To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-30
Ogłoszenie nr 500208374-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg: Wynajem wraz z obsługą operatorską koparek i koparko-ładowarek do prowadzenia robót budowlanych na terenie m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599264-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 1589595600000,
ul. pl. Czerwca 1976 r. nr 1
,
02495
Warszawa-Ursus, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 39 73 905 , 22 39 73 906, e-mail
dpzp@zrikd.waw.pl, faks
22 39 73 906.
Adres strony internetowej (url): www.zrikd.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem wraz z obsługą operatorską koparek i koparko-ładowarek do prowadzenia robót budowlanych na terenie m.st. Warszawy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPZP/271/563/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wynajmie wraz z obsługą operatorską koparek kołowych, koparko-ładowarek, koparki gąsienicowej do prowadzenia robót budowlanych na terenie m. st. Warszawy. Zamówienie ma być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 oraz z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zamierza realizować roboty budowlane przy wykorzystaniu następujących maszyn: 1) jednej koparki kołowej o wadze od 6,0 do 10,0 ton z następującym osprzętem: a) łyżka do kopania o pojemności minimum 0,4 m3, b) łyżka skarpowa regulowana o szerokości minimum 1,2 m, hydraulicznie uchylna, c) młot hydrauliczny; 2) dwóch koparek kołowych o wadze od 10,1 do 14,0 ton z następującym osprzętem: a) łyżka do kopania o pojemności minimum 0,6 m3, b) łyżka skarpowa o szerokości minimum 1,5 m, hydraulicznie uchylna, c) młot hydrauliczny; 3) jednej koparki kołowej o wadze od 14,1 do 18,0 ton z następującym osprzętem: a) łyżka do kopania o pojemności minimum 0,8 m3, b) łyżka skarpowa o szerokości minimum 1,80 m, hydraulicznie uchylna, c) młot hydrauliczny; 4) dwóch koparko-ładowarek z następującym osprzętem: a) łyżka do kopania o pojemności 0,3 m3, b) łyżka ładowarka o pojemności minimum 1m3, c) łyżka skarpowa o szerokości minimum 1,5 m, d) osprzęt dodatkowy: młot hydrauliczny i widły do palet. 5) jednej koparki gąsienicowej o wadze minimum 21,0 ton z następującym osprzętem: a) łyżka do kopania o pojemności minimum 1,3 m3, b) młot hydrauliczny. Przewidywana liczba godzin pracy maszyn wynosi: 904 dla koparek kołowych, 120 dla koparko-ładowarek, 8 dla koparki gąsienicowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159728.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TREE CAPITAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196465.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





