To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-18
Ogłoszenie nr 500224323-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Gminna Biblioteka Publiczna: Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581762-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminna Biblioteka Publiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 001033562,
ul. Szkolna
1,
38-530
Zarszyn, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 4671198, e-mail
gbpzarszyn@op.pl, faks
13 4617198.
Adres strony internetowej (url): www.gbpzarszyn.naszabiblioteka.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja zadania polegającego na budowie oraz wyposażeniu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie na działkach nr ewid. 1078, 1077, 1073/5, 1076/3, w zakresie: Zadanie częściowe nr 1. Nazwa: Roboty budowlane Branża budowlana w zakresie : 1) roboty ziemne i fundamentowe 2) roboty budowlane a) ściany b) posadzki i sufity c) stolarka okienna i drzwiowa d) elementy konstrukcyjne 3) elewacja 4) konstrukcja i pokrycie dachu a) więźba dachowa b) pokrycie dachu c) podbitki 5) trzony kominowe 6) wyprowadzenie wentylacji typu "Z" w ścianie zewnętrznej 7) przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych 8) roboty zewnętrzne a) podest wejściowy, chodnik b) droga c) obrzeża, krawężniki d) taras e) ściany tarasu f) zadaszenie tarasu - więźba g) niwelacja terenu Branża sanitarna w zakresie : 1) instalacja wodna 2) instalacja kanalizacyjna 3) instalacja centralnego ogrzewania 4) kotłownia z gazowym kotłem kondensacyjnym 5) instalacja gazowa Branża elektryczna w zakresie: 1) oprawy oświetleniowe 2) rozdzielnice wyłącznik p.poż. złącze kablowe 3) instalacja odgromowa 4) montaż przewodów instalacji 230/400 V 5) montaż instalacji telekomunikacyjnej 6) instalacja przyzywowa 7) roboty monterskie 8) osprzęt Zadanie częściowe nr 2. Nazwa: Dostawy 1) Zakup dostawa i montaż księgozbioru młodzieży i dorosłych, zbiorów multimedialnych -regał na książki dwustronny szt.3 - regał na książki dwustronny szt. 28 - regal ekspozycyjny szt. 4 - regał na książki jednostronny szt. 1 - regał na książki jednostronny szt. 5 2) Zakup dostawa i montaż wyposażenia części dla dzieci - regał na zabawki szt. 3 - skrzynia na zabawki szt.3 - pufa szt. 5 - kolorowy dywan szt. 1 - krzesło drewniane szt. 6 - stolik sześciokątny szt.1 - sofa szt.1 3) Zakup dostawa i montaż wyposażenia czytelni, księgozbioru podręcznego - regał na książki dwustronny szt. 2 - regał na książki dwustronny szt. 3 - regał ekspozycyjny na czasopisma szt. 1 - stolik do pracy indywidualnej szt. 2 - krzesła szt.2 - stolik okrągły szt.2 - fotele szt.- 8 4) Zakup dostawa i montaż katalogów - szafka katalogowa szt.1 5) Zakup dostawa i montaż wyposażenia stanowiska bibliotekarza - lada biblioteczna prosta szt. 6 - nadstawka nad ladę biblioteczną prostą szt.4 - lada biblioteczna narożna- szt.1 - nadstawka nad ladę biblioteczną narożną szt.1 - fotel biurowy szt.2 - szafka wolnostojąca na sprzęt biurowy szt. 1 - wózek na książki szt.1 - rozdzielacze do książek alfabetyczne szt.1 - rozdzielacze do książek tematyczne szt. 20 - tabliczki informacyjne na księgozbiór szt.20 - drukarka szt. 1 6) Zakup dostawa i montaż wyposażenia stanowisk komputerowych - szafka wolnostojąca na sprzęt biurowy szt.1 - krzesła szt.4 - stolik pod komputer szt.4 - zestaw komputerowy szt. 4 7) Zakup dostawa i montaż - szafki wolnostojącej na sprzęt biurowy szt.1 - drukarki szt. 1 - wieszaka na ubrania szt. 1 - bramki antykradzieżowej szt.2 8) Zakup dostawa i montaż wyposażenia Sali konferencyjnej - fotel biurowy szt. 1 - krzesła konferencyjne szt. 30 - stolik konferencyjny szt. 16 - flipchart mobilny szt.1 - tablica sucho-ścieralna szt. 2 - ekran projekcyjny szt. 1 - zestaw nagłaśniający szt. 1 - wieszak ścienny na ubrania szt. 2 - laptop szt. 1 -rzutnik multimedialny szt. 1 9) Zakup dostawa i montaż wyposażenia biura i pracowni - fotele biurowe szt.2 - szafka wolnostojąca na sprzęt biurowy szt. 2 - biurka szt. 2 - sejf biurwy szt. 1 - stół z krzesłami szt. 1 - szafa biurowa żaluzjowa szt. 2 - szafa na dokumenty szt. 2 - szafa na ubrania szt. 1 - stolik dwuosobowy szt. 1 - lodówka szt. 1 - szafki kuchenne góra dół szt. 1 - zlew + bateria szt. 1 - kuchenka elektryczna szt. 1 10) Zakup dostawa i montaż wyposażenia zaplecza - kuchenka elektryczna szt. 1 - zlewozmywak dwukomorowy szt. 1 - zestaw mebli kuchennych szt. 1 11) Zakup dostawa i montaż wyposażenia holu - stojak na broszury szt. 1 12) Zakup dostawa i montaż - witryn stojących przeszklonych szt. 3 - gablot szklanych ekspozycyjnych szt. 3 13) Zakup dostawa i montaż wyposażenia magazynu książek - fotel biurowy szt. 1 - regał magazynowy szt. 4 - stół szt. 1 - zgrzewarka do folii do książek szt. 1 - krzesło składane szt. 20 - wózek na krzesła składane szt. 1 Parametry budynku: o obiekt parterowy, bez podpiwniczenia, kryty dachem dwuspadowym, o w całości przeznaczony na pomieszczenia biblioteki (księgozbiór, czytelnia, katalogi, sala do spotkań , pomieszczenia biurowe, pomocnicze i magazynowe oraz pomieszczenia sanitarne i kotłownia opalana gazem oraz zlokalizowany od południa taras) o składa się z dwu segmentów oddzielonych od siebie dylatacją, o dostępny jest dla osób niepełnosprawnych o konstrukcja tradycyjna murowana - ściany zewnętrzne jednowarstwowe z ciepłych pustaków z autoklawizowanego betonu komórkowego, ściany wewnętrzne konstrukcyjne z akustycznych pustaków wapienno piaskowych, ścianki działowe z pustaków z betonu komórkowego. o dach konstrukcji drewnianej, kryty blacho dachówka, o zadaszenie tarasu - dach konstrukcji drewnianej, płaski kryty papą. Budynek Gminnej Biblioteki Publicznej w Zarszynie wyposażony będzie w następujące instalacje: wodną, kanalizację sanitarną, elektryczną, instalację niskoprądową, co i c.w.u z kotłowni opalanej gazem. Powierzchnia zabudowy - 604,77 m2 Powierzchnia użytkowa- 527,90 m2 Powierzchnia całkowita- 604,77 m2 Kubatura- 2 800,00 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223000-6, 45443000-4, 45261000-4, 45262310-7, 45111291-4, 45212330-8, 45223220-4, 45232460-4, 45310000-3, 45314000-1, 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty budowlane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1580920.36
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane UNI-REM Zbigniew Szarota
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1689835.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie częściowe nr 2 nie złożono żadnej oferty. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.