eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu kapitalnego turbiny parowej FINCANTIERI eksploatowanej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów OUZ-2

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-27

Ogłoszenie nr 500204587-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 596970-N-2018
Data: 09/08/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 015314451, ul. ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3910100, e-mail bzp@mpo.com.pl, faks 22 3910296.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.com.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-29
W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-11-15

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9)
W ogłoszeniu jest: Realizacja usługi rozpocznie się nie wcześniej niż dnia 29.09.2018 r. o godzinie 7.00. i zakończy się nie później niż w dniu 29.10.2018 r. o godzinie 07.00. Przed tym terminem Wykonawca zakończy wszystkie prace podejmowane w ramach realizacji umowy, w tym próby i odbiory niezbędne do rozpoczęcia uruchomienia, a także niezbędne prace porządkowe. Realizacja zamówienia może ulec wcześniejszemu zakończeniu, w przypadku zakończenia z pozytywnym skutkiem ruchu próbnego we wcześniejszym terminie i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji usługi oraz terminu obowiązywania umowy w sytuacji niezależnej od Wykonawcy oraz niemożliwej do przewidzenia przed rozpoczęciem prac, tj. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rozszerzenia zakresu o prace wynikłe po odkryciu urządzenia, będące następstwem większej niż spodziewana degradacji elementów wewnątrz urządzenia, a także wymagające dostawy lub wykonania dodatkowych elementów. Dla rozliczenia prac dodatkowych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys tych prac z określoną liczbą roboczogodzin potrzebnych dla ich wykonania oraz stawką za jedną roboczogodzinę zgodną z formularzem cenowym, jednak nie wyższą niż 61,50 PLN brutto za roboczogodzinę. Dla rozliczenia dostawy dodatkowych materiałów przez Wykonawcę, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys wskazujący cenę zakupu Wykonawcy powiększoną o wysokość narzutu zgodną z formularzem cenowym, jednak nie wyższą niż 10 %.
W ogłoszeniu powinno być: Realizacja usługi rozpocznie się nie wcześniej niż dnia 29.09.2018 r. o godzinie 7.00. i zakończy się nie później niż w dniu 15.11.2018 r. o godzinie 07.00. Przed tym terminem Wykonawca zakończy wszystkie prace podejmowane w ramach realizacji umowy, w tym próby i odbiory niezbędne do rozpoczęcia uruchomienia, a także niezbędne prace porządkowe. Realizacja zamówienia może ulec wcześniejszemu zakończeniu, w przypadku zakończenia z pozytywnym skutkiem ruchu próbnego we wcześniejszym terminie i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji usługi oraz terminu obowiązywania umowy w sytuacji niezależnej od Wykonawcy oraz niemożliwej do przewidzenia przed rozpoczęciem prac, tj. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rozszerzenia zakresu o prace wynikłe po odkryciu urządzenia, będące następstwem większej niż spodziewana degradacji elementów wewnątrz urządzenia, a także wymagające dostawy lub wykonania dodatkowych elementów. Dla rozliczenia prac dodatkowych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys tych prac z określoną liczbą roboczogodzin potrzebnych dla ich wykonania oraz stawką za jedną roboczogodzinę zgodną z formularzem cenowym, jednak nie wyższą niż 61,50 PLN brutto za roboczogodzinę. Dla rozliczenia dostawy dodatkowych materiałów przez Wykonawcę, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys wskazujący cenę zakupu Wykonawcy powiększoną o wysokość narzutu zgodną z formularzem cenowym, jednak nie wyższą niż 10 %.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-28, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-31, godzina: 12:00,

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.