eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślPrzebudowa budynku OSP w Supraślu - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-29

Ogłoszenie nr 500207072-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.

Gmina Supraśl: Przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598124-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 5065914800000, ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail monika.kropiewnicka@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url): www.suprasl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap II.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3) Zamówienie obejmuje wykonanie II etapu przebudowy części budynku straży pożarnej przy ulicy Posterunkowej w Supraślu na potrzeby Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Supraślu. W ramach tego etapu robót przewidzianych do wykonania w 2018 roku zaplanowano realizację robót zewnętrznych i zagospodarowania terenu. Na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej zaadaptowano część budynku do niedawna stanowiącego obiekt zawodowej straży pożarnej. Pozostała część budynku niepodlegająca przebudowie zarządzana jest przez "Caritas". Przy planowaniu prac należy zatem uwzględnić takie rozwiązania, które nie będą kolidowały z funkcjonowaniem "Caritasu". W I etapie wykonano część robót wewnętrznych i sanitarnych umożliwiających ogrzewanie oraz funkcjonowanie tego budynku. W tym etapie zaplanowano wykonanie prac zewnętrznych z wykonaniem nowego wjazdu i bramy włącznie, co zapewni OSP możliwość autonomicznego funkcjonowania. Do wykonania przewidziane jest m.in.: o Rozbiórka budynku gospodarczego służącego do ćwiczeń strażakom, rozbiórka studni kopanej, zasypanie trzech komór szamb. o Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 i 15 cm łącznej powierzchni około 1071,4 m2. o Przekruszenie rozebranych nawierzchni betonowych i użycie ich jako dolnej warstwy podbudowy; o Wykonanie robót ziemnych; o Ustawienie krawężników ( ok. 180,6 m.b.) ; o Wykonanie nawierzchni placu manewrowego o pow. ok. 969,4 m2 z wjazdem na ul. Posterunkową z kostki betonowej typu "Polbruk" gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm (1:4); górnej warstwie podbudowy z kruszywa łamanego C/50/30 o grubości 15 cm; dolnej warstwie podbudowy z destruktu (materiał z przekruszenia) mieszczącej się w krzywych uziarnienia jak dla dolnych warstw podbudowy z mieszanek kruszyw, o uziarnieniu 0/45 grubości 25 cm; o Wykonanie bramy przesuwnej metalowej szer. min. 5,0 m zasilanej elektrycznie oraz ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych dł. ok. 16,0 m; wysokość 170cm. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ). Dokumentacja projektowo-techniczna zawiera szerszy zakres. Dokładny zakres określa opis powyżej oraz przedmiar.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45216121-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 379869.74
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Wschód Paweł Bujnowski i Maciej Bujnowski s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Odrzańska 16
Kod pocztowy: 15-161
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 384787.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384787.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384787.97
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.