Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-08-28
Ogłoszenie nr 500205327-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
Prószków: Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków, Krajowy numer identyfikacyjny 53056253228001,
ul. ul. Opolska
11,
46-060
Prószków, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4648022, 4648036, e-mail
proszkow@katowice.lasy.gov.pl, faks
77 4648022.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_proszkow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice
Numer referencyjny
ZG.270.4.8.2018.PG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice". Opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 5 do zaproszenia.
2. Lokalizacja inwestycji:
? województwo opolskie,
? powiat prudnicki,
? gmina Biała,
? nr ewidencyjny działki 1628 - Leśnictwo Chrzelice, oddz. 384
3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi:
I. ETAP I /ZAPROJEKTUJ/
a) sporządzenie koncepcji obiektu wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów realizacji, która po pisemnej akceptacji Zamawiającego, będzie podstawą do opracowania projektu budowlano-wykonawczego, STWiOR oraz kosztorysu inwestorskiego;
b) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w 5 egz.;
c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 3 egz.;
d) opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 2 egz.;
e) wykonanie ww. dokumentacji na nośniku CD/DVD lub pendrive 1 szt.;
f) uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę;
g) Projekt budowlany nadbudowy istniejącej wieży żelbetowej przeciwpożarowej należy opracować uwzględniając ustalenia zawarte w decyzji nr GKZP.6733.1.2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydanej przez Burmistrza Białej, 48-210 Biała, ul. Rynek 10 z dnia 22.06.2016 roku.
h) Przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych związanych z podnoszeniem wysokości wieży należy przeprowadzić odpowiednie obliczenia statyczne konstrukcji trzonu wieży i w zależności od obliczeń zaprojektować poszerzenie fundamentu wieży.
i) Dokumentacja projektowa wieży powinna zawierać:
- część opisową,
- część rysunkową,
- obliczenia statyczne,
- informację o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia,
- instrukcję BHP,
- instrukcję dla robót budowlano-montażowych,
- instrukcję eksploatacji obiektu,
- informację dot. ochrony p.poż.,
- instrukcję bezpiecznego korzystania z zewnętrznego podestu obserwatora,
- instrukcję ewakuacji;
- kosztorys inwestorski,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR),
- kompletny projekt wykonawczy (szczegóły dotyczące podwyższenia wieży, kabiny obserwacyjnej, powierzchnia, kształt, wysokość i sposób jej montażu na szczycie wieży, rodzaju izolacji, ochrony antykorozyjnej, ilości oraz typu okien, sposób otwierania okien, rozwiązanie wejścia do kabiny i ciągu komunikacyjnego, pomosty, rzut i przekrój ogrodzenia, opis i zestawienie stali tarasu obserwatora, rozwiązanie instalacji odgromowej wieży i instalacji elektrycznej, ewentualne połączenie zbrojenia nowobudowanej części fundamentu z istniejącym fundamentem, zestawienie ilości i rodzaju zbrojenia, deskowanie fundamentu, rodzaj i marka betonu. Rysunki konstrukcyjne muszą zawierać wszystkie niezbędne wymiary konieczne do sprawdzenia wymagań podczas realizacji na warsztacie i budowie.
- nadbudowa wieży winna być zaprojektowana i wykonana zgodnie z Instrukcją Ochrony Przeciwpożarowej Lasu (załącznik nr 6 - Wymagania dotyczące punktów obserwacyjnych) z 2012 roku, wprowadzonej do stosowania Zarządzeniem nr 54/11 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2011 r.)
j) Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 r poz.1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego.
k) W trakcie realizacji inwestycji, projektant zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy.
l) Rozwiązania wprowadzone w trakcie realizacji inwestycji w ramach nadzoru autorskiego, Projektant ma obowiązek nanieść na dokumentację budowy znajdującą się u kierownika budowy oraz na jednym egzemplarzu Zamawiającego lub w razie potrzeby wykonać dokumentację projektową zamienną.
m) Zamawiający przewiduje weryfikację projektu budowlano-wykonawczego, STWIOR oraz kosztorysu inwestorskiego poprzez sporządzenie koreferatu przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane. Koreferat będzie zawierał wykaz stwierdzonych wad, uchybień lub wskaże obszary, które wymagają wyjaśnienia zastosowanych rozwiązań projektowych, w zakresie zgodności z koncepcją Zamawiającego, umową i przepisami obowiązującego prawa. Koreferat zostanie przekazany projektantowi, który we wskazanym i uzgodnionym terminie (nie dłużej niż 7 dni roboczych) przygotuje odpowiedź do uwag zawartych w koreferacie. Po wyznaczonym terminie koreferent potwierdzi usunięcie wskazanych nieprawidłowości i tym samym Zamawiający potwierdzi w protokole odbioru, iż dokumentacja poddana sprawdzeniu została wykonana prawidłowo i została odebrana, co będzie podstawą do złożenia dokumentacji w Starostwie w Prudniku celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. W przypadku konieczności uzupełnienia projektu budowlanego stwierdzonego przez Starostę Prudnickiego, Wykonawca niezwłocznie dokona niezbędnych poprawek.
n) Po otrzymaniu przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę Zamawiający dokona końcowego odbioru dokumentacji projektowej. W trakcie odbioru sporządzony zostanie końcowy protokół odbioru dokumentacji projektowej.
o) Z chwilą przekazania dokumentacji za końcowym protokołem zdawczo-odbiorczym prawa autorskie przechodzą na rzecz Zamawiającego.
II. ETAP - WYBUDUJ
a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, itp.);
c) prowadzenie na bieżąco dziennika budowy,
d) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót;
e) demontaż oraz ponowny montaż urządzeń i mebli znajdujących się w istniejącej kabinie obserwacyjnej, w tym służących do łączności radiowej z punktem alarmowo-dyspozycyjnym oraz baterii słonecznej,
f) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tablice informacyjne i ostrzegawcze będą utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres realizacji budowy;
g) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
h) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
i) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne.
j) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.
k) przeprowadzenie szkolenia w zakresie ewakuacji z kabiny obserwacyjnej dla wyznaczonych przez Zamawiającego osób.
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
m) zapewnienie w okresie gwarancji nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych;
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71320000-7,
45213332-9,
45111291-4,
45111300-1,
45111200-0,
45223500-1,
45223000-6,
45320000-6,
45261210-9,
45450000-6,
45421100-5,
45442100-8,
45442000-7,
45443000-4,
45340000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
250000
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67,ust.1,pkt.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
art.67,ust.1, pkt.4 ustawy PZP - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienia faktyczne:
W prowadzonym uprzednio przetargu nieograniczonym, w określonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Natomiast po terminie składania ofert z kilkugodzinnym opóźnieniem została złożona jedna oferta. W związku z faktem iż był to jedyny podmiot zainteresowany przedmiotem zamówienia który złożył ofertę, Zamawiający zdecydował udzielić zamówienia właśnie temu Wykonawcy. Na decyzję Zamawiającego o wyborze trybu udzielenia zamówienia wpłynął również fakt, iż jest to zamówienie znacznie rozciągnięte w czasie, którego terminowa realizacja uzależniona jest od szeregu decyzji administracyjnych stosownych organów.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
P.B. KOMIN-PIEC-BUD Roman Majcherczyk i Wspólnicy s. j.,
komin@komin-piec-bud.com.pl,
ul. Grajewska 24,
85-382,
Bydgoszcz, kraj/woj.
Polska
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.