To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-24
Ogłoszenie nr 500229282-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.
Powiat Gnieźnieński: Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605378-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gnieźnieński, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. ul. Papieża Jana Pawła II
9/10,
62-200
Gniezno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4240706, e-mail
starostwo@powiat-gniezno.pl, faks
61 4240770.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gniezno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.272.23.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: wynajem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową oraz obsługą serwisową urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania usługi zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108), wykonujące czynności: prace związane z obsługą serwisową w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu "wykaz osób", które wykonywać będą czynności określone w pkt 3.3.1 Wykaz zawiera: a) imię oraz nazwisko pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, b) rodzaj wykonywanych przez nich czynności. Dane w wykazie powinny być na bieżąco, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia stosownych okoliczności, aktualizowane przez Wykonawcę, Podwykonawcę i przedkładane Zamawiającemu na piśmie. Dotyczy to również pracowników nowozatrudnionych. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Rozliczenie następować będzie na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego na podstawie zgłoszonych przez pracowników Zamawiającego wskazań licznika stron poszczególnych urządzeń, przekazywanych Wykonawcy nie później niż do dziesiątego dnia następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia faktury VAT w ciągu pięciu dni od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wskazań licznika stron poszczególnych urządzeń i dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego. Rozliczenie miesięczne z tytułu realizacji niniejszej umowy dokonane zostanie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, płatnej w terminie 21 dni od daty jej dostarczenia do Biura Obsługi Interesanta w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, na konto wskazane na fakturze przez Wykonawcę. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór nad realizacją umowy prowadził będzie Zespół ds. Obsługi Informatycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30121430-6
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30125110-5, 30124300-7, 50312000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
285743.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CELLPOL SERWIS KSERO s.c. Grzegorz Ławniczek, Monika Ławniczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369492.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku wchodzącym w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna usytuowanym przy ul. Wyszyńskiego 38
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2026 r.
- Budowa nawierzchni jezdni na ul. Transportowców w Gnieźnie
- Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2026r.
- Dostawa wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Obchody tysiąclecia pierwszych koronacji królewskich - rozbudowa i modernizacja Traktu Królewskiego w Gnieźnie - Szpilkostrada
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Naprawy sprzętu komputerowego w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS
- Zakup tonerów
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





