To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-29
Ogłoszenie nr 500206673-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1: "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby warsztatów w CKZiU nr 1 w Gliwicach w okresie od 01.09.2018 do 25.06.2019" Postępowanie nr 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591507-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 24356805700000,
ul. ul. Kozielska
1,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 231 52 36, e-mail
mrozek@ckziu.gliwice.pl, faks
32 231 42 70.
Adres strony internetowej (url): ckziu@ckziu.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gliwicach
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby warsztatów w CKZiU nr 1 w Gliwicach w okresie od 01.09.2018 do 25.06.2019" Postępowanie nr 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/D/CKZIU/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby warsztatów w CKZiU nr 1 w Gliwicach w okresie od 01.09.2018 do 25.06.2019"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15331170-9, 15222000-0, 15811000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Artykuły sypkie i przyprawy, spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34829.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JAPI Joachim Piontek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34829.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: uzasadnienie faktyczne: - do postępowania nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu uzasadnienie prawne: - Art.93.1.PZP - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: uzasadnienie faktyczne: - do postępowania nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu uzasadnienie prawne: - Art.93.1.PZP - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: uzasadnienie faktyczne: - do postępowania nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu uzasadnienie prawne: - Art.93.1.PZP - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- ZP/G/40/25 Dostawa mobilnej brykieciarki do przerobu wiórów metalowych
- Wykonanie opracowania
- Gospodarowanie odpadami innymi niż niebezpieczne (w tym transport, zbieranie, przetwarzanie odpadów) dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica z podziałem na 3 zadania
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu. 2.Naprawa sanitariatów w budynku nr 1 III piętro w Bytomiu. 3.Remont kotłowni nr 2 w Krapkowicach.
- Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 32 w Gliwicach (pełna nazwa postępowania w dokumentacji)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i dostawy artykułów ogólnospożywczych na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa , wędlin i produktów drobiowych w roku 2025-2026 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na bieżące potrzeby w związku z organizacją spotkań w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej - w podziale na 3 części zamówienia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.