To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-02
Ogłoszenie nr 500236435-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej: Zakup ubrań specjalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607294-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500205858-N-2018 z dn. 28.08.2018 r.; 500211690-N-2018 z dn. 04-09-2018 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 17343300000,
ul. ul. Czechosłowacka
27,
61459
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 355 900, e-mail
przetargi@sapsp.edu.pl, faks
618 301 191.
Adres strony internetowej (url): https://www.sapsp.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ubrań specjalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ST-IV.2370.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 121 kpl. ubrań specjalnych każdy komplet składający się z: kurtki i spodni zgodnych z PN-EN 469 oraz kurtki lekkiej od ubrania zgodnego z PN-EN 15614. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakupy będą realizowane w ramach zamówienia podstawowego 121 kpl., w ramach prawa opcji maksymalnie do 60 kpl. Łącznie zamówienie podstawowe i maksymalne zamówienie w ramach prawa opcji 181 kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
402480.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DEVA POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
564065.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia działań ratowniczych w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Zakup niezbędnego wyposażenia do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie powiatu bielskiego - postępowanie II
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn.: Razem przeciw żywiołom
- Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w OSP z terenu Gminy Łuków
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





