eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódPRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW - CAŁODOBOWO - DLA PACJENTÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-28

Ogłoszenie nr 500205389-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej : PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW - CAŁODOBOWO - DLA PACJENTÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581542-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Krajowy numer identyfikacyjny 000310249, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48957482011, e-mail zampub@spzoz-miedzychod.com.pl, faks +48957482711.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW - CAŁODOBOWO - DLA PACJENTÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/ZP-5/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW - CAŁODOBOWO - DLA PACJENTÓW SPZOZ MIĘDZYCHÓD Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usługi żywienia zbiorowego w ochronie zdrowia z zachowaniem zasad dobrej praktyki higienicznej oraz zasad dobrej praktyki produkcyjnej oraz przestrzegać zasady systemu HACCP. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia zapewnić jakość wyżywienia zgodną z zaleceniami dotyczącymi norm oraz składników pokarmowych i produktów spożywczych przypisanym placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem stosowanych diet, technologii przygotowania posiłków, wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, szczególnie w zakresie wartości odżywczych, urozmaicenia, objętości i gramatury potraw. Produkcja i dystrybucja posiłków winna gwarantować bezpieczeństwo sanitarne i epidemiologiczne. Produkcja posiłków powinna odbywać się z surowców świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych obowiązujących w szpitalach - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres świadczenia usług: - przygotowywanie, gotowanie posiłków wg norm i zasad żywienia przypisanym placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem diet, ściśle wg potrzeb Zamawiającego, według systemu HACCP; - dostarczenie gotowych posiłków do siedziby Zamawiającego, sztućców i naczyń Wykonawcy; - dostarczanie pojemników z posiłkami do kuchenek oddziałowych winno odbywać się w sposób gwarantujący zachowanie właściwej temperatury, czystości i jakości posiłków, tj. przy użyciu wózków transportowych, kontenerów; - dostarczanie obiadów - drugiego dania w pojemnikach - tackach jednorazowego użytku do maszyn zgrzewających, zafoliowanych próżniowo bez możliwości otwarcia przez osoby trzecie, dopuszczone do kontaktu z żywnością; - dostarczanie zupy (śniadanie, obiad), kawy w pojemnikach zbiorczych; - dostarczanie dodatków do śniadania i kolacji porcjowanych na talerzu lub w pojemniku; - dostarczanie surówek podawanych na zimno porcjowanych w jednorazowych pojemnikach dla każdego pacjenta; - odbiór z oddziałów szpitalnych zebranych po posiłkach naczyń/zastawy stołowej; - mycie i dezynfekcja naczyń; - odbieranie, wywóz i utylizacja odpadów - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zawarcia umowy na wywóz i utylizację odpadów powstałych na skutek realizacji przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca musi dostarczyć posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. Jeśli Wykonawca nie dostarczy posiłków lub nie dostarczy odpowiedniej ilości posiłków do określonej w SIWZ i w umowie godziny, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego Wykonawcy na koszt Wykonawcy. Wymagane warunki dla usług przygotowania i dostawy posiłków całodobowo świadczonych przez Wykonawcę na rzecz SPZOZ Międzychód: 1. Jadłospis dekadowy sporządzany przez dietetyka szpitalnego a zatwierdzany przez Kierowników Oddziałów i Dyrektora SPZOZ Międzychód zawiera diety, tj. dietę podstawową, lekkostrawną oraz diety specjalne w poszczególnych oddziałach. 2. Usługa musi być realizowana zgodnie z wymogami określonymi w: - Ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018r. poz. 160 wraz z późniejszymi zmianami); - Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017r. poz. 149, 60 wraz z późniejszymi zmianami oraz aktami wykonawczymi); - Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2017 r. poz. 242, 471 wraz z późniejszymi zmianami oraz aktami wykonawczymi); - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. z dnia 09 maja 2007 roku Nr 80, poz. 545 wraz z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE.L 2004 Nr 139 z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE.L 2004 Nr 139 z późniejszymi zmianami); - Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018r. poz. 21 z 2017r. poz. 2422 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wymagany jest dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP w kuchni, gdzie przygotowywane są posiłki. 4. Posiłki dostarczane będą bezpośrednio do poszczególnych oddziałów szpitala w Międzychodzie i porcjowanie w odpowiednich opakowaniach, zgodnie z opisem zawartym w niniejszym rozdziale. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków dla pacjentów do Szpitala w Międzychodzie zgodnie z zamówieniem złożonym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 6. Warunki przechowywania posiłków, transport oraz sposób przygotowania pożywienia muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do Szpitala w Międzychodzie przy ul. Szpitalnej 10 - wyżywienie całodzienne w ilości szacunkowej 79 porcji dziennie (każdy posiłek: śniadanie, obiad, kolacja), W/w posiłki należy dostarczyć w następujących godzinach: - śniadanie od godz. 8:00 do godz. 8:30, - obiad, podwieczorek, kolacja od godz. 11:30 do godz. 12:30. Dla pacjentów dorosłych, którym przypisana jest dieta cukrzycowa lub dieta wysokobiałkowa oraz dla dzieci - do dziennego wyżywienia zapewniony będzie czwarty posiłek, tj. podwieczorek - szacunkowo 20 porcji dziennie wraz z zagwarantowanym naczyń i sztućców jednorazowych. Podane ilości są ilościami szacunkowymi. W przypadku zakupu mniejszych ilości porcji posiłków od podanych Wykonawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części. W przypadku zapotrzebowania na zakup większej ilości porcji posiłków od podanych Wykonawca sprzeda posiłki po cenie ofertowej w oparciu o formularz ofertowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości wyboru posiłków obiadowych z co najmniej dwóch dostępnych pozycji jadłospisu w tej samej cenie. Zestawienie posiłków oferowanych przez Wykonawcę zawarte będzie w sporządzonych jadłospisach dekadowych przez dietetyka szpitalnego. 