eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie zamówienia nr 1 polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego pod nazwą"Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina), Część 2obwodnica Kołbieli (od km 19+200 do km 27 +900)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211319-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie: Wykonanie zamówienia nr 1 polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego pod nazwą: "Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina), Część 2: obwodnica Kołbieli (od km 19+200 do km 27 +900)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500199836-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500161, ul. ul. Ogrodowa 21, 20075 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 534 92 39, e-mail zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, faks 81 5349239, 5324467.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zamówienia nr 1 polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego pod nazwą: "Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina), Część 2: obwodnica Kołbieli (od km 19+200 do km 27 +900)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O.LU.D-3.2413.10.2018.jł

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie zamówienia nr 1 polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego pod nazwą: "Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa (węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina), Część 2: obwodnica Kołbieli (od km 19+200 do km 27 +900),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2: obwodnica Kołbieli (od km 19+200 do km 27 +900),

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 119179.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Igor Maciszewski "ASINUS"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Solidarności 129/131 lok. 40
Kod pocztowy: 00-898
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146591.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146591.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146591.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie jest udzielone: 1) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 10.07.2017 r., 2)dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Panu Igorowi Maciszewskiemu zamieszkałemu w Warszawie przy ul. Oskara Sosnowskiego 6/21 (kod pocztowy: 02-784 Warszawa), PESEL: 85120700957 prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą "ASINUS" IGOR MACISZEWSKI z siedzibą w Warszawie, Al. Solidarności 129/131 lok. 40 (kod pocztowy: 00-898 Warszawa) wpisanemu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP 5252313020, REGON 142713371, 3)zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług tj.: - uzyskaniu pozwolenia na prowadzenie archeologicznych badań wykopaliskowych, oddzielnie dla każdego stanowiska (decyzja w trybie rat. 36 ust. 1 pkt. 5 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami); - przeprowadzeniu ratowniczych badań wykopaliskowych; - wykonaniu prac ziemnych; - magazynowaniu,konserwacji i dozoru pozyskanych dóbr kultury i przekazania ich w uzgodnieniu z MWKZ do odpowiednich zbiorów muzealnych; - wykonaniu dla każdego stanowiska archeologicznego sprawozdania z badań objętych zamówieniem w liczbie 4 egzemplarzy w formie tekstowej papierowej i 4 egzemplarzy na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej; - uzyskaniu potwierdzenia MWKZ o zakończeniu i odbiorze końcowym terenowych prac wykopaliskowych objętych zamówieniem;- naukowym opracowaniu wyników przeprowadzonych badań archeologicznych w liczbie 4 egzemplarzy w formie tekstowej papierowej i 4 egzemplarzy (w tym jeden dla WKZ) na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej oraz w formacie pdf; - uzyskaniu dla każdego opracowania wyników ratowniczych badań wykopaliskowych 2 niezależnych recenzji wydanych przez samodzielnych pracowników naukowych; - wykonaniu dla każdego stanowiska archeologicznego aktualnej i uwzględniającej dotychczasowe badania Karty Ewidencji Zabytku Archeologicznego (KEZA) w liczbie 4 egzemplarzy w formie tekstowej papierowej i 4 egzemplarzy w na nośniku elektronicznym w formie edytowalnej; - otrzymaniu dla każdego opracowania wyników pozytywnej opinii Narodowego Instytutu Dziedzictwa; - uzyskaniu od MWKZ potwierdzenia przekazania naukowych opracowań wyników badań. 4) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; 5) wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty przewidzianej na zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. 124 651,30 zł (netto). Dotychczas nie udzielano zamówień podobnych, do zamówienia podstawowego, objętego umową Nr O.Lu.D-3.2413.8.2017.2.jł z dn. 20.07.2017 r. 6) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.