eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-27

Ogłoszenie nr 500203939-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.

Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych: Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588138-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 83044211000000, ul. ul. Rzeszowska 3, 39460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 462 256, e-mail bojs@npl.pl, faks 158 462 256.
Adres strony internetowej (url): http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019". 2. Wspólny Słownik Zamówień - Kod: CPV 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. 3. Zakres usługi: transport uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019"tj.: Trasa Nr 1 a) Dowóz uczniów z Rozalina (3 przystanki: przystanek autobusowy "Bardo", przystanek autobusowy koło szkoły oraz planowany przystanek przy posesji Rozalin nr 11 - ok. 12 dzieci) i z Tarnowskiej Woli (z przystanku autobusowego - ok. 11 dzieci) do Zespołu Placówek Oświatowych w Nowej Dębie i odwóz (ok. 23 dzieci). b) Dowóz uczniów z Budy Stalowskiej (przystanek Buda Stalowska ok. 2 dzieci) i z Alfredówki (ok. 9 dzieci) do Zespołu Placówek Oświatowych w Nowej Dębie i odwóz (ok. 11 dzieci). Należy przewidzieć dwa odrębne środki transportu osobno dla trasy a i b. Rozpoczęcie dowozu o jednakowych godzinach. Trasa Nr 2 Dowóz uczniów z Cygan (3 przystanki: przy posesjach Cygany nr 204 i nr 101 oraz spod szkoły - ok. 4 dzieci) i przysiółka Hermanówka w Jadachach (ok. 5 uczniów) do Szkoły Podstawowej w Jadachach i 2 odwozy ze Szkoły Podstawowej w Jadachach (ok. 5 uczniów) do przysiółka Hermanówka i (ok. 4 dzieci) do Cygan - na trasie tej przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. Trasa Nr 3 Dowóz uczniów z dzielnicy Poręby Dębskie, z ul. Borowej (domy powyżej Nr 47), Wrzosowej, Klonowej, Jałowcowej, Niżańskiej, Wesołej, Bieszczadzkiej (powyżej wiaduktu), Strzelniczej, Zawiszy, Sarniej, Łąkowej, Działowej do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Dębie (ok. 18 dzieci) przystanek początkowy na ulicy Wrzosowej, przystanek na ulicy Niżańskiej, przystanek na ulicy Bieszczadzkiej (przystanek autobusowy) i przystanek końcowy przy zbiegu ulic Al. Zwycięstwa i M. Reja oraz odwóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Dębie do Dzielnicy Poręby Dębskie. Trasa Nr 4 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Nowej Dęby (2 przystanki: parking na ul. Jana Pawła II 4 - przychodnia, parking na ul. Kościuszki 13) do Zespołu Szkół Specjalnych w Tarnobrzegu (ok. 4 dzieci) i odwóz. Trasa Nr 5 Dowóz uczniów z Rozalina (3 przystanki: przystanek autobusowy "Bardo", przystanek autobusowy koło szkoły i planowany przystanek przy posesji Rozalin nr 17) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 19 dzieci) i odwóz. Trasa Nr 6 Dowóz uczniów z Budy Stalowskiej (przystanek Buda Stalowska) do Szkoły Podstawowej w Alfredówce (1 dziecko) i do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 3 dzieci) i z Alfredówki (4 przystanki: autobusowy koło mostu, spod szkoły, przystanek autobusowy koło posesji Nr 39 oraz przystanek przy posesji nr 12) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 15 dzieci) i odwóz (około 19 dzieci). Trasa Nr 7 Dowóz uczniów: w poniedziałek przywóz uczniów z domów rodzinnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grębowie, a w piątek odwiezienie uczniów z Ośrodka do domów rodzinnych z miejscowości: 1) 1 uczeń z miejscowości Nowa Dęba (ul. Jana Pawła II 22), 2) 1 uczeń z miejscowości Nowa Dęba (parking przy ZPO), oraz dowóz uczniów w każdy dzień tygodnia zajęć lekcyjnych: przywóz na zajęcia lekcyjne i odwiezienie do domów rodzinnych z miejscowości: 1) 1 uczeń z miejscowości Alfredówka (Alfredówka Nr 29), 2) 1 uczeń z miejscowości Jadachy 128a. 3) 1 uczeń z miejscowości Chmielów 54, 4) 1 uczeń z miejscowości Cygany 103, 5) 1 uczeń z miejscowości Nowa Dęba ul. Kościuszki 110. 4. Przewozy będą realizowane codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej. Szczegółowe godziny dowozu i odwozu ustalą wybrani oferenci z dyrektorami szkół, do których dowożeni będą uczniowie. Każda z tras wymaga oddzielnej realizacji, dodatkowo na trasie Nr 1 należy przewidzieć dwa środki transportu osobno dla trasy a i b. Na trasie nr 2 przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. 5. W oferowanej cenie wykonawca winien uwzględnić, że liczba uczniów dowożonych do szkół podana na poszczególnych trasach może ulec zmianie w granicach 20% z przyczyn niezależnych. W/w zmiany mogą rozłożyć się na wszystkie trasy dowozu jak również w skrajnym przypadku mogą wystąpić na jednej z tras dowozu. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 3 do SIWZ - Projekt umowy. Powyższe wymaganie określa w szczególności: a)sposób udokumentowania zatrudnienia osób,o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 7. Opieka nad przewożonymi uczniami: Zamawiający usługę zobowiązuje się do zapewnienia dozoru osoby dorosłej w czasie przewozu, świadczącej opiekę nad uczniami na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie Nr 1 a i b, Nr 4, 5 i 6. Wykonawca usługi zobowiązuje się do zapewnienia przewożonym uczniom opieki podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu (poprzez kierowcę) na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie Nr 2, 3 i 7. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: ubezpieczenia przewożonych uczniów od nieszczęśliwych wypadków (NW), zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków higieny jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii, podjeżdżania pojazdami szkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenie dzieci przez jezdnię; zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom. 9. Postanowienia ogólne: a) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej; przeprowadzenia aukcji elektronicznej; dynamicznego systemu zakupów; rozliczenia w walutach obcych - rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. b) Zamawiający nie dopuszcza: składania ofert wariantowych, c) Usługi muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją zadania. 10. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych, oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. IV. Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia - od dnia 03.09.2018r. do ostatniego dnia nauki szkolnej roku szkolnego 2018/2019.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trasa Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63423.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70454.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70454.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70454.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14439.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20668.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17860.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24252.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29244.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31772.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46496.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Trasa Nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27965.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAXI - Stanisław Skrzypek
Email wykonawcy: ladybird11211@yahoo.com
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 12/13
Kod pocztowy: 39-460
Miejscowość: Nowa Dęba
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27636.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27636.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Trasa Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29244.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37224.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40404.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Trasa Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29244.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40404.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Trasa Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26845.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAXI - Stanisław Skrzypek
Email wykonawcy: ladybird11211@yahoo.com
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 12/13
Kod pocztowy: 39-460
Miejscowość: Nowa Dęba
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33276.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33276.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.