To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-03
Ogłoszenie nr 500210407-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.
Ostrowski Park Przemysłowy Sp. z o. o.: Świadczenie usług doradczo-szkoleniowych o charakterze specjalistycznym ( doradztwo indywidualne i grupowe) stanowiących wsparcie pomostowe dla uczestników projektu "Własna firma jAKO przepis na sukces zawodowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu "Własna firma jAKO przepis na sukces zawodowy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w Działaniu 6.3. Samozatrudnienie i przedsiębiorczość, Poddziałanie 6.3.2. Samozatrudnienie i przedsiębiorczość w ramach ZIT dla rozwoju AKO realizowanego przez Zamawiającego w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Fundacją Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości na podstawie Umowy nr RPWP.06.03.02-30-0022/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597025-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ostrowski Park Przemysłowy Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 30202165200000,
ul. Wrocławska
93 F,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 735 25 60, e-mail
biuro@opp-ostrow.pl, faks
62 735 01 00.
Adres strony internetowej (url): www.opp-ostrow.pl
Adres profilu nabywcy: www.opp-ostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Ostrowski Park Przemysłowy Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług doradczo-szkoleniowych o charakterze specjalistycznym ( doradztwo indywidualne i grupowe) stanowiących wsparcie pomostowe dla uczestników projektu "Własna firma jAKO przepis na sukces zawodowy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OPP/1/SZ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu "Własna firma jAKO przepis na sukces zawodowy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w Działaniu 6.3. Samozatrudnienie i przedsiębiorczość, Poddziałanie 6.3.2. Samozatrudnienie i przedsiębiorczość w ramach ZIT dla rozwoju AKO realizowanego przez Zamawiającego w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Fundacją Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości na podstawie Umowy nr RPWP.06.03.02-30-0022/16-00. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczo - szkoleniowych o charakterze specjalistycznym (doradztwo indywidualne i grupowe) stanowiących wsparcie pomostowe dla uczestników projektu "Własna firma jAKO przepis na sukces zawodowy". 1. Szczegółowa tematyka doradczego wsparcia pomostowego: 1) Marketing internetowy - promocja i reklama firmy w Internecie - 13 godzin na osobę (5 godzin doradztwa grupowego i 8 godzin doradztwa indywidualnego) 2) Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej - 13 godzin na osobę (5 godzin doradztwa grupowego i 8 godzin doradztwa indywidualnego) 3) Księgowość, przepisy podatkowe i ZUS oraz źródła finansowania działalności gospodarczej - 13 godzin na osobę (5 godzin doradztwa grupowego i 8 godzin doradztwa indywidualnego) 2. Całkowity wymiar doradczego wsparcia pomostowego w projekcie na 1 osobę to 39 godzin. Każdy z uczestników projektu ma możliwość skorzystania z doradczego wsparcia pomostowego do 39 godzin. Każdy z uczestników projektu ma możliwość wykorzystania doradztwa grupowego i indywidualnego w dowolnym wymiarze zarówno co do zakresu określonego w pkt 1. jak i skali (max 39 godzin). 3. Zamawiający nie może zagwarantować Wykonawcy minimalnej liczby godzin doradztwa. 4. Maksymalna liczba osób, dla których świadczone ma być doradcze wsparcie pomostowe to 31 uczestników. W związku z dobrowolnością w korzystaniu z doradztwa Zamawiający nie może zagwarantować, iż wszystkie osoby będą korzystały z doradztwa. 5. Doradztwo grupowe realizowane w terminach i zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. 6. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, uzależniona będzie od ilości godzin faktycznie zrealizowanych usług doradczych o charakterze indywidualnym i grupowym, dla poszczególnych uczestników projektu. 7. Miejsce świadczenia usługi: na terenie miasta Ostrów Wielkopolski. 8. Zamawiający zapewnia sale wykładowe z niezbędnym wyposażeniem do przeprowadzenia doradztwa. 9. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania i przedstawienia Zamawiającemu metodyki doradztwa dla Uczestników projektu sporządzoną przez osoby prowadzącą doradztwo w wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia zakresie tematycznym doradztwa, 2) prowadzenie osobiście przez wskazanych w ofercie osoby doradztwa grupowego i indywidualnego w terminach ustalonych i zatwierdzonych przez Zamawiającego z wykorzystaniem własnych zasobów technicznych i sprzętowych niezbędnych do prowadzenia doradztwa (materiały biurowe, komputer, rzutnik, dostęp do internetu, itp.), 3) stałego kontaktu z Zamawiającym (w całym okresie realizacji Zamówienia), 4) informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla prawidłowej realizacji Zamówienia, 5) do prowadzenia listy obecności oraz godzin doradztwa oraz indywidualnej dla każdego uczestnika karty usługi doradczej oraz innych niezbędnych dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia ich do weryfikacji Zamawiającemu, 6) sporządzania w każdym miesiącu trwania umowy sprawozdania zawierającego liczbę godzin udzielonego doradztwa, ze wskazaniem uczestników projektu którym doradztwo zostało udzielone. W/w sprawozdanie podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz stanowi podstawę do wystawienia rachunku/faktury, 7) wykonywanie dodatkowych czynności administracyjnych związanych ze świadczeniem usług doradczych, w tym: informowaniu uczestników projektu o terminach doradztwa grupowego, rozprowadzania wśród uczestników materiałów przekazanych przez Zamawiającego, oznaczenia materiałów dydaktycznych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 8) stosowania wyłącznie wzorów dokumentów zatwierdzonych przez Zamawiającego, 9) zabezpieczania i zachowania w poufności danych osobowych osób korzystających z doradztwa indywidualnego i grupowego świadczonych przez Wykonawcę, tj. wykorzystywania tych danych wyłącznie na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia i związanej z tym sprawozdawczości, 10) przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych, 11) umożliwienia instytucjom kontrolującym realizację projektu prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu, 12) poinformowania uczestników, że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, 13) zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. Integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są załączniki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług doradczo-szkoleniowych o charakterze specjalistycznym ( doradztwo indywidualne i grupowe) stanowiących wsparcie pomostowe dla uczestników projektu "Własna firma jAKO przepis na sukces zawodowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154993.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EHED Usługi Szkoleniowe Eryk Kowcuń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132990
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





