To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-31
Ogłoszenie nr 500208818-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.
Gmina Starogard Gdański: Termomodernizacja budynku świetlicy w Siwiałce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583826-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500169039-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Sikorskiego
9,
83200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 562 50 67, e-mail
starogardgd@ug.pl, faks
(058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): www.ugstarogard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku świetlicy w Siwiałce
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek świetlicy w Siwiałce Przeznaczony do termomodernizacji obiekt to budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wzniesiony metodą tradycyjną , murowany. Kubatura budynku - 1183,6m3, pow. zabudowy 272,08m2. Oprócz niezbędnych robót demontażowych, rozbiórkowych, przygotowawczych i uzupełniających, w ramach prac termomodernizacyjnych do wykonania są: I.Roboty budowlane zewnętrzne: 1.Ocieplenie dachu styropapą gr. 16 cm - 32m2, 2.Ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 12cm - 218,89m2, 3.Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm - 249,211m2, 4.Ocieplenie ścian cokołowych i podziemnych polistyrenem gr. 12 cm - 41,01m2, 5.Wymiana okapników i kratek wentylacyjnych 5+7=12szt., 6.Wymiana instalacji odgromowej wraz montażem uziomu - 71,14mb, 7.Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z obróbkami blacharskimi - 320,467m2, 8.Montaż daszka nad wejściem - 1kpl. 9.Wykonanie opaski z kostki brukowej - 71,14m2. II.Roboty budowlane wewnętrzne 1.Uzupełnienie tynków wewnętrznych w pom. kotłowni - 18,17m2 2.Wymiana elementów instalacji elektrycznej w pom. kotłowni : gniazda - 2 szt, łączniki - 2szt. , oprawy oświetleniowe - 2 szt. , 3.Malowanie farbami emulsyjnymi : 169,47m2, 4.Malowanie farbami olejnymi : 58,86m2, 5.Okładziny posadzkowe z płytek typu "Gres" w pom. kotłowni : 6,536m2, 6.Wymiana drzwi w kotłowni na stalowe EI 30 - 1 szt. 7.Wymiana drzwi płycinowych - 2 szt. III.Instalacje sanitarne - kotłownia 1.Demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z urządzeniem do podgrzewania wody - 1 kpl. , 2.Wykonanie i montaż w istniejącym kanale dymowym przewodu kominowego z rur kwasoodpornych - 7mb, 3.Montaż kotła gazowego 25kW, dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, zaworów, układu pomiarowego, automatyki pogodowej, prób szczelności i uruchomienie ogrzewania - 1 kpl. IV. Instalacje sanitarne - przyłącze gazowe 1.Wykonanie przyłącza gazowego od istniejącej skrzynki gazowej do nowego kotła gazowego. Długość rur polietylenowych dn 32mm - 24,66mb, rurociągi stalowe dn 25mm - 4,11mb , próby szczelności instalacji - 1kpl. Szczegółowy opis termomodernizacji budynku świetlicy w Siwiałce stanowi dokumentacja załączona do SIWZ, Specyfika Techniczna Wykonania i Odbioru Robót , audyt energetyczny oraz przedmiar robót (pomocniczo). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje : -zakup, dostawa, przygotowanie podłoża i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem, -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -koszty utrzymania zaplecza budowy, obsługi geodezyjnej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót. -utylizacja materiałów rozbiórkowych, -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -Informowania wyprzedzająco użytkownika o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych i zabezpieczeniach pomieszczeń, związanych z postępem prac i współpracy przy planowaniu bezpiecznego przemieszczania się ludzi. -zabezpieczenie dróg dojazdowych i zagospodarowanej infrastruktury terenu prowadzącego do placu budowy przed jego zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45200000-9, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
255672.26
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "WAGMAR" Grzegorz Wons, Marek Bąkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
320369.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim".
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





