eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki"Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500210938-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Gmina Radomyśl Wielki: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591970-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radomyśl Wielki, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 32, 39310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 819 121, e-mail inwestycje@radomyslwielki.pl, faks 146 819 123.
Adres strony internetowej (url): https://radomyslwielki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.V.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: 1. Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem bezpośrednio z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach do ich miejsca zamieszkania. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej (NSP), Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego (NGS) w Dulczy Małej, Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy (NSPP) w okresie od 01.09.2018 do 30.06.2019r. w dni nauki szkolnej oraz w dni pracy Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego (ORW) w Pniu w okresie 01.09.2018 do 31.07.2019. W lipcu dowóz będzie realizowany 1 busem. 2. Zakres zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje swoim zakresem maksymalnie 53 950 km, co stanowi 65 % całości zamówienia (przez okres obowiązywania umowy). Zamówienie opcjonalne obejmuje 29 050 km tj. 35 % całego przedmiotu zamówienia. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia to 83 000 km (tj. zamówienie podstawowe i opcjonalne). 3. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia podstawowego o dodatkową liczbę kilometrów, dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono na 29 050 km. 4. Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.07.2019r. 5. Przesłanki skorzystania z prawa opcji zostały wskazane w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. 7. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres usług objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. 8. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 9. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości kilometrów zrealizowanych w ramach opcji. 10. Przewidywana liczba dowożonych osób: - do szkoły w Dulczy Małej- 19 osób, - do ORW i NSPP Pień- 10 osób oraz po jednym opiekunie na jednego busa. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów wg miejscowości stanowi Rozdział III SIWZ). Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. 11. Szczegółową trasę przejazdu Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły w Dulczy Małej oraz ORW i NSPP w Pniu, przed rozpoczęciem realizacji zadania. Zamawiający wyznacza początek trasy pod Urzędem Miejskim w Radomyślu Wielkim. 12. Imienny wykaz przewożonych osób i ich adresy będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 13. Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. 14. Dowóz do szkół i placówek winien odbywać się dwoma busami posiadającymi łącznie min. 40 miejsc pasażerskich (bez kierowców), oraz jednym małym busem (min. 9 miejsc siedzących), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, w każdym busie winny być szyny podjazdowe dla wózków inwalidzkich. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny busów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z busów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi busami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w busie; e) w przypadku awarii busa - podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160866.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Osobowy Marian Wolak
Email wykonawcy: bmwautobusy@onet.pl
Adres pocztowy: Dulcza Wielka ul. ks. Kalinowskiego 121
Kod pocztowy: 39-312
Miejscowość: Żarówka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.