eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodzicznoŚwiadczenie usług transportowych



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235822-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Grodziczno: Świadczenie usług transportowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598292-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500189193-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500200640-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, Krajowy numer identyfikacyjny 87714202530000, ul. Grodziczno , 13324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 564 729 126, e-mail ug@grodziczno.pl, faks 564 729 106.
Adres strony internetowej (url): www.grodziczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.271.1.1.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych. 3.2. Usługi transportowe dotyczą: ? dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno, ? przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związanego z dowozem na zajęcia szkolne oraz świadczenia usług transportowych na potrzeby zamawiającego. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część nr 1 podzielona została na zadanie nr 1 i nr 2. 3.4. W częściach nr 1 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 3.5. W części nr 2 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.6. W części nr 1 miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SIWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy i opiekuna. W części nr 2 miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SIWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy. 3.7. W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. 3.8. W części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej oraz pozostałym osobom. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 3.11. Zamawiający za zrealizowany przedmiot zamówienia do oceny ofert określa: ? minimalny czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu to 30 minut, ? maksymalny czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu to 60 minut. 3.12. Realizacja części nr 1 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. 3.13. Realizacja części nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 3.14. Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2018 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego. 3.15. Czas dowozu i odwozu według tras w części nr 1 będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie. 3.16. Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.17. Szczegółowy wykaz tras dotyczący świadczenia usług transportowych, minimalna ilość miejsc siedzących, które musi mieć pojazd a także liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona na poszczególnych trasach realizowanego przedmiotu zamówienia i ilość kilometrów w danej części określona jest w zał. do SIWZ. 3.18. Realizacja części nr 1, nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej.


II.4) Główny kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia w okresie od dnia 01 września 2018 roku do dnia 31 sierpnia 2019 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: bez nazwy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Trans Bet Beata Grondzewska, trans-bet@neostrada.pl, Mroczno 62, 13-308, Mroczno, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 136448.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Ulegają zmianie trasy i kilometry w części nr 1 - w zadaniu 1 i zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia dot. świadczenia usług transportowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienie jest niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i kilometrami (potrzebą odwiezienia uczniów - wydłużenie trasy) ulegają zmianie trasy i kilometry w części nr 1 - w zadaniu 1 i zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia dot. świadczenia usług transportowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.