To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-17
Ogłoszenie nr 500222983-N-2018 z dnia 17-09-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530383-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500136343-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 810733454,
ul. Jagiellońska
44,
70-382
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914329500, e-mail
biuro@spzozmswia.szczecin.pl, faks
914329501.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 "Szczegółowa oferta cenowa" do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 "Szczegółowa oferta cenowa" zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 39831250-3, 33711900-6, 39811100-1, 39831200-8, 39811300-3, 39832000-3, 39831240-0, 39821010-1, 33761000-2, 33763000-6, 39224000-8, 39224200-0, 42122230-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki czystości |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196894.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polor sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235687.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wkłady do mopa, pady, miotły i szczotki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79024.39
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Danmar s.c. A.N Ciesielczyk, M.D. Chmielińscy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85988.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki do urządzeń myjących |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12528.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5682
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kosze na śmieci |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca w przedmiotowym Pakiecie załączył do oferty nieprawidłowo wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, tj. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w rzeczonym wyżej oświadczeniu nie wykazał się brakiem podstaw do wykluczenia z udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 23.07.2018 r. wezwał Wykonawcę, w trybie art. 26 ust. 3 uPZP, do złożenia prawidłowo wypełnionego załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w efekcie wezwania Zamawiającego, przedłożył dokument z treści którego ponownie nie wynikało, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (Wykonawca w treści przedłożonego na wezwanie Zamawiającego dokumentu potwierdził aktualność treści załącznika nr 3 do SIWZ złożonego razem ze swoją ofertą przetargową). Wobec powyższego, Zamawiający na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12) uPZP wyklucza Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska z siedzibą w Warszawie (02-226) przy ul. Pryzmaty 15 z udziału w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, ponieważ ten nie wykazał braku podstaw do wykluczenia z udziału w tym postępowaniu przetargowym. Wobec powyższego wypełnione zostały przesłanki art. 89 ust. 1 pkt 5) uPZP, tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli ta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Roboty remontowe w lokalu mieszkalnym przy ul. Krasińskiego 86 m 11 w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
- DOSTAWA TRANSFORMATORA WRAZ Z KOMPLEKSOWYM DOSTOSOWANIEM TRAFOSTACJI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE - drugie postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, urządzeń sieciowych typu NAS w podziale na trzy części
- Ochrona nieruchomości w systemie monitoringu elektronicznego i elektroniczno - wizyjnego w obiektach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i posesji - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Prokuratury Regionalnej w Łodzi
- Zakup środków higieny osobistej oraz środków czystości dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa środków, materiałów i sprzętu do utrzymania czystości oraz pojemników na odpady medyczne
- Dostawa środków czystościowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





