eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500225261-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda: "Zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt systemowy "Od szkolenia do zatrudnienia-EFS" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr porozumienia POWR.01.03.01-00-0001/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500190455-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy 28 Czerwca 1956 roku nr 211, 61-485 Poznań, reprezentowana przez Adama Pękarskiego - Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.41.2018 z dnia 05.04.2018 roku. Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 211 61-485 Poznań Strona internetowa: www.wielkopolska.ohp.pl. BIP - zamówienia publiczne: http://www.bip.ohp.poznan.pl Adres e-mail : wielkopolska@ohp.pl Godziny urzędowania : 7.45 - 15.45 Telefon 61 8312405 NIP 778-11-72-922; REGON 001036945


Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, Krajowy numer identyfikacyjny 103694500000, ul. ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 , 61485 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 312 405, e-mail wielkopolska@ohp.pl, faks 618 312 485.
Adres strony internetowej (url): www.wielkopolska.ohp.pl.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/17/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu oraz do jednostek WWK OHP w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9


Dodatkowe kody CPV: 30121000-3, 30213100-6, 30232110-8, 30191400-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35746.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TJ Systems
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dobra 46
Kod pocztowy: 60-595
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35746.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35746.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35746.83
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67.1.4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie prawne: art.67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.