To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500203888-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie: Utwardzenie drogi wewnętrznej w m. Kochłowice (do pałacu)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589297-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141299300000,
ul. Rynek
1,
46220
Byczyna, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 413 41 50, e-mail
zamowieniapubliczne@byczyna.pl, faks
77 413 41 50.
Adres strony internetowej (url): www.bip.byczyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie drogi wewnętrznej w m. Kochłowice (do pałacu)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GP.271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie drogi wewnętrznej w miejscowości Kochłowice, działka nr 260/8, 260/26, 260/25,265/2, 269/1 ark. m. 1 obręb Kochłowice. Projekt utwardzenia drogi wewnętrznej w m. Kochłowice (do pałacu) obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej, której szerokość będzie wynosić od 4,50 - 9,70 m. Utwardzenie drogi wewnętrznej polegać będzie na wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Istniejąca nawierzchnia betonowa zostanie sfrezowana do grubości 4,0 cm, a następnie ułożona warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5,0 cm. Projektowany odcinek drogi będzie posiadał zmienną szerokość jezdni: - od km 0+000,00 do km 0+029,00 szer. jezdni 7,00 m, - od km 0+029,00 do km 0+032,00 szer. jezdni zmienna 7,00 m na 6,00 m, - od km 0+032,00 do km 0+070,00 szer. jezdni 6,00 m, - od km 0+070,00 do km 0+096,00 szer. jezdni zmienna 6,00 m na 6,60 m, - od km 0+096,00 do km 0+118,00 szer. jezdni zmienna 6,60 m na 7,10 m, - od km 0+118,00 do km 0+125,00 szer. jezdni 7,10 m, - od km 0+125,00 do km 0+135,00 szer. jezdni zmienna 7,10 m na 8,10 m, - od km 0+135,00 do km 0+145,00 szer. jezdni zmienna 8,10 m na 8,30 m, - od km 0+145,00 do km 0+155,50 szer. jezdni zmienna 8,30 m na 7,30 m, - od km 0+155,50 do km 0+171,00 szer. jezdni zmienna 7,30 m na 7,50 m, - od km 0+171,00 do km 0+174,50 szer. jezdni zmienna 7,50 m na 8,20 m, - od km 0+174,50 do km 0+181,00 szer. jezdni zmienna 8,20 m na 5,60 m, - od km 0+181,00 do km 0+210,00 szer. jezdni 5,60 m, - od km 0+210,00 do km 0+218,00 szer. jezdni zmienna 5,60 m na 6,50 m, - od km 0+218,00 do km 0+225,50 szer. jezdni zmienna 6,50 m na 9,70 m (pocz. bramy), - od km 0+225,50 do km 0+231,50 szer. jezdni zmienna 9,70 m na 8,70 m (koniec bramy), - od km 0+231,50 do km 0+232,50 szer. jezdni zmienna 8,70 m na 4,50 m, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 11 do SIWZ, 2) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót - zał. Nr 9 do SIWZ 3) Przedmiar robót - zał. Nr 10 do SIWZ Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45100000- 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury z art. 24aa ustawy. Zatrudnienie na umowę o pracę 1. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych objętych zakresem zamówienia, tj.: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie/wykaz wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, ile osób wykonuje czynności objęte wezwaniem, z uszczegółowieniem ile z tych osób jest zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu) a ile osób wykonuje czynności na innej podstawie (wraz ze wskazaniem liczby tych osób, podstawie wykonywania tych czynności, wraz z kopia dokumentu, będącego podstawa wykonywania tych czynności - dokumenty te maja być przedłożone w sposób analogiczny do sytuacji opisanej w pkt b)) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Zamawiający może żądać również: b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45232000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105938.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek K. Mrozek spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130304.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BYCZYNA
więcej: przetargi BYCZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.