To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-02
Ogłoszenie nr 500235588-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.
Gmina Żabia Wola: Modernizacja -remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609275-N-218
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500217119-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żabia Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000,
ul. ul. Główna
3,
96321
Żabia Wola, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
046 8578182, 8578224, e-mail
przetargi@zabiawola.pl, faks
468 578 181.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja -remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.1.29.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) nawierzchni drogi z masy bitumicznej AC11S o grubości 4 cm na odcinku około 234,3 mb (w dwóch odcinkach o długości 144,9 mb i 89,4 mb) o szerokości 4 m na istniejącej podbudowie z destruktu asfaltowego. Pobocza obustronne i zjazdy należy wyprofilować, uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu około 4 cm i szerokości około 50 cm. b) nawierzchni drogi z masy bitumicznej AC11S o grubości 6 cm na odcinku około 655,00 mb (w jednym odcinku) o szerokości 4 m na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego. Pobocza obustronne i zjazdy należy wyprofilować, uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu około 6 cm i szerokości około 50 cm. Miejscowo należy dokonać humusowania skarp nasypu. Ww. ulice stanowią drogi dojazdowe do nieruchomości zlokalizowanych na terenie zabudowy jednorodzinnej. Posiadają istniejącą podbudowę z destruktu asfaltowego i kruszywa łamanego. Zakres zamówienia: Obejmie pełną obsługę geodezyjną min: wytyczenie jezdni w granicach ewidencyjnych, odtworzenie oznaczeń geodezyjnych uszkodzonych podczas robót, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, sporządzenie protokołu i szkicu geodezyjnego. W razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie uzupełninia podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 lub wyprofilowania w zależności od potrzeb. Długość odcinka remontowanego ustalona zostanie po przekazaniu terenu robót Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa uproszczony kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA! 1. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu robót. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 2. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć Protokół odbioru podpisany przez właścicieli urządzeń infrastruktury, w szczególności wodociągowej, telekomunikacyjnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nie uszkodzenia oznaczeń geodezyjnych i ogrodzeń. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne i naprawie ogrodzenia. 4. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami Zamawiającego przy użyciu wymaganego sprzętu. 5. Roboty nieuwzględnione w załączniku nr 6 do SIWZ, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dostarczonych przez Wykonawcę i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończenia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158744.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROBOKOP Grzegorz Leonowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
230733.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Remont drogi gminnej nr 115331E Esterka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.