eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont parteru, przyziemia, piwnic i komory zsypowej w budynku DS Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500224857-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Uniwersytet Wrocławski: Remont parteru, przyziemia, piwnic i komory zsypowej w budynku DS Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585480-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500178584


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 130100000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont parteru, przyziemia, piwnic i komory zsypowej w budynku DS Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2412.26.2018.BD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont parteru, przyziemia, piwnic i komory zsypowej w budynku DS Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. 1.1. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 1. Roboty malarskie w pomieszczeniach administracji, w centrali telefonicznej, w pomieszczeniu DSO, w toalecie przy DSO, na zapleczu portierni, w holu, w przyziemiu, w piwnicy (ściany i sufity): a) przygotowanie podłoża - zmycie brudu i kurzu oraz odgrzybianie, b) gruntowanie podłoża, c) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (sufity we wszystkich pomieszczeniach oraz ściany w piwnicy) , lateksowymi ( ściany w centrali telefonicznej, w toalecie przy DSO, na zapleczu portierni, w pomieszczeniach administracji, w holu, w przyziemiu) i olejnymi (lamperie - w centrali telefonicznej, w pomieszczeniu DSO, na zapleczu portierni, w przyziemiu; stolarka drzwiowa; rury kanalizacyjne na zapleczu portierni; drzwiczki do szybu), 2. Montaż szklanych drzwi w istniejących otworach - 2 szt., 3. Demontaż i ponowny montaż fragmentu sufitu podwieszonego przy wiatrołapie, 4. Zmiana lokalizacji gniazdek elektrycznych - 6 szt. 1.2 Szczegółowy zakres prac oraz warunki i zasady realizacji zamówienia, zgodnie z którymi należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ; b) Wzór umowy z załącznikiem (Karta Gwarancyjna, załącznik nr 4 do wzoru umowy) - załącznik nr 9 do SIWZ; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 10 do SIWZ; d) Przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ; e) Rzut piwnicy - Załącznik nr 12 do SIWZ; f) Rzut przyziemia - Załącznik nr 13 do SIWZ; g) Rzut piętra powtarzalnego - Załącznik nr 14 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8


Dodatkowe kody CPV: 45421131-1, 45311200-2, 45421146-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 916925.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Henryk Kluska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wielowieś 20
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143953.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143953.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249942.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.