eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ChełmińskaOBJĘCIE OCHRONĄ UBEZPIECZENIOWĄ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, W TYM URZĘDU GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W NINIEJSZEJ SIWZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212370-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Gmina Dąbrowa Chełmińska: OBJĘCIE OCHRONĄ UBEZPIECZENIOWĄ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, W TYM URZĘDU GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W NINIEJSZEJ SIWZ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595705-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500190825-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Chełmińska, Krajowy numer identyfikacyjny 9235064200000, ul. ul. Bydgoska 21, 86070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 3816-005, e-mail inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBJĘCIE OCHRONĄ UBEZPIECZENIOWĄ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, W TYM URZĘDU GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W NINIEJSZEJ SIWZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa, w rozumieniu art.2 pkt.10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) polegająca na objęciu ochroną ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu posiadania mienia oraz prowadzonej działalności, ubezpieczenia mienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków gminnych jednostek organizacyjnych, w tym Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska, szczegółowo określonych w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ. 2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 66513200-1 Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka, 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty, 66514100-7 Usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu 66514110-0 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych 66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66512100-3 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3. Charakterystyka zadania (podział zamówienia na 3 zadania): Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na objęciu ochroną ubezpieczeniową Zamawiającego na lata 2018-2021. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w zakresie: 3.1 Zadanie 1 - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu posiadania mienia i prowadzonej działalności, - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (w zakresie all risk - AR/PD), - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk ( w zakresie EEI), - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), - Ubezpieczenie mienia w transporcie (cargo w ruchu krajowym). 3.2. Zadanie 2 Ubezpieczenia pojazdów (OC - obowiązkowe, NNW - dobrowolne ). 3.3 Zadanie 3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (NNW - OSP) Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. 4. Zakres, wielkość i warunki wykonania zamówienia szczegółowo określono w załącznikach do niniejszej SIWZ. 5. Informacje dotyczące wykonania części zamówienia przez podwykonawców: a) Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom czynności związanych z ochroną ubezpieczeniową, ponieważ wynika to z faktu, iż na rynku usług ubezpieczeniowych w ramach ochrony ubezpieczeniowej nie ma możliwości plasowania ryzyka poprzez podwykonawców. Takie pojęcie w doktrynie, jak i w prawie nie istnieje. Pozostałą część zamówienia Wykonawca może powierzyć podwykonawcom. b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia (zakres), której wykonanie powierzy podwykonawcom. c) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.C.) jak za własne zachowanie. 6. Wymagania, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy - Zamawiający nie określa swoich wymagań w tym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66516000-0


Dodatkowe kody CPV: 66513200-1, 66515000-3, 66514100-7, 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu posiadania mienia i prowadzonej działalności, ubezpieczenie mienia od wysztkich ryzyk, ubezpieczenie sprzetu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie nastepstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie mienia w transporcie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku poz. 1579 z późn. zm.) unieważnia się postępowanie dla zadania nr.1 prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na zadanie pn. Objęcie ochroną ubezpieczeniową gminnych jednostek organizacyjnych w tym Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska,ponieważ nie wpłynęła żadna oferta przetargowa. UZASADNIENIE W dniu 27-07-2018 Gmina Dąbrowa Chełmińska ogłosiła przetarg nieograniczony na realizację zadania pn."Objęcie ochroną ubezpieczeniową gminnych jednostek organizacyjnych,w tym Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska". Termin składania ofert upłynął w dniu 20-08-2018r. W tym samym dniu miało odbyło się ich otwarcie. W postępowaniu do końca terminu składania ofert na zadanie nr 1 nie złożono jednak żadnej oferty przetargowej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Z tych względów zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania nr.1

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń VIG Oddział Toruń
Email wykonawcy: tomasz.gostanski@interrisk.pl
Adres pocztowy: ul. Szosa Lubicka 90
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147768.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147768.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. VIG Oddział Toruń
Email wykonawcy: tomasz.gostanski@interrisk.pl
Adres pocztowy: ul.Szosa Lubicka 90
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9864.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9864.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.