eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawy oleju opałowego do jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (6 zadań częściowych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-31

Ogłoszenie nr 500209491-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Dostawy oleju opałowego do jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (6 zadań częściowych)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587236-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000, ul. ul. Partyzantów 42529, 10521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5225200, 5225760, e-mail zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks 895 225 205.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy oleju opałowego do jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (6 zadań częściowych)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z-t-P/24/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek Policji woj. warmińsko - mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań częściowych: 1) Zadanie nr 1 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w kotłowni zlokalizowanej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 w szacowanej ilości 50,00 m3, 2) Zadanie nr 2 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Barczewie przy ul. Grunwaldzkiej 9 (teren działania Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie), w szacowanej ilości 8,00 m3, 3) Zadanie nr 3 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Posterunku Policji w Mikołajkach przy ul. Kajki 16, w szacowanej ilości 7,00 m3 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie), 4) Zadanie nr 4 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Posterunku Policji w Miłomłynie przy ul. Twardej 5, w szacowanej ilości 4,00 m3 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie), 5) Zadanie nr 5 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Ornecie przy ul. Kwiatowej 13, w szacowanej ilości 12,00 m3 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim); 6) Zadanie nr 6 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Gołdapi przy ul. Mazurskiej 33, w szacowanej ilości 35,00 m3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) Zadanie Nr 1 - KWP Olsztyn - dostawy według zapotrzebowania Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 13 listopada 2018 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana) 2) Zadanie Nr 2 - KP Barczewo - dostawy według zapotrzebowania Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 13 listopada 2018 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana) 3) Zadanie Nr 3 - PP Mikołajki - dostawy według zapotrzebowania Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 24 września 2018 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana) 4) Zadanie Nr 4 - PP Miłomłyn - dostawy według zapotrzebowania Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 22 października 2018 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana) 5) Zadanie Nr 5 - KP Orneta - dostawy według zapotrzebowania Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 24 września 2018 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana) 6) Zadanie Nr 6 - KPP Gołdap Dostawy według zapotrzebowania Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 24 września 2018 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1 - KWP Olsztyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135250
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOSS19 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: boss19@siwikcom.pl
Adres pocztowy: ul. Młodkowskiego 40A
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157378.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157378.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237144
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2 - KP Barczewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21640
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOSS19 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: boss19@siwik.com.pl
Adres pocztowy: ul. Młodkowskiego 40A
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25180.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25180.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37943.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie Nr 3 - PP Mikołajki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18935
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOSS19 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: boss19@siwik.com.pl
Adres pocztowy: ul. Młodkowskiego 40A
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22119.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22119.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22127.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie Nr 4 - PP Miłomłyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10820
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NAFTOMAX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: grzegorz@naftomax.pl
Adres pocztowy: Tyrowo 1A
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12939.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12939.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18971.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie Nr 5 - KP Orneta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32460
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOSS19 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: boss19@siwik.com.pl
Adres pocztowy: ul. Młodkowskiego 40A
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40294.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40294.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56914.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie Nr 6 - KPP Gołdap

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94675
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOSS19 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: boss19@siwik.com.pl
Adres pocztowy: ul. Młodkowskiego 40A
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111456.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111456.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116407.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.