eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500225076-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: SUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607899-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 195600000, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. -, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.uksw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.371.46.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku materiałów promocyjnych dla UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Zamawiający wymaga w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonania minimum 4 projektów graficznych. Wykonawca może zaoferować wykonanie większej liczby projektów graficznych, które stanowią kryterium oceny oferty, o którym mowa w pkt. 14 SIWZ. Wykonywanie zaoferowanej liczby projektów graficznych będzie odbywało się w ramach kwoty, o której mowa w § 4 Wzoru umowy. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie, w ten sposób, że: 1) dla pozycji od 1 do 9 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku jednorazowego w ilościach wskazanych w tym Formularzu z zastrzeżeniem, że każda z tych pozycji może być zamówiona w różnych terminach określonych przez Zamawiającego; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy; 2) dla pozycji od 11 do 16 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego według jednolitego projektu, który będzie odbywał się w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 30 sztuk za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy; 3) dla pozycji 17 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego w ustalonej przez siebie kolejności, w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 1 sztuki za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia częściowego (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy; 4) dla pozycji 10 oraz dla pozycji od 18 do 26 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego w ustalonej przez siebie kolejności, w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 30 sztuk za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia częściowego (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. 4. Ilości wskazane w Formularzu Cenowym są ilościami szacunkowymi (z wyłączeniem pozycji od 1 do 9 Formularza cenowego), przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości poszczególnych asortymentów artykułów, które mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia ilości poszczególnych pozycji (z wyłączeniem pozycji od 1 do 9 Formularza cenowego) o łącznej wartości niższej, niż górna granica wartości usług. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania, w okresie trwania umowy, stałych cen wszystkich artykułów, zgodnie z Formularzem Cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. 7. Miejscem dostaw sukcesywnych będą pomieszczenia zlokalizowane w budynkach Zamawiającego przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie, przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie. 8. Termin realizacji zamówienia sukcesywnego wyznaczany przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 4 dni robocze od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy. 9. Dostawy realizowane będą transportem należącym do Wykonawcy i na jego koszt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182113.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGNECJA REKLAMOWA TOP Agnieszka Łuczak
Email wykonawcy: agencja.top@agencjatop.pl
Adres pocztowy: ul. Toruńska 148
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60417.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60417.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 423525.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.