To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-31
Ogłoszenie nr 500209663-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork: Wyposażenie pawilonu myśliwskiego "KRYSTYNA" w Wierzchach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588209-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, Krajowy numer identyfikacyjny 53055930000000,
ul. Mickiewicza
8,
46-200
Kluczbork, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 418 65 65, 77 418 01 05, e-mail
malgorzata.czech@katowice.lasy.gov.pl, urszula.krzeminska@katowice.lasy.gov.pl, faks
77 418 65 65 *8.
Adres strony internetowej (url): http://www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pawilonu myśliwskiego "KRYSTYNA" w Wierzchach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZ.2710.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA i obiektów towarzyszących w Wierzchach. 2. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1A/1B do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1A/1B do SIWZ, chyba że Wykonawca sam wykona daną pozycję (dotyczy mebli) wówczas wpisuje wyrób własny. W przypadku gdy asortyment nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego Producenta, aby Zamawiający mógł dany asortyment zidentyfikować. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu dla danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający zweryfikuje oferowany asortyment na podstawie ogólnodostępnych źródeł informacji np. Internet, katalogi Producentów. 3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielny na dwie części: Część I stanowi wyposażenie wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część II zamówienia stanowi wyposażenie wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów stanowiących wyposażenie obiektu zawiera załącznik nr 1A i 1B do SIWZ: "Formularz asortymentowo-cenowy". Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie, w pełni sprawne i gotowe do użycia (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu). W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 5. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Zamawiający wymaga aby meble gastronomiczne były wykonane z atestowanej, wysokogatunkowej stali nierdzewnej np. AISI 304, 441, 445 oraz załączenia dokumentów to potwierdzających (atestów, certyfikatów Państwowego Zakładu Higieny). 7. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu wyposażenia oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem. 9. Wykonawca dostarczy i ustawi/zamontuje zamówione elementy składowe wyposażenia zgodnie z aranżacją w pomieszczeniach budynku pawilonu myśliwskiego w Wierzchach. Upoważniony pracownik obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione wyposażenie. 10. Wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia zobowiązany jest dokonać szczegółowego obmiaru na obiekcie (dotyczy m.in. mebli, rolet wewnętrznych itp.) 11. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 2 lat (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ew. okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych urządzeń).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39143110-0
Dodatkowe kody CPV: 32320000-2, 39141000-2, 39173000-5, 39711000-9, 39721000-2, 39312000-2, 42513000-5, 44410000-7, 39110000-6, 39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część pierwsza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73894.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113757.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część druga |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43216.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIgastro Barbara Puć
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41660.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Wzmocnienie kompetencji społecznych wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty stacjonarne i wyjazdowe
- Zielona Oaza- KBO
- Dostawa 4 zestawów "Rezerwy wyposażenia ratownika" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego przy Parku Miejskim ul. Sportowa w Kluczborku
- Dobudowa oświetlenia na terenie gminy Kluczbork-Budowa oświetlenia przy ul. Wrzosowej w Ligocie Dolnej i przy ul. Lawendowej w Ligocie Zameckiej
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu Termomodernizacja CKZiUWŁ w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
- Budowa gminnego żłobka wraz niezbędną infrastruktura przy Szkole Podstawowej w Łomnie w gm. Czosnów"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia meblowego
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Dostawa (wynajem) i jednokrotny montaż sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 20m x 30m
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.