: biurka, fotele biurowe, krzesła i stoły, meble biurowe, szafki i komody, stoliki, komplety wypoczynkowe, sofy, fotele, meble na wymiar do kuchni, wyposażenie szatni. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39130000-2 Meble biurowe 39121200-8 Stoły 39112000-0 Krzesła 39143300-9 Meble do salonu 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 2.3 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (do wskazanego miejsca) na własny koszt. Wykonawca dostarczy urządzenia, wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie wraz ze sterownikami. Urządzenia wymagające montażu Wykonawca ma zamontować. Adresy miejsc dostarczenia przedmiotu zamówienia: 1) Dom Opieki Dziennej Maziarnia 66

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39700000-9


Dodatkowe kody CPV: 37400000-2, 32322000-6, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i odstawa sprzętu gospodarstwa domowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7024.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rejtana 22/98
Kod pocztowy: 35-310
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3442.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3442.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16975.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Invest Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Giedlarowa 99a
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11782.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11782.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11782.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18926.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Sportowy MARATON
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 88
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14344.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14344.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AND COMPUTERS S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 80
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14076.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12675.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie V części zamówienia, a podstawą faktyczną unieważnienia jest nieporównywalność złożonych w przetargu ofert. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, jak również w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie wymagał dołączenia do oferty katalogów, modeli, wobec czego na etapie sprawdzania ofert nie ma możliwości zweryfikowania, czy poszczególne elementy wyposażenia spełniają jego oczekiwania. Zamawiający w przetargu określił jedynie parametry, które wykonawca miał potwierdzić w formie oświadczenia. Z wiedzy zamawiającego pozyskanej z różnych źródeł wynika, że oferty wykonawców mogą nie spełniać wymagań i faktycznie oferty mogą okazać się nieporównywalne. Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 w świetle którego zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na fakt, że przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. nie odwołuje się wyłącznie do art. 146 p.z.p., to w doktrynie i orzecznictwie przyjmuje się, że katalog wad z art. 146 ust. 1 nie stanowi wyłącznej podstawy do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 7 p.z.p. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił część V zamówienia w ramach postępowania przetargowego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.