To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-03
Ogłoszenie nr 500237051-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.
Powiat Raciborski: "Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII "Infrastruktura edukacyjna", Działanie 12.2 "Infrastruktura kształcenia zawodowego", Poddziałanie 12.2.2 "Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606450-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Raciborski, Krajowy numer identyfikacyjny 276255111,
ul. Plac Okrzei
4,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4597385, e-mail
przetargi@powiatraciborski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatraciborski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.VII.272.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu podzielona na 3 części asortymentowe. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: CZĘŚĆ I - WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI GASTRONOMICZNYCH 1.Trzon kuchenny z piekarnikiem - 16 sztuk, 2.Robot kuchenny wieloczynnościowy - 2 sztuki, 3.Sokowirówka - 1 sztuka, 4.Chłodziarka z zamrażarką - 1 sztuka, 5.Piec konwekcyjno-parowy - 1 sztuka, 6.Pogrzewacz do talerzy - 1 sztuka, 7.Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem - 1 sztuka, 8.Zamrażarka półkowa - 1 sztuka, 9.Szafa chłodnicza - 1 sztuka, 10.Chłodziarka podblatowa do "mise en place" - 1 sztuka, 11.Wychładzarka szokowa/ schładzarko - zamrażarka - 1 sztuka, 12.Ekspres do kawy - 1 sztuka, 13.Zmywarka z wyparzaczem - 1 sztuka, 14.Pralka z suszarką - 1 sztuka, 15.Piec konwekcyjny - 1 sztuka, 16.Zmywarka do szkła - 1 sztuka, 17.Lada barowa - 1 komplet, 18.Stół chłodniczy - 1 sztuka, 19.Wózek kelnerski do uzupełniania zastawy - 1 sztuka, 20.Wózek kelnerski do flambirowania - 1 sztuka. CZĘŚĆ II - WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNYCH 1 i 2 A.Pracownia chemiczna 1: 1.Aparat do pomiaru temperatury topnienia - 1 sztuka, 2.Chłodziarka z zamrażarką - 1 sztuka, 3.Waga analityczna - 1 sztuka, 4.Waga laboratoryjna - 1 sztuka, B.Pracownia chemiczna 2: 5.Autoklaw laboratoryjny z grzaniem - 1 sztuka, 6.Cieplarka laboratoryjna - 1 sztuka, 7.Komora laminarna - 1 sztuka. CZĘŚĆ III - WYPOSAŻENIE PRACOWNI HOTELARSKO-TURYSTYCZNEJ Lada do obsługi klienta i zestaw mebli biurowych - biuro 1 - komplet składający się z: 1.lada recepcyjna - 1 sztuka, 2.krzesła biurowe - 2 sztuki, 3.stolik - 1 sztuka, 4.krzesła konferencyjne dla klientów - 2 sztuki, 5.regał, szafy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm ,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 "Pzp" Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 37711000-9, 39314000-6, 39710000-2, 39711110-3, 39711300-2, 39711340-4, 39711120-6, 39711130-9, 39711310-5, 31713100-4, 31713200-5, 39314000-6, 39410000-2, 38000000-5, 42513000-5, 38300000-8, 42923110-6, 33191000-5, 39100000-3, 39130000-2, 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI GASTRONOMICZNYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164211.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207857.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNYCH 1 i 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47780.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ALCHEM GRUPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ŚLĄSK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72022.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI HOTELARSKO-TURYSTYCZNEJ |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5211.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRAŻYNA STASZEWSKA "GOGA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28536.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu raciborskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa serwerów z systemem operacyjnym.
- Zadania remontowe wg części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do lokalizacji Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Lipińska 2, al. Zjednoczenia 34 oraz pl. Grzybowski 6 w Warszawie
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa nowoczesnych robotów edukacyjnych wspierających naukę programowania, logicznego myślenia i eksperymentowania w ramach zajęć STEAM dla uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Zakup zabudowy meblowej i regałów magazynowych w ramach zadania pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w Wojewódzkim Szp Zesp w Płocku".
- Dostawa mebli biurowych - 2 postępowanie
- SZP/243-297/2025 Dostawa mebli i krzeseł przeznaczonych do laboratorium STEAM w filii: Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





