To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-28
Ogłoszenie nr 500205164-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
Gmina Mirzec: Utworzenie Klubu Seniora w miejscowości Mirzec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582404-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mirzec, Krajowy numer identyfikacyjny 291010330,
ul. Mirzec Stary
9,
27-220
Mirzec, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 713 033, e-mail
ug_mirzec@poczta.onet.pl, faks
412 713 033.
Adres strony internetowej (url): ugmirzec.sisco.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Klubu Seniora w miejscowości Mirzec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRG.271.50.2018.MMS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest realizacja zdania, pn. "Utworzenie Klubu Seniora w miejscowości Mirzec". ŚCIANY I SUFITY - likwidacja istniejących ścian działowych oraz zamurowanie całkowite lub częściowe otworów drzwiowych oznaczonych na rzutach - wymurowanie ścian działowych z bloczków silikatowych lub gazobetonowych - wykonanie tynków na nowych ścianach - wykonanie gładzi na wszystkich ścianach - pomalowanie ścian farbą emulsyjną do ścian i sufitów - wyłożenie glazury w pomieszczeniu wc oraz szatni na ścianie z urządzeniami sanitarnymi POSADZKI - remont i uzupełnienie istniejących pokryć podłogowych - częściowe zerwanie istniejących warstw podłogowych do wylewki betonowej - położenie nowych warstw podłogowych zgodnie z opisem SUFITY - montaż sufitów podwieszanych g-k, w pomieszczeniach wilgotnych gkbi - wykonanie gładzi na wszystkich sufitach - pomalowanie farbą emulsyjną do ścian i sufitów STOLARKA OKIENNO-DRZWIOWA - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej - montaż drzwi wewnętrznych drewnianych lub płytowych wraz z ościeżnicami - stolarka okienna oraz drzwi zewnętrzne pozostają istniejące POZOSTAŁE - modernizacja instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych zgodnie z projektami branżowymi wg odrębnego opracowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt architektoniczno-budowalny, STWIOR oraz Przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadania skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 31.08.2018 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, w tym pozyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu i zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa projekt architektoniczno-budowlany przebudowy węzła sanitarnego i wykonanie innych robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych na dz. nr 2610 w ramach zadania pn. "Utworzenie Klubu Seniora w miejscowości Mirzec" oraz przedmiar robót wykonany został przez firmę PRACOWNIA PROJEKTOWA "MAXPOL" ul. Żeromskiego 51a, 26-600 Radom. Wykonanie zamówienia obejmuje również: opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowania, odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót wykonanie dokumentacji powykonawczej, dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 (Dz.U.2018.21 t.j. z dnia 2018.01.04).Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Termin dokonania wizji Wykonawcy uzgadniają bezpośrednio z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi do bezpośrednich kontaktów. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SIWZ, projektem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów, 2) osoby wykonujące czynności elektryka, 3) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamawiający wymaga gwarancji minimum 24 miesięcy. Przedmiary robót załączone do SIWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w przedmiarze robót robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR Uwaga: Podstawą do wyceny oferty jest projekt architektoniczno-budowlany, projekt umowy specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót, Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkie zauważone i stwierdzone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, braki i błędy w projekcie architektoniczno-budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, nieprecyzyjne ustalenia i zapisy w SIWZ, projekcie umowy, których poprawienie przez Zamawiającego modyfikującego treści SIWZ, przed złożeniem ofert umożliwi wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowalnego spełniającego samoistnie funkcję techniczną lub gospodarcz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421000-4, 45330000-9, 45310000-3, 45111100-9, 45111220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142926.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cezary Stanisławek "CZARBUD" Usługi Remontowo- Budowlane
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
230117.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





