eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie części budynku w Zespole Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych w ramach zadania pn."Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-03

Ogłoszenie nr 500209953-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Żywcu: Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie części budynku w Zespole Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr UDA-12.02.02-24-0356/17-00 pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586894-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500169942-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Bartłomiej Kruszyński, będący Partnerem spółki: RKW Kruszyński Wojciuch Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com, REGON: 367908459, NIP: 553 25 39 630, KRS: 0000689230


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Żywcu, Krajowy numer identyfikacyjny 000184856, ul. Mickiewicza 6, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 860 05 50, e-mail zseg@zseg.zywiec.pl, faks 33 861 21 99.
Adres strony internetowej (url): http://www.zseg.zywiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie części budynku w Zespole Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/02/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: "Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie części budynku w Zespole Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy"". 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane polegające na: 1) pracach przygotowawczych i demontażowych, 2) wykonaniu ścianek działowych, 3) malowaniu ścian i sufitów, 4) wymiany stolarki drzwiowej, 5) rozbiórce i wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych, 6) montażu urządzeń wyposażenia, 7) wykonaniu i modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, 8) modernizacji instalacji elektrycznej, 9) wykonaniu wentylacji mechanicznej i przewodu instalacji wentylacji, 10) wykonaniu instalacji multimedialnej. 3. Wykonawca, podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie uwzględnić następujące dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) docelowym źródłem ciepłej wody użytkowej w pracowni technologii gastronomicznej będą odnawialne źródła energii, natomiast tymczasowo zamontowane zostaną termy elektryczne zakupione na koszt Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania instalacji c.w.u. w taki sposób, aby umożliwić montaż 2 szt. term elektrycznych (w tzw. "małej pracowni technologii gastronomicznej") oraz uwzględniać możliwość zasilania instalacji c.w.u. z odnawialnych źródeł energii w przyszłości. Podobnie, tymczasowym źródłem c.w.u. w pracowni obsługi gości będzie terma elektryczna zakupiona na koszt Zamawiającego, natomiast Wykonawca zobowiązany jest zaplanować możliwość instalacji termy w pomieszczeniu nazwanym "bufet", w taki sposób, aby nie kolidowało to z zaprojektowanym wyposażeniem zaplecza bufetu; 2) Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia zewnętrznemu dostawcy wyposażenia do pracowni dokonania pomiarów niezbędnych do zamówienia odpowiednich urządzeń lub mebli,, a także do przekazania temu dostawcy informacji na temat wykonanych instalacji (np. ich parametrów); 3) Wykonawca, realizując roboty związane z instalacjami, zobowiązany jest uwzględnić parametry urządzeń oraz ich rozmieszczenie, aby zewnętrzny dostawca wyposażenia do pracowni mógł dokonać podłączenia tych urządzeń do istniejących instalacji bez konieczności dokonywania przeróbek (spis urządzeń Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego); 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać instalację wentylacji mechanicznej uwzględniając w pierwszej kolejności rozmieszczenie stanowisk uczniowskich / dydaktycznych, stanowiska do obróbki termicznej, w szczególności pieca konwekcyjno-parowego - z umieszczeniem nad tym stanowiskami okapów, oraz wydajnej instalacji wentylacyjnej mechanicznej w zmywalni naczyń, zaś pozostałe kratki wentylacyjne Wykonawca zobowiązany jest rozmieścić zgodnie z normami obowiązującymi w budynkach użyteczności publicznej, w tym w zakresie dopuszczalnego natężenia hałasu. Urządzenia do obsługi wskazanej instalacji winny spełniać wymagania dla zakładów gastronomicznych; 5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać instalację wodno-kanalizacyjną w pracowni obsługi gości (bufet) umożliwiającą w przyszłości zamontowanie podblatowej zmywarki do szkła; 6) Wykonawca zobowiązany jest zamontować ladę, zaplanowaną jako łącznik pomiędzy pomieszczeniem pracowni obsługi gości a bufetem, w taki sposób, aby możliwe było przejście pomiędzy tymi pomieszczeniami, tj. część tej lady powinna być zamykana, ale uchylna poprzez podnoszoną "klapę" lub niskie drzwi wahadłowe typu westernowego. 4. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 8 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dokumentacje projektowe, przedmiary robót i STWiOR, wraz z uwzględnieniem dokonanych zmian tych dokumentów. 5. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową, 2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3) przedmiarem robót, 4) z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami wspólnymi Unii Europejskiej, a w dalszej kolejności normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. 7. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót; 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki remontowanego obiektu oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren; 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz; 4) zabezpieczyć na własny koszt pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy. 8. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 30 ust. 4 ustawy pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów i urządzeń, wskazanych w SIWZ i w załączonej dokumentacji, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne projektu opracowanego dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość projektu budowlanego, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych urządzeń lub materiałów sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ, który będzie w swej treści zawierał podanie: nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału. 10. Ponadto dla urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności, m.in. za pomocą załączonych do wykazu urządzeń/materiałów równoważnych; obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej. 11. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników/ urządzeń lub materiałów równoważnych, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W szczególności w tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę katalogów producenta danego urządzenia lub materiału równoważnego. W szczególności urządzenia lub materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla urządzenia lub materiału poziomu funkcjonalności, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. 12. Mając na uwadze treść art. 30b ustawy pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie. 13. Jeżeli do oferty wykonawca nie zostanie załączony wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju urządzeń/materiałów. 14. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie Umowy. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane, takie jak: betonowanie, kucie, malowanie, montowanie, instalowanie, murowanie, operowanie urządzeń i sprzętu, kładzenie posadzek i płytek oraz tynkowanie, kwalifikowane jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45210000-2, 45214220-8, 45300000-0, 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0, 45450000-6, 45310000-3, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387945.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zywiec@probud-zbm.pl
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 101
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479838.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479838.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 479838.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.