To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-04
Ogłoszenie nr 500211873-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: TREŚCIOWE, REDAKCYJNE ORAZ GRAFICZNE
OPRACOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH WRAZ Z ICH WYDRUKIEM I DOSTAWĄ NA
POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU: "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I
OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596090-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500179871-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 195600000,
ul. Dewajtis
5,
01-815
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
dzp@uksw.edu.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.uksw.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TREŚCIOWE, REDAKCYJNE ORAZ GRAFICZNE OPRACOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH WRAZ Z ICH WYDRUKIEM I DOSTAWĄ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU: "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.371.39.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie polega na treściowym, redakcyjnym oraz graficznym opracowaniu materiałów szkoleniowych wraz z ich wydrukiem i dostawą na potrzeby Projektu "Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych - nowe standardy kształcenia i opieki" realizowanego w ramach II Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój "Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji", Działanie 2.8 "Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (nr. projektu POWR. 02.08.00-00-0018/17-00). 2. Celem Projektu realizowanego wspólnie przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON jest profesjonalizacja opieki nad niesamodzielnymi seniorami poprzez wypracowanie jednolitej definicji niesamodzielności, stopni niesamodzielności oraz standardów usług asystenckich i opiekuńczych (AiO), w tym teleopieki, świadczonych w miejscu zamieszkania ww. osób. Wypracowane kryteria ocen stopnia niesamodzielności pozwolą jednoznacznie zaliczyć osobę do jednej z trzech kategorii osób niesamodzielnych. Celem Projektu jest także wypracowanie standardów kształcenia stanowiących podstawę szkolenia w zakresie świadczenia usług AiO, w tym teleopieki. 3. Rezultatem Projektu będzie opracowanie definicji osoby niesamodzielnej, kryteriów niesamodzielności, standardów usług AiO, standardów kształcenia, pilotażowe wdrożenie standardów w zakresie usług AiO i kształcenia opiekunów/opiekunek oraz projekt założeń do regulacji prawnych w ww. zakresie. 4. Celem szkoleń, do których Wykonawca opracuje i wydrukuje materiały szkoleniowe, będzie przeszkolenie opiekunów/opiekunek zgodnie z wypracowanymi w ramach Projektu nowymi standardami świadczenia usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 92312212-0, 80521000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARGRAF Sp. z o. o., ul. ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136530.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Opracowanie treści wstępnej wersji wszystkich modułów szkoleniowych nastąpi nie później niż 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający ma 5 dni na akceptację bez zastrzeżeń lub zgłoszenie uwag, propozycji zmian przedstawionych materiałów. Na poprawę materiałów zgodnie z uwagami Zamawiającego Wykonawca ma 3 dni. 2. Akceptacja ostatecznej wersji treści materiałów nastąpi najpóźniej 20 dni od podpisania umowy. Brak akceptacji treści materiałów jest równoznaczny z niewykonaniem umowy. 3. Po akceptacji treści materiałów Wykonawca przedstawi w terminie 3 dni, minimalnie 3 propozycje rozwiązań graficznych (w tym opracowania redakcyjnego, składu i łamania tekstu oraz rysunków, zdjęć i ilustracji) zamówionych materiałów (liczba propozycji rozwiązań graficznych stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. SWIZ oraz w § 2 ust. 3 Wzoru umowy). Zamawiający w terminie 3 dni zaopiniuje przedstawione propozycje. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca ma 3 dni na poprawienie materiałów zgodnie z przedstawionymi sugestiami. Niezastosowanie się (w całości lub w części) do zgłoszonych uwag, skutkujące brakiem akceptacji ostatecznej wersji materiałów jest równoznaczne z niewykonaniem tej części zamówienia. 4. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji materiałów w formie wydruku próbnego (por.: pkt. 6 Rozdziału II Opisu przedmiotu zamówienia), Wykonawca ma minimum 7 dni (termin dostarczenia materiałów szkoleniowych w liczbie 400 egzemplarzy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. SWIZ oraz w § 2 ust. 4 Wzoru umowy) na dostarczenie ostatecznej wersji materiałów szkoleniowych w liczbie 400 egzemplarzy. 5. Zamawiający informuje, że wszystkie terminy określone w SIWZ (w tym: OPZ i Wzorze umowy), liczone w dniach, liczone są w dniach kalendarzowych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





