eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500237051-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Powiat Raciborski: "Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII "Infrastruktura edukacyjna", Działanie 12.2 "Infrastruktura kształcenia zawodowego", Poddziałanie 12.2.2 "Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606450-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Raciborski, Krajowy numer identyfikacyjny 276255111, ul. Plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4597385, e-mail przetargi@powiatraciborski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatraciborski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" - dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.VII.272.26.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktyczno-specjalistycznego oraz meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu podzielona na 3 części asortymentowe. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: CZĘŚĆ I - WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI GASTRONOMICZNYCH 1.Trzon kuchenny z piekarnikiem - 16 sztuk, 2.Robot kuchenny wieloczynnościowy - 2 sztuki, 3.Sokowirówka - 1 sztuka, 4.Chłodziarka z zamrażarką - 1 sztuka, 5.Piec konwekcyjno-parowy - 1 sztuka, 6.Pogrzewacz do talerzy - 1 sztuka, 7.Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem - 1 sztuka, 8.Zamrażarka półkowa - 1 sztuka, 9.Szafa chłodnicza - 1 sztuka, 10.Chłodziarka podblatowa do "mise en place" - 1 sztuka, 11.Wychładzarka szokowa/ schładzarko - zamrażarka - 1 sztuka, 12.Ekspres do kawy - 1 sztuka, 13.Zmywarka z wyparzaczem - 1 sztuka, 14.Pralka z suszarką - 1 sztuka, 15.Piec konwekcyjny - 1 sztuka, 16.Zmywarka do szkła - 1 sztuka, 17.Lada barowa - 1 komplet, 18.Stół chłodniczy - 1 sztuka, 19.Wózek kelnerski do uzupełniania zastawy - 1 sztuka, 20.Wózek kelnerski do flambirowania - 1 sztuka. CZĘŚĆ II - WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNYCH 1 i 2 A.Pracownia chemiczna 1: 1.Aparat do pomiaru temperatury topnienia - 1 sztuka, 2.Chłodziarka z zamrażarką - 1 sztuka, 3.Waga analityczna - 1 sztuka, 4.Waga laboratoryjna - 1 sztuka, B.Pracownia chemiczna 2: 5.Autoklaw laboratoryjny z grzaniem - 1 sztuka, 6.Cieplarka laboratoryjna - 1 sztuka, 7.Komora laminarna - 1 sztuka. CZĘŚĆ III - WYPOSAŻENIE PRACOWNI HOTELARSKO-TURYSTYCZNEJ Lada do obsługi klienta i zestaw mebli biurowych - biuro 1 - komplet składający się z: 1.lada recepcyjna - 1 sztuka, 2.krzesła biurowe - 2 sztuki, 3.stolik - 1 sztuka, 4.krzesła konferencyjne dla klientów - 2 sztuki, 5.regał, szafy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm ,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 "Pzp" Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 37711000-9, 39314000-6, 39710000-2, 39711110-3, 39711300-2, 39711340-4, 39711120-6, 39711130-9, 39711310-5, 31713100-4, 31713200-5, 39314000-6, 39410000-2, 38000000-5, 42513000-5, 38300000-8, 42923110-6, 33191000-5, 39100000-3, 39130000-2, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI GASTRONOMICZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 164211.38
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Email wykonawcy: przetargi@bmskwidzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207857.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207857.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265790.70
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNYCH 1 i 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47780.49
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ALCHEM GRUPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ŚLĄSK
Email wykonawcy: bielskobiala@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 21 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72022.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72022.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96646.52
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI HOTELARSKO-TURYSTYCZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5211.38
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAŻYNA STASZEWSKA "GOGA"
Email wykonawcy: goga-gastro@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Podłużna 28 03-290 Warszawa
Kod pocztowy: 03-290
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28536.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28536.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29520.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.