9. Posiłki winny być porcjowane zgodnie z jadłospisem i dostarczone bezpośrednio do poszczególnych oddziałów w naczyniach jednorazowego użytku. 10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnej ilości kompletnej zastawy stołowej jednorazowego użytku i sztućców jednorazowego użytku, które muszą posiadać atest dopuszczający do kontaktu z żywnością. 11. Czas odbioru ilościowego i jakościowego posiłków w punktach dostarczania nie może przekroczyć łącznie 30 minut. 12. Naczynia stołowe (w tym kubki z dziubkiem), w których dostarczane są posiłki typu: zupa, kawa, pasty, dżemy, wyporcjowane wędliny itp. oraz łyżki wazowe powinny być zabierane po posiłku i prawidłowo myte i wyparzane w wyznaczonym miejscu u Wykonawcy. 13. Wykonawca oświadcza, iż wszelkie czynności związane z przygotowaniem i dystrybucją posiłków, jak również zmywanie, wykonywać będzie zgodnie z zasadami sanitarnymi określonymi w przepisach odrębnych, z wykorzystaniem środków myjących i dezynfekujących dopuszczonych do stosowania w szpitalach. 14. Zużyte naczynia jednorazowe wraz z resztkami jedzenia (z całego szpitala) po każdym posiłku Wykonawca zobowiązuje się do zgromadzenia i zutylizowania we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający dopuszcza możliwość obciążania Wykonawcy kosztami magazynowania i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych w oparciu o stosowny aneks do umowy. 15. Naczynia jednorazowe, w których dostarczane będą posiłki do Szpitala muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje do zebrania i utylizowania we własnym zakresie zużytych naczyń wraz z resztkami jedzenia. Wszystkie opakowania (w tym zbiorcze) winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, pozytywne opinie itp. 16. Ponadto Wykonawca musi zabezpieczyć personel wydający posiłki w: a) nabierki i inne narzędzia potrzebne do nakładania posiłków, b) pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, c) worki koloru czerwonego na odpady pokonsumpcyjne, d) kontener na odpady bytowe. 17. Wraz z posiłkami Wykonawca dostarczy niezbędną ilość kompletnej zastawy stołowej i sztućców. W skład zastawy wchodzą: a) bulionówka do zupy (śniadanie, obiad) typu styropian dopuszczony do kontaktu z żywnością i ciepłych posiłków, b) talerz deserowy plastikowy jednorazowego użytku, c) kubki (do ciepłej kawy i herbaty) do śniadania i kolacji typu styropian dopuszczony do kontaktu z żywnością, d) kubki z dziubkiem plastikowe wielokrotnego użytku (dla pacjentów karmionych), e) talerz lub kubek do podwieczorku jednorazowego użytku, f) sztućce (łyżka, nóż, widelec) plastikowe jednorazowego użytku, g) odpowiednia ilość nabierek wazowych do nakładania posiłków, łyżki, łopatki. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych z poszczególnych diet zgodnie z obowiązującymi przepisami. 19. Koszt surowca nie może być niższy niż 50% stawki netto. 20. Rozliczenie nastąpi w okresie dekadowym. 21. Zamawiający zastrzega, iż stawka dziennego wyżywienia w przeliczeniu na jednego hospitalizowanego pacjenta nie może być wyższa niż 15,80 PLN brutto wraz z podwieczorkiem. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie: - zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym (tzw. gramówka), - podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków: a) zupy - temperatura 75°C (±3°C) b) II danie - temperatura 65°C (±3°C) c) kawa, herbata, kakao 75°C (±3°C) 23. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatków do kolacji w następujący sposób: - dodatek do kolacji (np. wędliny, pasztet, sery, itp.) na czas przechowywania winien być pakowany zbiorczo dla każdego oddziału z podziałem na poszczególne diety - osobno - każda porcja. 24. Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm i uzgodnień oraz realizacją postanowień zawartych zawartych w umowie, sprawować będą koordynatorzy z ramienia Zamawiającego, którym Wykonawca zapewni dostęp do wszelkich dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia kontroli/audytu. 25. Zamawiający w celu kontroli jakości posiłków będzie miał prawo maksymalnie dwa razy w roku w czasie trwania umowy dokonać na koszt Wykonawcy sprawdzenia kaloryczności posiłków w wyspecjalizowanej w tym zakresie jednostce kontrolnej. 26. Wyrywkowej kontroli będzie także podlegała gramówka dostarczanych posiłków. 27. Obowiązek pobierania i przechowywania próbek potraw będzie dotyczył zakładu Wykonawcy, w którym potrawy te zostały wyprodukowane. Próbki potraw są udostępnione organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej na żądanie tych organów - Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego. 28. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu prawidłowego określenia sposobu dystrybucji posiłku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15894220-9


Dodatkowe kody CPV: 15894200-3, 15894300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 804912.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Z.I.S.W.K ZIETEK S.J
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ALEJA PIASTÓW 19
Kod pocztowy: 66-530
Miejscowość: DREZDENKO
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 817258
Oferta z najniższą ceną/kosztem 817258
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 817258
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.