eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2018/2019 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500202965-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Gmina Dukla: Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2018/2019 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590947-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dukla, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trakt Węgierski 11, 38450 Dukla, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 329 135, e-mail przetarg@dukla.pl, faks 134 331 011.
Adres strony internetowej (url): http:// bip.dukla.pl//

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2018/2019 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.271.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadania - Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2018/2019 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych w okresie od 3 września 2018 r. do 21 czerwca 2019 r.: Szkoła Podstawowa w Tylawie Szkoły Podstawowej w Iwli, Szkoła Podstawowa w Dukli, Zespołu Szkół Nr 2 w Dukli, Szkołą Podstawowa w Łękach Dukielskich. Przedszkole Gminne w Dukli 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Dukla na trasie z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania z pojazdu we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych w roku szkolnym 2018/2019 r w okresie od 3 września 2018 r. do 21 czerwca 2019 r. 2) Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny w: Szkole Podstawowej w Dukli, Zespole Szkół Nr 2 w Dukli, Szkole Podstawowej w Iwli, Szkole Podstawowej w Łękach Dukielskich, Szkole Podstawowej w Tylawie, oraz dzieci uczęszczające do oddziałów przedszkolnych w tych szkołach i Przedszkola Gminnego w Dukli 3) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamówienie podzielone zostało na 4 zadań. Do realizacji zamówienia wymagane są minimum: - 1 autobusy z ilością miejsc siedzących - 50 - 2 autobusy z ilością miejsc siedzących - 42 - 1 autobusy z ilością miejsc siedzących - 38 - 1 bus z ilością miejsc siedzących - 25 Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsc siedzących, dostosowanych do stanu technicznego dróg na terenie Gminy Dukla Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od. 3 września 2018 roku do 21.06.2019 roku., z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2018/2019 tj. 185 dni nauki W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Wykonawca będzie dowoził uczniów w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. Przewozy rozliczane będą jako suma wszystkich biletów na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto 1 biletu miesięcznego dziecka na poszczególnej trasie. Dla porównywalności ofert przyjmuje się że liczba dzieci jest stała i na danej trasie wynosi: Zadanie nr 1: a) Trasa przewozu - jeden pojazd do 50 miejsc Mszana - Tylawa szkoła - Zyndranowa - Barwinek - Tylawa szkoła - długość trasy 25 km, ilość dowożonych dzieci 69 (w tym 8 uczniów 4 i 5 letnich) Mszana (25 dzieci) - Tylawa szkoła -- Zyndranowa (10 dzieci) - Barwinek (34 dzieci) - Tylawa szkoła b) Trasa przewozu Barwinek (7 dzieci) - Tylawa (2 dzieci) - Dukla - długość trasy 15 km, ilość dowożonych dzieci - 9 Zadanie nr 2: a) Trasa przewozu - pojazd do 42 miejsc Mszana - Olchowiec - Chyrowa - Iwla szkoła - Głojsce - Iwla - Dukla długość trasy 29 km ilość dowożonych dzieci - 42 Mszana( 6 dzieci) - Olchowiec (6 dzieci)- Chyrowa (17 dzieci) - szkoła Iwla (wysiada 12 dzieci)- Głojsce( 7 dzieci) -Iwla (6 dzieci) - Dukla b) Trasa przewozu - pojazd do 32 miejsc Teodorówka - Dukla - długość trasy 3 km ilość dowożonych dzieci - 32 ( w tym 1 uczeń 5 letni) Teodorówka (32 dzieci)- Dukla Zadanie nr 3: a) Trasa przewozu -pojazd do 25 miejsc Zawadka Rymanowska - Dukla - długość trasy 10 km ilość dowożonych dzieci 25 (w tym 2 uczniów 5 letnich) Zawadka Rymanowska ( 25 dzieci) - Dukla b) Trasa przewozu - pojazd minimum 38 miejsc Trzciana - Nowa Wieś - Dukla - długość trasy 7 km ilość dowożonych dzieci 38 Trzciana ( 19 dzieci) - Nowa Wieś ( 19 dzieci) - Dukla Zadanie nr 4 : Trasa przewozu a) Dukla - Iwla długość trasy 5 km, ilość dowożonych dzieci 1 b) Równe - Równe Popardy - Dukla długość trasy 5 km, liczna dowożonych dzieci 9 Równe (3 dziecko) - Równe Popardy (6 dzieci) - Dukla c) Linia specjalna lub regularna Pałacówka - Łęki Dukielskie długość trasy - 4 km ilość dowożonych dzieci - 2 Razem szacunkowa liczba dowożonych uczniów w miesiącu - 227 dzieci (w tym 11 uczniów 4 i 5 letnich) Zestawienie dzieci uprawnionych do korzystania z dowozów: Odległość od miejsca zamieszkania od szkoły Miejscowość Liczba dzieci dowożonych w roku szkolnym 2017/2018 SP w Dukli ZS Nr 2 w Dukli SP Iwla Przedszkole w Dukli SP Tylawa SP Łęki Dukielskie Razem SP "0" G SP SP "0" SP 3km Teodorówka 31 1 32 4 km Równe Popardy 4 2 6 Nowa Wieś 15 4 19 Równe 2 1 3 Pałacówka 2 2 5 km Iwla 6 6 Barwinek 29 5 34 Mszana 23 2 25 Zyndranowa 9 1 10 Dukla 1 1 6 km Chyrowa 12 12 6,6 km Głojsce 5 2 7 7 km Trzciana 19 19 10 km Zawadka Rymanowska 21 2 1 1 25 15 km Barwinek 7 7 Tylawa 2 2 Chyrowa 5 5 16 km Olchowiec 4 2 6 17 km Mszana 5 1 6 Razem 126 2 11 13 4 61 8 2 Ogółem 128 11 13 4 69 2 227 Ilość dzieci dojeżdżających 227 Zadanie nr 1 ,2, 3,4 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do poszczególnych Szkół i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów, wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu i odwozu. 1) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 2) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy dla poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z imiennym wykazem uczniów przekazanych przez Dyrektorów poszczególnych szkół. 3) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów. 4) Jeżeli bilety nie będą zgodne z miesięcznym imiennym wykazem uczniów Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny w terminie 5-ciu dni roboczych, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 5) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia. 6) Wykonawca zamówienia podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania. 7) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 8) Dyrektorzy szkół do 20- tego dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi dostarczą Wykonawcy imienne listy uczniów, na poszczególne zadania. Wykaz będzie podlegał aktualizacji w przypadku zmiany na liście dzieci - zatem jeżeli w danym miesiącu Wykonawca nie otrzyma zaktualizowanej listy uczniów, przyjmuje się że imienna lista uczniów nie uległa zmianie i obowiązuje na kolejny miesiąc. 9) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych w przypadku zmiany rzeczywistej liczby przewożonych uczniów. 11) Ilość kursów i rzeczywiste godziny odwozu dzieci po zajęciach ustalone zostanie po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach. Zamawiający zastrzega sobie minimum 2 kursy odwozu. 12) Na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca przedstawi projektowany rozkład jazdy autobusów i busów, spełniający wymagania co do organizacji i realizacji dowozu uczniów określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 13) Transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie pełni funkcji opiekuna. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: a) w trakcie realizacji przewozu przebywa wewnątrz środka transportu (w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich uczniów); b) w trakcie wsiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz, c) sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia, d) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe podjęcie działań zapewniających bezpieczeństwo dzieci. e) po wejściu wszystkich uczniów do pojazdu opiekun sprawdza, czy uczniowie zajęli miejsca siedzące, f) w trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej), g) w trakcie wysiadania uczniów, opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza, czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, h) nadzoruje wysiadanie uczniów, służąc im w razie potrzeby pomocą, i) zwraca uwagę na zachowanie się dzieci podczas przewozu, j) po opuszczeniu autobusu opiekun dokonuje przeglądu pojazdu i w przypadku znalezienia przedmiotów pozostawionych przez uczniów (np. torba, odzież, telefon) powiadamia o tym fakcie kierowcę i dyrektora szkoły, k) w przypadku awarii lub wypadku autobusu opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego lub służb ratunkowych. Opiekun informuje o tym Zamawiającego. 14) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 15) W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób, wykonawca w terminie 14 dni od dnia obowiązywania umowy, tj. od 3 września 2018 r. przedstawi wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego (kierowcy i opiekunowie). Wykaz będzie obejmował wskazanie osoby z imienia i nazwiska oraz wskazanie rodzaju wykonywanych czynności. 16) Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa, wzywając go na piśmie do przekazania informacji w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności wskazanych przez zamawiającego przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną. 17) Zamawiający wymaga, aby wykonawca do realizacji umowy zatrudnił: a) kierowców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym, b) opiekunów do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. 18) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trasa Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54222.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Józef Fornal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Teodorówka 170A
Kod pocztowy: 38-450
Miejscowość: Dukla
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54444.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Józef Fornal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Teodorówka 170A
Kod pocztowy: 38-450
Miejscowość: Dukla
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50120.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64230.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Trasa Nr 4 + linia specjalna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7805.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.