eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaBudowa remizy strażackiej w miejscowości Nawodna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-12

Ogłoszenie nr 500218481-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

Gmina Chojna: Budowa remizy strażackiej w miejscowości Nawodna.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596275-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chojna, Krajowy numer identyfikacyjny 81168457400000, ul. ul. Jagiellońska 4, 74500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4141485: 4141035, e-mail zam_publiczne@chojna.pl, faks 914141117.
Adres strony internetowej (url): http://bip.chojna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa remizy strażackiej w miejscowości Nawodna.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku remizy strażackiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowaną na działce ewidencyjnej nr 403 obręb geodezyjny Nawodna gm. Chojna. W ramach inwestycji zakłada się również rozbiórkę istniejącego budynku remizy. 2. Planowany do budowy obiekt będzie obiektem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym z poddaszem użytkowym. W części parterowej budynku znajdować się będzie garaż na trzy wozy strażackie, pomieszczenie kotłowni oraz magazyn na olej opałowy. Część poddasza stanowić będzie świetlica z pomieszczeniami pomocniczymi. Budynek remizy wyposażony będzie w instalację wod.-kan. wraz z budową szczelnego zbiornika bezodpływowego, instalację centralnego ogrzewania i instalację elektryczną. Ciepło dostarczone będzie z indywidualnej kotłowni na olej opałowy. Budynek wyposażony będzie w 3 kolektory słoneczne. 3. Roboty budowlane realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową pn.: Projekt budynku remizy strażackiej, dz. 403, obręb Nawodna, gm. Chojna oraz o Aneks do projektu budynku remizy strażackiej, dz. 403, obręb Nawodna, gm. Chojna. Dokumentacja projektowa składają się z następujących branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje telekomunikacyjne, drogowa. 4. Podstawowe parametry planowanego do budowy obiektu remizy: 1) powierzchnia zabudowy: 200 m2; 2) powierzchnia użytkowa: 159,12 m2; 3) kubatura: 1 823,95 m3. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, niezbędnego do przystąpienia do użytkowania budynku remizy na podstawie pozwolenia na budowę oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca wykona wszystkie czynności oraz poniesie wszelkie koszty związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Dodatkowo po stronie Wykonawcy będzie zawiadomienie odpowiednich organów o zakończeniu budowy zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz.1332 z późn. zm.), w tym niezbędne oznakowanie obiektu, wyposażenie w gaśnice, itp. 6. Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania, nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na warunki terenowe, sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, że zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy, jakie parametry techniczne powinny posiadać materiały, użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe i jakościowe, jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi, wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 11. Sposób i podstawa określenia kosztu realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Koszt realizacji przedmiotu zamówienia należy określić w oparciu o załączone projekty budowlane oraz szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2) Załączone przedmiary robót są dokumentami informacyjnymi i podlegają sprawdzeniu przez Wykonawcę. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego w formie pisemnej, wszelkie zauważone błędy, pomyłki w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Wynagrodzenie Wykonawcy robót określa się w formie ryczałtu. 3) Zamawiający wymaga ponadto od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: a) sporządzenia i złożenia kosztorysu ofertowego uproszczonego (ze wskazaniem podstawy wyceny, z opisem pozycji, z obmiarem robót, ceną jednostkową pozycji, wartością pozycji, tabeli elementów scalonych, stawką roboczogodziny, procentowymi narzutami kosztów ogólnych, kosztów zakupu i zysku) b) przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Harmonogram rzeczowo - finansowy z uzasadnionych powodów będzie aktualizowany, po ówczesnym przedstawianiu propozycji zmian do akceptacji Zamawiającemu. W zlewności od kondycji finansowej Zamawiającego, przewiduje się możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego. 12. Inne obowiązki Wykonawcy robót związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy: 1) przejęcie terenu budowy od Zamawiającego, 2) budowa dróg tymczasowych, jeśli takie będą wymagane, 3) utrzymanie istniejących dróg w stanie nienaruszonym, 4) przed wbudowaniem materiałów, przedkładanie Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego do akceptacji, a następnie dołączenie do operatu powykonawczego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atestów, deklaracji zgodności lub świadectwa jakościowe każdego użytkowanego na budowie wyrobu lub elementu konstrukcyjnego, 5) obsługa geodezyjna budowy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 6) koordynacja robót podwykonawców branżowych (jeśli przewidziano podwykonawstwo), 7) zabezpieczenie i ochrona placu budowy, 8) informowanie na piśmie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania robót, 9) zlecenie na koszt własny niezbędnych nadzorów specjalistycznych wynikających z zaleceń dysponentów mediów (energetyka, telekomunikacja, itp.), 10) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, 11) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy, 12) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 13. Przed rozpoczęciem odbioru końcowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, kompletną dokumentację wymaganą przy odbiorze końcowym wraz z niezbędnymi dokumentami, takimi jak: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonywania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce, 2) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 3) protokoły techniczne, 4) gwarancje, 5) instrukcje eksploatacji i obsługi, 6) aprobaty techniczne, 7) atesty i certyfikaty jakości, 8) deklaracje zgodności z Polską Normą, 9) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonanych robót z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz o uporządkowaniu terenu, 10) pozwolenie na użytkowanie wydane przez właściwy dla Zamawiającego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, 11) inne dokumenty wymagane przy przystąpieniu do końcowego odbioru robót. 14. W trakcie trwającego okresu gwarancyjnego, Wykonawca będzie miał obowiązek uczestniczyć we wszystkich przeglądach technicznych, które odbywać się będą nie rzadziej niż 1 raz na 12 miesięcy. Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo ogłoszenia i przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych częściej niż 1 raz na 12 miesięcy w razie pojawienia się dużej ilości wad i usterek lub wady bądź usterki uniemożliwiającej prawidłowe użytkowanie obiektu. Zamawiający winien otrzymywać stosowny protokół z przeprowadzonych kontroli technicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45216121-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1159478.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. KRONEX Krzysztof Krupski
Email wykonawcy: p.w.kronex@wp.pl
Adres pocztowy: Sumiak 4
Kod pocztowy: 74-304
Miejscowość: Nowogródek Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1426158.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1426158.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1426158.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.