To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-11
Ogłoszenie nr 500218138-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.
Ochotnicze Hufce Pracy - Małopolska Wojewódzka Komenda w Krakowie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4, tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Małopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Krakowie na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach "Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt systemowy "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" realizowany w ramach "Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych". Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Porozumienie o dofinansowanie projektu nr POWR.01.03.02-00-0003/16 z dnia 30 listopada 2017r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561571-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500113113-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Prowadzącym postępowanie jest Małopolska Wojewódzka Komenda OHP w Krakowie reprezentowana przez Krzysztofa Świerczka - Wojewódzkiego Komendanta OHP, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.26.2018 z dnia 21.02.2018 r. Dane adresowe i kontaktowe: Al. Słowackiego 44, 30-018 Kraków. Strona internetowa: www.malopolska.ohp.pl, BIP zamówienia publiczne: http://www.bip.malopolska.ohp.pl/pl. Adres e-mail: malopolska@ohp.pl, godziny urzędowania: 7:45-15:45. tel./fax 012 633 07 06, NIP: 677-20-26-296, REGON: 0010368279
Informacje dodatkowe:
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna, krajowy numer identyfikacyjny 700128000000, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 578 47 01/02, e-mail: komendaglownaohp@ohp.pl, fax 22 578 47 47.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy - Małopolska Wojewódzka Komenda w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 103682700000,
ul. al. J. Słowackiego
44,
30018
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 330 706, e-mail
malopolska@ohp.pl, faks
126 330 706.
Adres strony internetowej (url): www.ohp.pl, www.bip.ohp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4, tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Małopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Krakowie na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach "Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MWK.DB.271.ZP17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, formatu A4, tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących (kserokopiarek) w asortymencie i ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Realizacja dostawy odbędzie się do siedziby MWK OHP w Krakowie, Al. Słowackiego 44, 30-018 Kraków, III piętro. 2. Prowadzący postępowanie wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami, w tym koszty dostarczenia oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych na II piętrze do siedziby MWK OHP w Krakowie. 3. Prowadzący postępowanie wymaga, aby dostarczone artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe. 4. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 5. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30125110-5, 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego A4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4923.85
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LOBOS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4923.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: tonery i tusze do urządzeń drukujących i kopiujacych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6238.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ProOffice.net
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6238.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 160.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki termocyklera gradientowego na potrzeby Wydziale Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ w ramach projektu "Doskonały..."
- "Dostawa druków offsetowych wydawnictw MNK w okresie: lipiec-wrzesień 2025"
- Dostawa amunicji
- Remont pomieszczeń biblioteki i czytelni wraz z instalacją klimatyzacji w budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Usługa fotograficzna podczas Małopolskiej Nocy Naukowców 2025 wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - ZP-15/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa tuszy i tonerów przez okres 24 miesięcy
- SZP/243-108/2025 Umowa ramowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.