eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont holu, pomieszczeń, kuchni i zsypów na śmieci w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500236153-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Uniwersytet Wrocławski: Remont holu, pomieszczeń, kuchni i zsypów na śmieci w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585737-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 130100000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.bip.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont holu, pomieszczeń, kuchni i zsypów na śmieci w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2412.25.2018.BO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest remont holu, pomieszczeń, kuchni i zsypów na śmieci w DS DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. 2.1. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 2.1.1. Wymiana posadzki z drewna w pomieszczeniu po bufecie: a) Demontaż posadzki z drewna. Istniejąca posadzka wykonana jest z deszczółek, b) Ułożenie posadzki z drewna. Nowa posadzka będzie wykonana z parkietu dębowego gr. 22 mm. Parkiet będzie przytwierdzony do podłoża przy pomocy kleju do parkietu na uprzednio przygotowanym podłożu twardym, suchym, gładkim,odkurzonym i zagruntowanym. Między posadzką drewnianą a ścianami i słupami należy pozostawić szczeliny dylatacyjne min. 10 mm, c) Cyklinowanie parkietu. Cyklinowanie podłoża nastąpi po upływie 7-21 dni od jego ułożenia, d) Lakierowanie parkietu. Lakierowanie podłoża należy zacząć po uprzednim 3-krotnym wyszlifowaniu parkietu oraz uszczelnieniu specjalna żywicą zmieszaną z pyłem drzewnym, a także po montażu listew przyściennych. Należy położyć 1 warstwę lakieru podkładowego, a następnie min. 2 warstwy lakieru nawierzchniowego. 2.1.2. Demontaż zabudowy pod oknem podawczym w bufecie i montaż nowej zabudowy G-K: a) Demontaż zabudowy, b) Montaż zabudowy z G-K, 2.1.3. Demontaż boazerii oraz krat w pomieszczeniu po bufecie. 2.1.4. Roboty malarskie w holu , w pomieszczeniu po Bufecie, w pomieszczeniu po poczcie, w kuchniach, w zsypach na śmieci (ściany i sufity): a) przygotowanie podłoża - zmycie brudu i kurzu, b) gruntowanie podłoża preparatami akrylowymi, c) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (sufity), lateksowymi (ściany) i olejnymi (stolarka drzwiowa; grzejniki; rury stalowe; klapy zsypowe; stalowe elementy stołów w kuchni; parapety; balustrady), 2.1.5. Wymiana kratek wentylacyjnych. 2.2. Informacje dodatkowe: 2.2.1. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, 2.2.2. Usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, 2.2.3. Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót. 2.2.4. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę w DS DWUDZIESTOLATKA, celem dokonania oceny potrzeb dla realizacji zamówienia. 2.2.5. Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę. 2.3. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) STWiORB - Załącznik nr 8 do SIWZ b) Rysunek: Rzut parteru - Załącznik nr 9 do SIWZ c) Rysunek: Rzut piętra powtarzalnego - Załącznik nr 10 do SIWZ d) Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar, zawiera tylko roboty podstawowe. W kosztorysie ofertowym sporządzanym na podstawie załączonego przedmiaru ustalając wartość robót podstawowych, należy uwzględnić koszty usług i robót pomocniczych nieujętych w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót, a których realizacja jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty pomocnicze nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować (ująć) w wartościach robót podstawowych. 2.4. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną (Załącznik nr 12 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45432000-4


Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45424441-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157652.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGENOR Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marsz. Piłsudskiego 74/320
Kod pocztowy: 50-020
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170264.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170264.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181729.55
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.