Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-09-27
Ogłoszenie nr 500232136-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.
Lubin: Świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 390273655,
ul. Rzeźnicza
1,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
767 468 000, e-mail
mpwik@mpwik.lubin.pl, faks
767 468 005.
Adres strony internetowej (url): www.mpwik.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI
Numer referencyjny
ZP4/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI - kontrahent posiada prawa autorskie do wdrożonego w naszym przedsiębiorstwie systemu informatycznego.
2.Opis przedmiotu zamówienia:
1)Pomoc serwisowa telefoniczna oraz email.
2)Czas usuwania usterek i kary za opóźnienia.
3)Dostarczenie aktualnych instrukcji użytkownika dla modułów KOM-MEDIA,
KOM-NET, KOM-BOK, KOM-INKASO-PRO.
4)Instalowanie i wdrożenie nowych wersji ZSI wynikających ze zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych w ramach serwisu.
5)Dodatkowa asysta wdrożeniowa w siedzibie Zamawiającego.
6)Pomoc w administracji i eksploatacji Systemu.
7)Świadczenie dodatkowych usług związanych z Systemem definiując ich zakres oraz termin/terminy wykonania.
II.5) Główny Kod CPV:
72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Dostawca Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) Kom-Pakt Sp. z o.o. (obecnie właściciel autorskich praw majątkowych Asseco Data Systems S.A.) został wybrany w trybie Przetargu nieograniczonego w 2004 roku.
Wybór firmy Asseco Data Systems S.A. Dostawcy tego systemu, jako Wykonawcy nadzoru serwisowego z wolnej ręki jest konieczny ze względu na następujące aspekty:
1) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów niemożliwa jest zmiana Dostawcy oprogramowania, który jako jego autor posiada największą wiedzę z zakresu całego systemu i może w pełnym zakresie świadczyć pełne usługi serwisowe;
2) brak jest na rynku innych firm obsługujących system ZSI firmy Asseco Data Systems S.A.;
3) zmiana Wykonawcy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
(przekazywanie problemów z oprogramowaniem do autora) spowodowałaby niekompatybilność techniczną i nieproporcjonalnie duże trudności techniczne
w użytkowaniu i dozorze ww. systemu.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Asseco Data Systems S.A.,
,
ul. Podolska 21,
81-321,
Gdynia, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ"
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Zakup pakietu usług wsparcia technicznego oferowanego przez producenta urządzeń Fortiweb firmę Fortinet na 12 miesięcy
- Świadczenie usługi dostępu do elektronicznej platformy zakupowej obsługującej proces udzielania zamówień publicznych dla podmiotów leczniczych podległych Samorządowi Województwa Podkarpackiego
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





