Ogłoszenie z dnia 2018-10-03
Ogłoszenie nr 500236925-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.
Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509994-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500042162-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZ.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Wojska Polskiego. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? rozbiórka nawierzchni z masy bitumicznej ? rozbiórka chodników, zjazdów oraz krawężników betonowych, ław betonowych, obrzeży ? rozebranie nisz piwnicznych i schodów betonowych ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej ? demontaż parkomatów i znaków drogowych 1.2. roboty ziemne 1.3. wycinka drzew (10 szt.) z karczowaniem pni 1.4. nawierzchnie - wymiana konstrukcji: ? podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, ? podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie ? czyszczenie podbudowy ze skropieniem emulsją asfaltową ? warstwa wiążąca ? warstwa ścieralna ? nawierzchnia z kostki kamiennej ciętej płomieniowanej 1.5. nawierzchnie - odtworzenie podbudowy w miejscach przekopów instalacyjnych 1.6. nawierzchnie - konstrukcje zjazdów, zatok parkingowych 1.7. chodniki z płyt kamiennych ciętych płomieniowanych 1.8. krawężniki granitowe na ławie betonowej z oporem 1.9. obrzeża granitowe na podsypce cementowo - piaskowej 1.10. elementy małej architektury: ? ogrodzenie łańcuchowe ? kosze na śmieci ? ławki i stojaki na rowery 1.11. oznakowanie pionowe 1.12. oznakowanie poziome grubowarstwowe 1.13. roboty różne: ? montaż parkomatów 2. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji deszczowej 2.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 2.2. roboty ziemne 2.3. kanały z rur kanalizacyjnych PVC 2.4. studnie rewizyjne z kręgów betonowych 2.5. inspekcja kamerą kanałów deszczowych 2.6. regulacja pionowa włazów kanałowych 3. Roboty inżynieryjne - wodociąg z przyłączami 3.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 3.2. roboty ziemne 3.3. układanie wodociągu z rur żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.4. montaż kształtek żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.5. montaż zasuw żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.6. montaż skrzynek wodociągowych do zasuw 3.7. Układanie przyłączy sieci wodociągowej ? rury żeliwnych ciśnieniowych kielichowych ? rury polietylenowe (PE, PEHD) ? kształtki żeliwne ciśnieniowe kielichowe ? zasuwy żeliwne ciśnieniowe kielichowe 3.8. montaż hydrantów pożarowych podziemnych 3.9. regulacja wysokości hydrantów podziemnych i zasuw do proj. niwelety drogi 3.10. płukanie sieci 3.11. próba wodna szczelności sieci wodociągowych 3.12. zamulenie istniejącego odcinka sieci wodociągowej 4. Roboty inżynieryjne - wymiana kanalizacji sanitarnej z przyłączami 4.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 4.2. roboty ziemne 4.3. studnia rewizyjna z kręgów betonowych 4.4. kanał z rur kamionkowych kielichowych i rur PVC łączonych na wcisk 4.5. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 4.6. drogowe roboty odtworzeniowe 5. Roboty inżynieryjne - wymiana sieci ciepłowniczej 5.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 5.2. roboty ziemne 5.3. montaż rur preizolowanych 5.4. montaż muf tulejowych termokurczliwych usieciowanych radiacyjnie z podwójnym uszczelnieniem 5.5. spawanie rur preizolowanych 5.6. montaż przewodów alarmowych oraz ich testowanie 5.7. próba szczelności sieci ciepłowniczej 6. Roboty elektryczne i teletechniczne: 6.1. demontaż oświetlenia ulicznego (opraw, wysięgników i słupów oświetleniowych) 6.2. budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego 6.3. badania i pomiary instalacji uziemiającej 6.4. pomiary oświetlenia ulicznego 6.5. roboty ziemne 6.6. budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 6.7. układanie kabli i rur osłonowych 6.8. badanie linii kablowej N.N. 6.9. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 6.10. przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 6.11. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych. 7. Nasadzenie - zieleń 7.1. karczowanie i wywóz drzew 7.2. sadzenie drzew i krzewów 7.3. montaż krat pod drzewa 7.4. ściółkowanie rabat matą szkółkarską oraz korą iglastą 7.5. pielęgnacja drzew i krzewów Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Sienkiewicza o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych. 4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. 5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Zalecane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. 8. Montaż i zakup 4 budek lęgowych typu A oraz nadzór ornitologiczny. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia, które wykonawca ma wykonać siłami własnymi, tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: ? roboty konstrukcyjne drogi - bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy, ? roboty instalacyjne - montażowe kanalizacji deszczowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację ? wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45113000-2,
45233200-1,
45233260-9,
45111300-1,
45231000-5,
45231100-6,
45231300-8,
45232150-8,
45232400-6,
45232130-2,
45111200-0,
45231400-9,
31527200-8,
45232000-2,
45233221-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
7 miesięcy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PEUK S.A.,
,
Roosevelta 39,
97-300,
Piotrków Trybunalski, kraj/woj.
łódzkie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.,
,
Południowa 17/19,
97-300,
Piotrków Trybunalski, kraj/woj.
łódzkie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM Sp. z o.o.,
,
Żelazna 3,
97-300,
Piotrków Trybunalski, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie§ 18 ust. 2 pkt 9) umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP oraz treści protokołu z rokowań z dn. 20.09.2018 r., dokonano zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 2 umowy na 05.10.2018 r.w związku z przedłużeniem terminu realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z § 13 ust. 6 umowy oraz treścią gwarancji ubezpieczeniowej.Na podstawie § 18 ust. 3 pkt 2) umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP oraz protokołu z rokowań z dn. 20.09.2018 r., dokonano zmiany zakresu zamówienia określonego w § 1 umowy poprzez jego zwiększenie o wykonanie robót polegających na regulacji (przebudowie) płyt stropowych 5 sztuk studni telefonicznych poprzez ich rozebranie, obniżenie i odtworzenie. Łączna wartość dodatkowych robót wraz z dokumentacją projektową wynosi 42 235,18 zł netto, 51 949,27 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas wykonywania robót budowlanych wynikła konieczność regulacji pokryw studni teletechnicznych. Z uwagi na brak możliwości opuszczenia włazów studni do projektowanych rzędnych, konieczna jest przebudowa płyt stropowych studni poprzez ich rozebranie, obniżenie i odtworzenie.
Dokonano zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 2 umowy na 05.10.2018 r.,3. Na podstawie § 18 ust. 3 pkt 2) umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz treścią protokołu z rokowań z dn. 20.09.2018 r., dokonano zmiany zakresu zamówienia określonego w § 1 umowy poprzez jego zwiększenie o wykonanie robót polegających na regulacji (przebudowie) płyt stropowych 5 sztuk studni telefonicznych poprzez ich rozebranie, obniżenie i odtworzenie.
Łączna wartość dodatkowych robót wraz z dokumentacją projektową wynosi 42 235,18 zł netto, a wraz z podatkiem VAT (23%), 51 949,27 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 12, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/105 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 11, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/119 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 10, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/120 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





