eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodzicznoTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAJĄCZKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500203003-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Grodziczno: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAJĄCZKOWIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541446-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500124094-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, Krajowy numer identyfikacyjny 87714202530000, ul. Grodziczno , 13324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 564 729 126, e-mail ug@grodziczno.pl, faks 564 729 106.
Adres strony internetowej (url): www.grodziczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAJĄCZKOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.271.1.1.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Zajączkowie. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie izolacji cieplnej, robót elewacyjnych, wykonanie pokryć dachowych, instalowanie centralnego ogrzewania i robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana dalej STWiORB), dokumentacja projektowa i przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik do SIWZ, a który będzie załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 3.3. Wykonawca w przypadku wykrycia błędów lub opuszczeń w dokumentacji projektowej lub pozostałych dokumenatch zamówienia powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego. 3.3.1. W przypadku wystąpienia innych warunków gruntowych niż przyjęto w dokumentacji projektowej należy bezzwłocznie poinformować Zamawiającego i inspektora/ inspektorów nadzoru. Jeżeli wystapi konieczność wykonania badań geologicznych Wykonawca wykona je na własny koszt. 3.4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny i ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3.5. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3.6. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w Ogólnej Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej OST) i w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej SST). 3.7. Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w OST i w SST. 3.8. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową i SST, to takie materiały będą musiały być zastąpione innymi, spełniającymi wymagania a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 3.9. Materiały z rozbiórki: - nadające się do powtórnego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt przetransportuje te materiały oraz złoży we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, - pozostałe materiały (również materiały niebezpieczne) z rozbiórki winny być usunięte przez Wykonawcę na jego koszt poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów o odpadach, - koszt związany z rozbiórką materiałów, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie i jest zawarty w wynagrodzeniu umownym. 3.10. Wszystkie odbiory robót (zanikających, ulegających zakryciu, odbiory częściowe, odbiór ostateczny, odbiór przed upływem okresu gwarancji i rękojmi) dokonywane będą na zasadach i w terminach określonych w STWiORB. 3.11. Z czynności odbioru ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru przed upływem okresu rękojmi będzie spisany protokół przez Strony Umowy zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone przez Zamawiającego na usunięcie stwierdzonych w trakcie odbioru wad. 3.12. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy i nie stanowi w tym zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.13. Roboty ziemne prowadzić należy zwracając szczególną uwagę na możliwość wystąpienia nie zinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego terenu bądź posadowienia niezgodnie z projektem. 3.14. Przy wykryciu uzbrojenia nie zinwentaryzowanego kolidującego z projektowanymi robotami, należy uzyskać opinię użytkownika zarządcy sieci. 3.15. Projekt organizacji oraz znakowania robót wykonawca robót przygotuje we własnym zakresie i przedstawi do akceptacji inwestorowi. 3.16. Wykonawca może obejrzeć plac budowy a podejmując się wykonania zakresu prac będących przedmiotem przetargu zobowiązuje się wykonać je zgodnie z dobrą praktyką budowlaną, wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz normami a także należytą starannością. Koszty oględzin miejsca robót ponosi wykonawca. 3.17. W czasie wykonywania robót ziemnych i montażowych należy chronić znaki geodezyjne. 3.18. Przed przystąpieniem do robót zgłosić do poszczególnych instytucji celem zlokalizowania uzbrojenia w terenie. Wszelkie prace winny być wykonane z zachowaniem przepisów BHP. 3.19. Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami potrzebnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres wykonania zadania, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy. 3.20. Zamawiającemu przysługuje prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane w zakresie całego terenu, na którym będzie realizowana inwestycja, a ewentualne braki w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy. 3.21. W przypadku wystąpienia braków lub błędów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji załączonej do SIWZ i stanowiącej podstawę wyceny oferty, w przypadku konieczności wykonania robót wynikających z zaistnienia ww. okoliczności Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia, a termin wykonania zamówienia nie ulegnie wydłużeniu. 3.22. Zamawiający udostępnił Wykonawcom wszelkie niezbędne dane mogące mieć wpływ na ryzyko i okoliczności realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający udostępnił Wykonawcom wszelkie dane dotyczące urządzeń podziemnych i ich lokalizacji, zaś brak jakichkolwiek dokumentów lub danych w tym zakresie bądź ujawnienie się stanu odmiennego od wskazanego w przekazanych przez Zamawiającego dokumentach - w przypadku, gdy na skutek takiej sytuacji niezbędne będzie wykonanie robót dodatkowych (nieobjętych dokumentacja projektową) nie będzie stanowić podstawy do zapłaty wynagrodzenia dodatkowego. 3.23. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czasie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Zajączkowie. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia terenu budowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom obiektu a w szczególności dzieciom. 3.24. Przedmiot zamówienia dofinansowany będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45443033-4,

45261210-9,

45331100-7,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 04.06.2018 r do 25.08.2018 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmian dokonano na podstawie § 6 ust.1 pkt. 2 litera d, f umowy nr IP.271.1.1.12.2018 z dnia 04.06.2018r (zmienione termin realizacji przedmiotu zamówienia).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zaistnieniem okoliczności niepozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z umową na realizację przedmiotu zamówienia ulega zmianie termin wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu związana jest z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie nr WOPN.6401.126.2018.EK z 26.06.2018r. Obecnie § 1 ust.21 umowy brzmi: 21. Strony ustalają, że rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienie nastąpi od dnia podpisania umowy. Wykonanie całości robót w ramach przedmiotu umowy oraz zgłoszenie przez Wykonawcę Zamawiającemu gotowości do przeprowadzenia odbioru końcowego nastąpi w terminie do dnia 25 sierpnia 2018 roku. Należność za wykonane i odebrane roboty budowlane zostanie zapłacona Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. Zmienia się na: 21. Strony ustalają, że rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienie nastąpi od dnia podpisania umowy. Wykonanie całości robót w ramach przedmiotu umowy oraz zgłoszenie przez Wykonawcę Zamawiającemu gotowości do przeprowadzenia odbioru końcowego nastąpi w terminie do 28 września 2018 roku, w tym: ? Etap II, IV, V, VI VII, IX przedmiotu zamówienia określony w Harmonogramie realizacji robót budowlanych do 25 sierpnia 2018 roku, ? Etap I, III, VIII, X przedmiotu zamówienia określony w Harmonogramie realizacji robót budowlanych do 28 września 2018 roku Należność za wykonane i odebrane roboty budowlane zostanie zapłacona Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.