eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTREŚCIOWE, REDAKCYJNE ORAZ GRAFICZNE OPRACOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH WRAZ Z ICH WYDRUKIEM I DOSTAWĄ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU"PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211873-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: TREŚCIOWE, REDAKCYJNE ORAZ GRAFICZNE OPRACOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH WRAZ Z ICH WYDRUKIEM I DOSTAWĄ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU: "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596090-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500179871-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 195600000, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. -, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.uksw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TREŚCIOWE, REDAKCYJNE ORAZ GRAFICZNE OPRACOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH WRAZ Z ICH WYDRUKIEM I DOSTAWĄ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU: "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.371.39.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie polega na treściowym, redakcyjnym oraz graficznym opracowaniu materiałów szkoleniowych wraz z ich wydrukiem i dostawą na potrzeby Projektu "Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych - nowe standardy kształcenia i opieki" realizowanego w ramach II Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój "Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji", Działanie 2.8 "Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (nr. projektu POWR. 02.08.00-00-0018/17-00). 2. Celem Projektu realizowanego wspólnie przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON jest profesjonalizacja opieki nad niesamodzielnymi seniorami poprzez wypracowanie jednolitej definicji niesamodzielności, stopni niesamodzielności oraz standardów usług asystenckich i opiekuńczych (AiO), w tym teleopieki, świadczonych w miejscu zamieszkania ww. osób. Wypracowane kryteria ocen stopnia niesamodzielności pozwolą jednoznacznie zaliczyć osobę do jednej z trzech kategorii osób niesamodzielnych. Celem Projektu jest także wypracowanie standardów kształcenia stanowiących podstawę szkolenia w zakresie świadczenia usług AiO, w tym teleopieki. 3. Rezultatem Projektu będzie opracowanie definicji osoby niesamodzielnej, kryteriów niesamodzielności, standardów usług AiO, standardów kształcenia, pilotażowe wdrożenie standardów w zakresie usług AiO i kształcenia opiekunów/opiekunek oraz projekt założeń do regulacji prawnych w ww. zakresie. 4. Celem szkoleń, do których Wykonawca opracuje i wydrukuje materiały szkoleniowe, będzie przeszkolenie opiekunów/opiekunek zgodnie z wypracowanymi w ramach Projektu nowymi standardami świadczenia usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5


Dodatkowe kody CPV: 92312212-0, 80521000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARGRAF Sp. z o. o., ul. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jagiellońska 80
Kod pocztowy: 03-301
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136530.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136530.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136530.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Opracowanie treści wstępnej wersji wszystkich modułów szkoleniowych nastąpi nie później niż 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający ma 5 dni na akceptację bez zastrzeżeń lub zgłoszenie uwag, propozycji zmian przedstawionych materiałów. Na poprawę materiałów zgodnie z uwagami Zamawiającego Wykonawca ma 3 dni. 2. Akceptacja ostatecznej wersji treści materiałów nastąpi najpóźniej 20 dni od podpisania umowy. Brak akceptacji treści materiałów jest równoznaczny z niewykonaniem umowy. 3. Po akceptacji treści materiałów Wykonawca przedstawi w terminie 3 dni, minimalnie 3 propozycje rozwiązań graficznych (w tym opracowania redakcyjnego, składu i łamania tekstu oraz rysunków, zdjęć i ilustracji) zamówionych materiałów (liczba propozycji rozwiązań graficznych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. SWIZ oraz w § 2 ust. 3 Wzoru umowy). Zamawiający w terminie 3 dni zaopiniuje przedstawione propozycje. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca ma 3 dni na poprawienie materiałów zgodnie z przedstawionymi sugestiami. Niezastosowanie się (w całości lub w części) do zgłoszonych uwag, skutkujące brakiem akceptacji ostatecznej wersji materiałów jest równoznaczne z niewykonaniem tej części zamówienia. 4. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji materiałów w formie wydruku próbnego (por.: pkt. 6 Rozdziału II Opisu przedmiotu zamówienia), Wykonawca ma minimum 7 dni (termin dostarczenia materiałów szkoleniowych w liczbie 400 egzemplarzy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. SWIZ oraz w § 2 ust. 4 Wzoru umowy) na dostarczenie ostatecznej wersji materiałów szkoleniowych w liczbie 400 egzemplarzy. 5. Zamawiający informuje, że wszystkie terminy określone w SIWZ (w tym: OPZ i Wzorze umowy), liczone w dniach, liczone są w dniach kalendarzowych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.