To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-11
Ogłoszenie nr 500217347-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.
Miasto Ełk: PARK MIEJSKI NA OS. KAJKI UL. SZOSA OBWODOWA - II ETAP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584646-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PARK MIEJSKI NA OS. KAJKI UL. SZOSA OBWODOWA - II ETAP
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.37.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja zadania pn "Przebudowa infrastruktury publicznej na terenie osiedla Kajki w Ełku między ul. Szosa Obwodowa oraz ul. Tuwima dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznej", polegająca na wyposażeniu parku w urządzenia rekreacyjne i wypoczynkowe oraz osprzęt oświetlenia i monitoringu. Pierwszy etap inwestycji obejmował: ułożenie kabli pod przyszłe oświetlenie i wykonanie kanalizacji monitoringu, wykonanie nawierzchni utwardzonych, założenie zieleni niskiej (trawa z rolki) oraz wysokiej (nasadzenia drzew i krzewów). Tereny inwestycyjne nie znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: I. Wykonanie robót budowlanych, w tym: a) wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, b) wykonanie kładki nad stawem o długości 22m i szerokości 2m; c) wykonanie 3 pergoli na planie koła o średnicy 8,9m;, d) wykonanie zewnętrznej siłowni terenowej, w tym: o montaż urządzeń: wyciskanie siedząc -1szt, wyciąg górny -1szt, rowerek -1szt, wioślarz -1szt, rozpiętki -1szt, prasa nożna -1szt, orbitrek -1szt, chodziarz -1szt, tablica informacyjna z regulaminem -1szt; Urządzenia działające w oparciu o elementy przegubowe z zastosowaniem bezobsługowych kulowych łożysk metrycznych, gdzie obciążeniem będzie stanowić masa własna ćwiczącego; Wszystkie elementy urządzenia muszą być odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne. Urządzenia należy wyposażyć w tabliczki znamionowe, na których będą umieszczone informacje odnośnie producenta wyrobu, zgodności z odpowiednimi normami oraz zawierać instrukcję korzystania z urządzenia. Urządzenia fitness przeznaczone na siłownie zewnętrzną muszą spełniać wymagania normy PN-EN 16630 potwierdzone odpowiednimi certyfikatami. o wykonanie nawierzchni żwirowej w otoczeniu obrzeża betonowego na podbudowie kruszywowej wzmocnionej, e) wykonanie placu zabaw, w tym: o montaż urządzeń: zestaw zabawowy -1szt; huśtawka bocianie gniazdo -1szt; tablica informacyjna z regulaminem 1szt. Wszystkie elementy urządzeń muszą być odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne. Urządzenia należy wyposażyć w tabliczki znamionowe, na których będą umieszczone informacje odnośnie producenta wyrobu, zgodności z odpowiednimi normami (PN-EN 1176 potwierdzone odpowiednimi certyfikatami) oraz zawierać instrukcję korzystania z urządzenia. Montaż urządzeń zgodnie z normą PN-EN 1176. o ustawienie obrzeży betonowych, o wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej poliuretanowej na podbudowie kruszywowej wzmocnionej o następujących warstwach: - warstwa użytkowa koloru zielonego z granulatu EPDM (1-3mm) i poliuretanu o grubości 8-10mm. - warstwa podkładowa z granulatu SBR i poliuretanu o grubości 8-10mm - podbudowa dynamiczna typu ET o grubości min. 35mm z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego SBR połączonych lepiszczem poliuretanowym, f) fontanna napowietrzająca - 2szt, g) wykonanie monitoringu wizyjnego wraz z przyłączem, w tym: o zewnętrzna szafa optyczna wraz z wyposażeniem - 2kpl, o wykonanie oprzewodowania systemu wizyjnego, o wykonanie przyłącza teletechnicznego ( nawiązanie się do sieci ELKMAN) zgodnie z opisem wykonania monitoringu parku, o kamery monitoringu 6 szt (2 punkty kamerowe), o uruchomienie monitoringu wizyjnego wraz z konfiguracją urządzeń, h) montaż osprzętu oświetleniowego, w tym: o zewnętrzna szafka oświetleniowa wraz z wyposażeniem 1kpl, o oświetlenie słupowe LED - 33szt, o uruchomienie oświetlenia wraz z konfiguracją urządzeń, i) wykonanie elementów małej architektury, w tym: o kosz stalowy z daszkiem na nieczystości o pojemności min. 30L - 10szt, o kosz stalowy na psie odchody - 4szt, o stojak stalowy na min. 4 rowery - 1szt, o ławki gabionowe proste z oparciem - 19szt, o ławki parkowe - 27szt, j) odtworzenie zniszczonych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych (trawniki darniowane oraz nasadzenia) po pracach budowlanych, k) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych, II. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: o dokumentacja geodezyjna powykonawcza, o opracowanie geologiczne, o projekt wykonawczy posadowienia mostku drewnianego, o projekt przyłącza teletechnicznego, o oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, o protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, o atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, o inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie w/g rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez kierownika budowy i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: 1) kopie dokumentów (np. referencje) potwierdzające doświadczenie kierownika budowy, zgodne z zadeklarowanym w złożonej ofercie, 2) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, 3) dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą "Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późniejszymi zmianami". 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty budowlane, d) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, f) roboty związane z wykonaniem sieci i instalacji, g) demontaż i/lub wykonanie elementów małej architektury, h) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43325000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45316100-6, 32234000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
583721.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUDIMAR Radosław Zięcina
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
988335.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Pełnienie obsługi i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ełk w 2026 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na działkach nr ewid. 1/51; 3/46 obręb 0042 Rożyńsk , gmina Ełk
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamienica - etap II
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Piekoszów - ETAP II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





