To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-19
Ogłoszenie nr 500224624-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I STOŁOWO-KUCHENNEGO - sprawa nr 47/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583915-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I STOŁOWO-KUCHENNEGO - sprawa nr 47/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):47/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i stołowo-kuchennego, zgodnie z wymaganiami i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym formularz ofertowy i opis przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy i Rozdziale III SIWZ, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego: Termos do napojów 16 l z kranem 12 szt. , Termos do napojów 20 l z kranem 13 szt. , Czajnik elektryczny b/przewodowy 75 szt. , Szafa chłodnicza przeszklona- witryna do surówek 4 szt. , Ekspres do kawy 1 szt. , Chłodziarka z zamrażalnikiem 160 L 6 szt. , Kloc masarski 5 szt. , Kuchenka mikrofalowa 10 szt. , Waga elektroniczna stołowa do 15 kg 1 szt. , Wózek platformowy 4 szt. , Regał nierdzewny 4 półkowy 20 szt. , Regał nierdzewny 5 półkowy 15 szt. , Waga elektroniczna do 150 kg 4 szt. , Termoport do posiłków o pój. 80-90 l 6 szt. , Paleta z tworzywa, 1200x800 mm 20 szt. , Paleta z tworzywa, 800X600 mm 40 szt. , Wózek na 2 termosy do napojów 6 szt. , Chłodziarka z zamrażalnikiem 100 -120 l 10 szt. , Dystrybutor talerzy podgrzewany 2 szt. , Sterylizator do noży(jaj) 3 szt. , Taboret podgrzewczy elektryczny 2 szt. , Otwieracz do konserw elektryczny 5 szt. , Kuchenka 2 płytkowa elektr. 3 szt. , Kociołek do zupy 2 szt. , Szatkownica do jarzyn 1 szt. , Automatyczny uzdatniacz wody do piecy konwekcyjnych 1 szt. , Robot kuchenny wieloczynnościowy 1 szt. , Zadanie nr 2: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO: Koszyk do chleba 50 szt. , Termos stołowy z wkładem stalowym 20 szt. , Szklanka do napojów 0,2-0,25 l wysoka 200 szt. , Komplet stołowy do przypraw 2-poj nierdzewny z serwetnikiem 155 szt. , Pojemniki na mięso i wędliny z pokrywą 30 szt. , Pojemnik transportowy do żywności 40 L 20 szt. , Pojemnik transportowy do żywności 60 L 20 szt. , Noże stołowe nierdzewne 1500 szt. , Widelce stołowe nierdzewne 1500 szt. , Łyżeczki do herbaty 1500 szt. , Łyżki stołowe nierdzewne 1500 szt. , Łopatka silikonowa z rączką nierdzewną dł. 26 cm 50 szt. , Szczypce do surówek (spagetti) dł. 20 cm nierdzewna 30 szt. , Łyżka do serwowania ziemniaków- porcjoner 23 szt. , Szczypce do serwowania 9 szt. , Szczypce do pieczeni dł. 21 cm 10 szt. , Tasak-siekacz 9 szt. , Łyżka wazowa nierdzewna poj. do 0,15 l (sos) z prostym uchwytem 20 szt. , Patera do ciasta trzystopniowa 5 szt. , Pojemniki plastikowe do żywności- 12 l 30 szt. , Deska brązowa 45x30 cm 56 szt. , Deska niebieska 45x30 cm 56 szt. , Deska żółta 45 x 30 cm 50 szt. , Talerz do ciast 15 szt. , Łyżka czerpakowa (wazowa)nierdzewna 0,5 l 16 szt. , Obieraczki 64 szt. , Salaterka porcelanowa 600 szt. , Garnek nierdz. 3 l z pokrywą 10 szt. , Kubek porcel.0,3-0,35 l 500 szt. , Patelnia teflonowa o średnicy 28, cm. bez pokrywy 20 szt. , Nóż kuchenny- ostrze dł. 20 cm. 42 szt. , Pojemnik GN( 1/2 200) z pokrywą (uszczelka) 15 szt. , Pojemnik GN1/1 200 z pokrywą (uszczelka) 35 szt. , Filiżanka porcelanowa ze spodkiem 250 szt. , Bulionówka ze spodkiem 210 szt. , Kubek miarka 3 szt. , Dysponder do sosów 6 szt. , Pojemnik z tworzyw szt. 1,5-2 l) 20 szt. , Sitko z siatką o śr.200 mm 21 szt. , Termometr wzorcowy 10 szt. , Termometr lodówkowy elektroniczny 50 szt. , Tarcze do maszyny wieloczynnościowej 9 szt. , Zestaw noży i sitek do maszynki do mielenia mięsa 3 zestaw , Nóż kuchenny zielony 220mm 40 szt. , Nóż kuchenny brązowy 220mm 20 szt. , Nóż kuchenny niebieski 180mm 20 szt. , Nóż kuchenny czerwony220mm 40 szt. , Nóż do obierania 12 szt. , Nóż do chleba 6 szt. , Końcówka do nadziewania 3 szt. , Palnik do CREME BRULEE 1 szt. , "Naczynie żaroodporne z pokrywą o wym.27x21x9 cm" 6 szt. , Półmiski porcelanowe 100 szt. , Łyżeczka FINGER FOOD 20 szt. , Widelec nierdzewny do przewracania 20 szt. , Szpachelka ze stali nierdzewnej z drewnianą rączką 3 szt. , Rózga 10 szt. , Wiadro nierdzewne 10 l 15 szt. , Wyciskacz do czosnku 15 szt. , Szufelka gastronomiczna o pój.1 l. 21 szt. , Waza "KAMELIA" 10 szt. , Ubijak piany 8 szt. , Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG - budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz; Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: ? dostawę ? rozładunek ? wniesienie i ustawienie we wskazanym miejscu 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, funkcjonalnych w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany w roku 2017 lub 2018 r. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: ? znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), ? numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę przydatności do użycia / datę gwarancji. 3. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 4.Przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ oraz nie być gorszy w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. 5. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił w treści Załącznika nr 1 i 3 do SIWZ- dokumenty, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33191100-6
Dodatkowe kody CPV: 34911100-7, 34912100-4, 38311000-8, 38412000-6, 39141100-3, 39221000-7, 39221100-8, 39221120-4, 39221130-7, 39221150-3, 39221180-2, 39221200-9, 39221210-2, 39221220-5, 39223100-2, 39223200-3, 39241110-7, 39241120-0, 39312000-2, 39700000-9, 39710000-2, 39711000-9, 39711110-3, 39711130-9, 39711200-1, 39711310-5, 39711362-4, 42214000-9, 42220000-4, 42912000-2, 44143000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98149.68
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SWISSPOL LTD Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120724.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72850.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU BMS Sp.j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89605.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach MPGN w Grudziądzu do 31.12.2026r.
- Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Grudziądz w 2026 r.
- Dostawy leków i wyrobów medycznych - znak sprawy: Z/99/PN/25
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży konstrukcyjno-ciesielskiej na rzecz MPGN od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Dostawa opakowań i pojemników na żywność 110/2025.
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Świadomy i kompetentny uczeń żarskiej szkoły podstawowej szansą na rozwój na rynku pracy w Żarach
- "Dostawa wyposażenia na potrzeby DDOM w Łodzi ul. Odrzańska 29 "
- dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM - 2 Części
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - 3 PAKIETY
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





