eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPARK MIEJSKI NA OS. KAJKI UL. SZOSA OBWODOWA - II ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-11

Ogłoszenie nr 500217347-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.

Miasto Ełk: PARK MIEJSKI NA OS. KAJKI UL. SZOSA OBWODOWA - II ETAP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584646-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PARK MIEJSKI NA OS. KAJKI UL. SZOSA OBWODOWA - II ETAP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.37.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja zadania pn "Przebudowa infrastruktury publicznej na terenie osiedla Kajki w Ełku między ul. Szosa Obwodowa oraz ul. Tuwima dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznej", polegająca na wyposażeniu parku w urządzenia rekreacyjne i wypoczynkowe oraz osprzęt oświetlenia i monitoringu. Pierwszy etap inwestycji obejmował: ułożenie kabli pod przyszłe oświetlenie i wykonanie kanalizacji monitoringu, wykonanie nawierzchni utwardzonych, założenie zieleni niskiej (trawa z rolki) oraz wysokiej (nasadzenia drzew i krzewów). Tereny inwestycyjne nie znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: I. Wykonanie robót budowlanych, w tym: a) wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, b) wykonanie kładki nad stawem o długości 22m i szerokości 2m; c) wykonanie 3 pergoli na planie koła o średnicy 8,9m;, d) wykonanie zewnętrznej siłowni terenowej, w tym: o montaż urządzeń: wyciskanie siedząc -1szt, wyciąg górny -1szt, rowerek -1szt, wioślarz -1szt, rozpiętki -1szt, prasa nożna -1szt, orbitrek -1szt, chodziarz -1szt, tablica informacyjna z regulaminem -1szt; Urządzenia działające w oparciu o elementy przegubowe z zastosowaniem bezobsługowych kulowych łożysk metrycznych, gdzie obciążeniem będzie stanowić masa własna ćwiczącego; Wszystkie elementy urządzenia muszą być odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne. Urządzenia należy wyposażyć w tabliczki znamionowe, na których będą umieszczone informacje odnośnie producenta wyrobu, zgodności z odpowiednimi normami oraz zawierać instrukcję korzystania z urządzenia. Urządzenia fitness przeznaczone na siłownie zewnętrzną muszą spełniać wymagania normy PN-EN 16630 potwierdzone odpowiednimi certyfikatami. o wykonanie nawierzchni żwirowej w otoczeniu obrzeża betonowego na podbudowie kruszywowej wzmocnionej, e) wykonanie placu zabaw, w tym: o montaż urządzeń: zestaw zabawowy -1szt; huśtawka bocianie gniazdo -1szt; tablica informacyjna z regulaminem 1szt. Wszystkie elementy urządzeń muszą być odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne. Urządzenia należy wyposażyć w tabliczki znamionowe, na których będą umieszczone informacje odnośnie producenta wyrobu, zgodności z odpowiednimi normami (PN-EN 1176 potwierdzone odpowiednimi certyfikatami) oraz zawierać instrukcję korzystania z urządzenia. Montaż urządzeń zgodnie z normą PN-EN 1176. o ustawienie obrzeży betonowych, o wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej poliuretanowej na podbudowie kruszywowej wzmocnionej o następujących warstwach: - warstwa użytkowa koloru zielonego z granulatu EPDM (1-3mm) i poliuretanu o grubości 8-10mm. - warstwa podkładowa z granulatu SBR i poliuretanu o grubości 8-10mm - podbudowa dynamiczna typu ET o grubości min. 35mm z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego SBR połączonych lepiszczem poliuretanowym, f) fontanna napowietrzająca - 2szt, g) wykonanie monitoringu wizyjnego wraz z przyłączem, w tym: o zewnętrzna szafa optyczna wraz z wyposażeniem - 2kpl, o wykonanie oprzewodowania systemu wizyjnego, o wykonanie przyłącza teletechnicznego ( nawiązanie się do sieci ELKMAN) zgodnie z opisem wykonania monitoringu parku, o kamery monitoringu 6 szt (2 punkty kamerowe), o uruchomienie monitoringu wizyjnego wraz z konfiguracją urządzeń, h) montaż osprzętu oświetleniowego, w tym: o zewnętrzna szafka oświetleniowa wraz z wyposażeniem 1kpl, o oświetlenie słupowe LED - 33szt, o uruchomienie oświetlenia wraz z konfiguracją urządzeń, i) wykonanie elementów małej architektury, w tym: o kosz stalowy z daszkiem na nieczystości o pojemności min. 30L - 10szt, o kosz stalowy na psie odchody - 4szt, o stojak stalowy na min. 4 rowery - 1szt, o ławki gabionowe proste z oparciem - 19szt, o ławki parkowe - 27szt, j) odtworzenie zniszczonych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych (trawniki darniowane oraz nasadzenia) po pracach budowlanych, k) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych, II. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: o dokumentacja geodezyjna powykonawcza, o opracowanie geologiczne, o projekt wykonawczy posadowienia mostku drewnianego, o projekt przyłącza teletechnicznego, o oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, o protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, o atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, o inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie w/g rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez kierownika budowy i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: 1) kopie dokumentów (np. referencje) potwierdzające doświadczenie kierownika budowy, zgodne z zadeklarowanym w złożonej ofercie, 2) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, 3) dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą "Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późniejszymi zmianami". 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty budowlane, d) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, f) roboty związane z wykonaniem sieci i instalacji, g) demontaż i/lub wykonanie elementów małej architektury, h) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43325000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45316100-6, 32234000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 583721.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDIMAR Radosław Zięcina
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krasnoborki 37
Kod pocztowy: 16-310
Miejscowość: Krasnoborki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 988335.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 988335.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1295821.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.