eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaroźrebyUdzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 112 477,00 złotych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235479-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Gmina Staroźreby: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 112 477,00 złotych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615535-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staroźreby, Krajowy numer identyfikacyjny 61101604000000, ul. ul. Płocka 18, 09440 Staroźreby, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 261 70 02, e-mail fundusze@starozreby.pl, faks 24 261 70 02.
Adres strony internetowej (url): www.starozreby.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 112 477,00 złotych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RK.PN.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2 112 477,00 złotych przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu - kwota 1 602 798,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - kwota 509 679,00 zł. Zakres usługi: 2. Kredyt uruchamiany jest jednorazowo w ciągu 2 dni od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 03 października 2018 r. Źródłem spłaty będą wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych. 3. Spłata rat kapitałowych dokonywana będzie w 16 ratach w następujących terminach i kwotach: 1) 2019.10.31 - 3 477,00 zł, 2) 2020.10.31 - 5 000,00 zł, 3) 2021.10.31 - 10 000,00 zł, 4) 2022.10.31 - 25 000,00 zł, 5) 2023.10.31 - 30 000,00 zł, 6) 2024.10.31 - 100 000,00 zł, 7) 2025.10.31 - 100 000,00 zł, 8) 2026.10.31 - 189 000,00 zł, 9) 2027.10.31 - 200 000,00 zł, 10) 2028.10.31 - 200 000,00 zł, 11) 2029.10.31 - 200 000,00 zł, 12) 2030.10.31 - 200 000,00 zł, 13) 2031.10.31 - 200 000,00 zł, 14) 2032.10.31 - 200 000,00 zł, 15) 2033.10.31 - 200 000,00 zł, 16) 2034.10.31 - 250 000,00 zł. 4. Okres kredytowania: do 31.10.2034 r. 5. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 6. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (lub odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 7. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: - stałej w okresie kredytowania marży banku, - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR-1M). 8. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR-1M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 9. W celu przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca powinien przyjąć wysokość stawki WIBOR-1M na dzień 11.09.2018 r. 10. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przystępnym 366. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy będzie ona wypłacana jednorazowo, w dniu podpisania umowy w wysokości wynikającej z umowy z Wykonawcą, po wskazaniu rachunku na jaki prowizja ma wpłynąć. 12. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt 2.6. oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 13. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu, - renegocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 15. Wykonawca nie może uzależnić kredytu od przyjęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny - bez opłat i prowizji. 16. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 855328.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VISTULA Bank Spółdzielczy, Oddział w Wyszogrodzie
Email wykonawcy: joanna@vistulabs.pl
Adres pocztowy: ul. Rębowska 2
Kod pocztowy: 09-450
Miejscowość: Wyszogród
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 691229.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 691229.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691229.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.