To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-29
Ogłoszenie nr 500206352-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.
Powiat Strzelecki: Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej dla Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na Część I i Część II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586111-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000,
ul. ul. Jordanowska
2,
47100
Strzelce Opolskie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4401700;4401755, e-mail
przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks
77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej dla Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na Część I i Część II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.21.2018.MKH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej dla powiatu strzeleckiego z podziałem na: część I: "założenie szczegółowej osnowy wysokościowej dla powiatu strzeleckiego, z wyłączeniem miasta i gminy Zawadzkie", Część II: "przegląd punktów, opracowania projektu technicznego szczegółowej osnowy wysokościowej oraz jego realizacja na terenie powiatu strzeleckiego dla miasta i gminy Zawadzkie". Szczegółowy opis wykonania zadań został przedstawiony w warunkach technicznych stanowiących załączniki do niniejszego wniosku. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na wykonane prace i w tym czasie zobowiązuje się do usuwania wszelkich wykrytych błędów i usterek do 10 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia przez Zamawiającego na koszt wykonawcy (minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a maksymalny termin gwarancji możliwy do zaoferowania może wynieść 48 miesięcy). W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie 48 miesięcy. Oferta z terminem gwarancji krótszym od 24 miesięcy zostanie odrzucona. 2. Termin gwarancji liczony jest od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia, potwierdzonego ostatecznym protokołem bezusterkowego odbioru wykonanych prac geodezyjnych, 3. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne prac wygasają z upływem 2 lat od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu Kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych zwanej dalej PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zwanych dalej Pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą następujące czynności: a) pozyskiwanie materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, b) analizę materiałów, o których mowa w lit a, w tym badanie zakresu i sposobu ich wykorzystania. 2. Obowiązek określony w ust. 1 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy, zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób, wykonujących czynności o których mowa w ust. 1. 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę w czasie obowiązywania umowy, zawartej w wyniku postępowania o zamówienie publiczne, minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w ustępie 1. 4. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia z wyszczególnionymi Pracownikami, którzy będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacją że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2017 r. poz.847) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca w przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i do przedstawienia Zamawiającemu dowodów, potwierdzających takie zatrudnienie w terminie 4 dni roboczych od zawarcia umowy o pracę z Pracownikami zatrudnionymi w miejsce Pracowników, których stosunek pracy ustał przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 6. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży oświadczenie, potwierdzające, że wskazane przez Zamawiającego czynności wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 2 ust.4 projektu umowy lub oświadczenia opisanego w § 2 ust.6 umowy w ustalonych terminach, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w § 2 ust.1. projektu umowy. Za niedopełnienie tego wymogu, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne o których mowa w § 11 ust.3 pkt.4 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV: 72320000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II " Przegląd punktów, opracowanie projektu technicznego szczegółowej osnowy wysokościowej oraz jego realizacja na terenie powiatu strzeleckiego dla miasta i gminy Zawadzkie". |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37739.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kancelaria Geodezyjna Grzegorz Kwapisz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46420.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I "Założenie szczegółowej osnowy wysokościowej dla Powiatu Strzeleckiego z wyłączeniem obszar |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152845.53
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kancelaria Geodezyjna Grzegorz Kwapisz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- "Dostawa z montażem dwóch stacjonarnych oraz dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw (...)
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń dla zadania pn. Budowa budynku biurowo-konferencyjnego siedziby Nadleśnictwa Strzelce Opolskie.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej i remont budynku podmiotu ochrony ludności (budynek na terenie bazy Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich S.A.) na potrzeby (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Awaryjna naprawa drogi leśnej w leśnictwie Bartkówka
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Wały gen. Sikorskiego 27-29, Wschodniej 32 + of., Wiązowej 17 + of. oraz Małe Garbary 25 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





