eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Dostawę używanej śmieciarki dwukomorowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-11

Ogłoszenie nr 500217537-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.

Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.: Dostawę używanej śmieciarki dwukomorowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602022-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27623801200000, ul. Jagiełły 13, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 289 684, e-mail bpik@bpik.com.pl, faks 032 2162764 wew. 22.
Adres strony internetowej (url): www.bpik.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Gminna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę używanej śmieciarki dwukomorowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DŚU/08/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Dane techniczne pojazdu: Samochód śmieciarka rok produkcji minimum 2010 Masa własna minimum 13000 kg Masa własna z kierowcą nie większa niż 1500 kg Dopuszczalna masa całkowita minimum 21 000 kg Maksymalna ładowność - 7500 kg Obciążenie osi z przodu co najmniej 8000 kg Max obciążenie osi z tyłu co najmniej 13 000 kg Liczba miejsc w kabinie minimum 3 Kolor - biały klasa EURO - minimum Euro 5 Pneumatyczne zawieszenie Silnik o pojemności co najmniej 7 000 cm3 Paliwo - diesel Moc silnika co najmniej 200 KM, Liczba osi - 2 Skrzynia biegów - manualna II. Dane techniczne zabudowy: Zabudowa tzw. TWIN dwukomorowa Podział na dwie komory 1/3 -(4,66m3+ odwłok 0,66m3), i 2/3-( 9,33m3+odwłok 1,33m3), Pojemność zabudowy co najmniej 15 m 3 Sterowanie praca zabudowy z tyłu 2 szt panele sterownicze z przyciskami po obu stronach dwie niezależne łopaty zgniatające pracujące w każdej komorze Dwie niezależne komory z tłokami do opróżniania -wypychania śmieci System zgniotu śmieci liniowy Kamera zamontowana z tyłu śmieciarki Całość hydrauliki napędzana pompą LS o zmiennej wydajności Pulpit (ekran) sterowniczy zamontowany w kabinie do włączania oraz przełączania funkcji pracy Urządzenie wrzutowe przystosowane do opróżniania pojemników od 110 -1100 litrów 2 sztuki stopek z tyłu kabiny dla ładowaczy z czujnikami do wykrywania obciążenia. Samochód musi być kompatybilny z zabudową w pełni sprawny wyposażony w niezbędne urządzenia. Pojazd wraz z zabudową musi być odnowiony, pomalowany. Kabina kierowcy ma być odnowiona, schludna, czysta. WYMAGANIA ODNOŚNIE GWARANCJI I SERWISU 1. Wykonawca udzieli gwarancji na śmieciarkę: - gwarancja rozruchowa na podwozie minimum 45 dni od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. - gwarancja rozruchowa na zabudowę minimum 80 dnia od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. W/w okresy gwarancji są uzasadnione od terminów zaoferowanych w ofercie . Terminy stanowią kryterium oceny ofert. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 4.1 Kompletny pojazd przystosowany do rejestracji należy dostarczyć do BPIK w Bieruniu (43-155) przy ul. Jagiełły 13 w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy uzależniony od terminu zaoferowanego w ofercie. 4.2 Jednocześnie Zamawiający informuje, iż skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z punktem 15.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 24.14.45.10 - 24.14.45.10


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komunall Full P.U.H. Leopold Bolmiński
Email wykonawcy: info@komunalfull.pl
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 23
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Wola Murowana, Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268140
Oferta z najniższą ceną/kosztem 268140
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268140
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.