eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykTermomodernizacja budynku OSP Dęba.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500231558-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Gmina Przytyk: Termomodernizacja budynku OSP Dęba.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605123-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przytyk, Krajowy numer identyfikacyjny 54536600000, ul. ul. Zachęta 57, 26650 Przytyk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 6180095 w. 35, e-mail budownictwo@przytyk.pl, faks 486 180 087.
Adres strony internetowej (url): www.bipprzytyk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku OSP Dęba.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BT 272.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku OSP Dęba. Teren inwestycji znajduje się na działce nr ewid.gr 60/4 położonej miejscowości Dęba, gm.Przytyk.2. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: roboty rozbiórkowe, ocieplenie ścian zewnętrznych oraz docieplenie stropu i wymianę więźby dachowej wraz z pokryciem dachu budynku OSP, zachowując kat nachylenia i formę architektoniczną budynku. Więźba dachowa nasączona środkami ognioochronnym. Budynek należy do kategorii zagrożenia ludzi ZL III, część gospodarczo-garażowa PM Q <= 500 MJ/m². Zakres:- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz ścian piwnic i cokołu metodą lekką mokrą w ilości ok.600 m2 BSO wraz z kolorystyką elewacji wg. systemu NRO i musi posiadać Certyfikat Zgodności ITB,-ocieplenie górnego stropu budynku wełną mineralną gr.20cm w ilości 225,75m2,- wymiana więźby dachowej na nową o konstrukcji drewnianej wraz z deskowaniem, folią i pokryciem blachą dachówkową powlekaną 0,6 mm - 281,35m2 oraz wymianą obróbek blacharskich, rur spustowych i parapetów zewnętrznych,- wykonanie opasek betonowych wokół budynku w ilości ok.30m2 z obrzeżem betonowym,- przebudowa schodów zewnętrznych,- wykonanie barierek przy schodach,- wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych - 4 szt.- umieszczenie przewodów elektrycznych w rurkach PCV pod ociepleniem,-remont skrzynki i syreny alarmowej 1 szt.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2 obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług, których realizacja jest konieczna dla kompleksowego wykonania w/w termomodernizacji w zakresie i standardzie wynikającym z załączonej do SIWZ dokumentacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz na warunkach wynikających z załączonego do SIWZ projektu umowy. 4. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3 obejmuje: 1) projekt budowlany -architektura, projekt konstrukcyjny, 2) specyfikacje techniczne, 3)certyfikat - charakterystyka energetyczna, STWIOR.5.Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania, których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp oraz informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 155086.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe "TOM-BUD" Karol Tomczyk
Email wykonawcy: tombud2@onet.pl
Adres pocztowy: ul.Górna 7G
Kod pocztowy: 26-505
Miejscowość: Orońsko
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183971.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183971.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.