eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiModernizacja drogi transportu rolnego w Linowcu



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500236880-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Gmina Starogard Gdański: Modernizacja drogi transportu rolnego w Linowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego 9, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): www.ugstarogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi transportu rolnego w Linowcu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. " Modernizacja drogi transportu rolnego w Linowcu" tj. : - prace geodezyjno - pomiarowe - roboty rozbiórkowe - nawierzchnia z brukowca - 756,0 m2 - roboty rozbiórkowe - przebudowa chodnika z kostki wibroprasowanej - 306,00 m2 - roboty rozbiórkowe - przebudowa krawężników i obrzeży trawnikowych - 255 mb - roboty ziemne - ścinanie skarp, wykonanie rowów odwadniających - 230,40 m3 - montaż stalowych barier ochronnych energochłonnych - 100 mb - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z kruszbetu gr. 10 cm - 3731,0 m2 - dodatkowa warstwa kruszbetu do gr. 15 cm - 3425,0 m2 - wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa łamanego ( 0 - 31,5 mm) gr. 10 cm - 3.731,0 m2 - montaż ścieków z prefabrykatów wraz z obrzeżami betonowymi - 80 mb - montaż płyt wielootworowych typu YOMB - szt. 400 ( płyty YOMB Inwestora) - nawierzchnia z płyt wielootworowych typu YOMB gr. 12 cm - 3106,25 m2 (łącznie nawierzchnia, zjazdy na drogę wewnętrzną i zjazdy na posesje) - przebudowa naczółków przepustu drogowego - 1,20 m3, montaż balustrad sztywnych gęstożebrowych na przepuście - 12 mb, - montaż perforowanej rury drenarskiej fi 100 mm w otulinie z włókna kokosowego - 80 m - oznakowanie - słupki i tablice znaków drogowych - 2 szt. - wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji mających dostęp z tej drogi - wg własnego opracowania - geodezja powykonawcza - wykonana na mapie do celów informacyjnych 2.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, koszty utrzymania zaplecza budowy, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót, zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zabezpieczenie dróg dojazdowych i zagospodarowanej infrastruktury terenu prowadzącego do placu budowy przed jego zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, b) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 562567.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
Email wykonawcy: rzidat@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 18
Kod pocztowy: 83-224
Miejscowość: Borzechowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 562567.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 562567.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 668486.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.