Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-17
Ogłoszenie nr 500222494-N-2018 z dnia 17-09-2018 r.
Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: "Zakup i dostawa sprzętu medycznego i IT w ramach projektu nr RPDS.06.02.00-02-0060/16"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków UE: nr projektu RPDS.06.02.00-02-0060/16 pn "Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Neuropsychiatrii NEUROMED SP ZOZ we Wrocławiu przy ul. Białowieskiej 74 oraz zakup sprzętu diagnostycznego dla Poradni Specjalistycznych" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593395-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Neuropsychiatrii "NEUROMED" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 93017920000000,
ul. ul. Białowieska
,
54235
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 3553594, 3501780, e-mail
jadwiga.dul@neuropsychiatria.com, faks
713 501 781.
Adres strony internetowej (url): www.neuropsychiatria.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętu medycznego i IT w ramach projektu nr RPDS.06.02.00-02-0060/16"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa sprzętu medycznego i IT w ramach projektu nr RPDS.06.02.00-02-0060/16" 2. Zakres uszczegółowiony: W ramach zamówienia, Zamawiający oczekuje dostarczenia następujących produktów: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa Sprzętu diagnostycznego - wyposażenie gabinetu otolaryngologicznego Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa Aparat USG zadanie nr 3 - Zakup i dostawa zestawu do badań EEG zadanie nr 4 - Zakup i dostawa Aparat EMG Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa Waga elektroniczna Zadanie nr 6 Zakup i dostawa Zestawu IT: Rodzaj asortymentu Ilość (szt.) Komputer - 8 szt., Monitor - 8 szt., Drukarka recept i historii choroby - 8 szt., Licencje - 20 szt. Oferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku. Zestawy komputerowe muszą posiadać oznakowane znakiem CE 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć poniższe dokumenty: Certyfikaty zgodności albo deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dostawy - znakiem zgodności CE. W przypadku zestawów różnych urządzeń, Zamawiający wymaga, aby z treści certyfikatu bądź deklaracji zgodności jasno wynikało jakich urządzeń dotyczą. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać Paszport techniczny. Materiały firmowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela (foldery, karty techniczne itp.) potwierdzające zaoferowane parametry techniczne. Zamawiający żąda wskazania w treści folderów potwierdzanych parametrów oraz numerów punktu tabeli zawierającej opis oferowanego przedmiotu (załącznik nr 7 - odpowiednio dla poszczególnego zadania). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia sprzętu, jego sprawdzenia oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33112200-0
Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 33124000-5, 33121100-5, 38311100-9, 30213100-6, 30236000-2, 30231300-0, 30237200-1, 48310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa Sprzętu diagnostycznego - wyposażenie gabinetu otolaryngologicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
269625
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Labo Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa Aparat USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ProfilMedical Bestry Wichry Sp. J
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa zestawu do badań EEG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 ze późn. zm.), tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3." Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa Aparat EMG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78703.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMED S.C. Krzysztof Pilarski, Wojciech Grunwald
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i dostawa Waga elektroniczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12630.76
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Naturfarm Piotr Wojciechowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11502
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup i dostawa Zestawu IT |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 ze późn. zm.), tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3." Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.